Hallo Allemaal,
Ik heb een vraagje ivm hoogtevrees van honden...mijn hond doet het heel goed betreffende het bijtwerk ..opzoeken enz...
enkel alleen als de pakwerker op de ramp staat (die al dan niet beweeglijk is) dan loopt het werkelijk mis...bijten doet hij nog wel maar niet met veel overtuiging. Als hij kon dan zou hij er werkelijk bij gaan zitten...hij durft zijn voorpoten bijna niet van de grond af te halen...ik probeer hem zoveel mogelijk steun te geven, maar uiteindelijk zal hij het toch zelf moeten doen hé...
Mijn vraagje is nu...heeft iemand hier ervaring mee en heeft iemand tips om dit eventueel te kunnen oplossen???
Alvast bedankt voor de reacties !!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hoogtevrees???
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
- Aantal honden: 1
Ik zou ook het hoger gaan opbouwen. Dus laag beginnen en steeds hoger gaan.
Verder zou ik eerst ervoor gaan zorgen dat mijn hond zonder pakwerker rustig en zonder angst op die hoogte wil staan/lopen.
Kan hij dat rustig zonder in paniek te raken dan de pakwerker er eens bij halen en rustig wat simpel pakwerk doen.
Verder zou ik eerst ervoor gaan zorgen dat mijn hond zonder pakwerker rustig en zonder angst op die hoogte wil staan/lopen.
Kan hij dat rustig zonder in paniek te raken dan de pakwerker er eens bij halen en rustig wat simpel pakwerk doen.