Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wedstrijd Zoys

Moderator: moderatorteam

Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Wedstrijd Zoys

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Morgen weer een agilitywedstrijd, maar ik heb sinds de vorige wedstrijd (drie weken geleden volgens mij) niet meer getraind. Alle aandacht is naar de GG oefeningen gegaan en de reguliere agilitytraining start volgende week pas weer.

Dus ik vandaag eens even de paaltjes neergezet om te kijken of Bram uberhaupt nog weet wat de bedoeling is. Nou hij weet het nog :N: Hij zoefde werkelijk met een snelheid door de palen dat ik me rot schrok :mrgreen: Nog drie keer gedaan en toen vond ik het wel welletjes. Hij bleef daarna maar om me heen springen of we het nog een keer gingen doen. Het moet niet gekker worden allemaal :denken:

Nu maar hopen dat het morgen niet zo warm wordt als voorspeld (Bram kan heel slecht tegen warmte) en dat hij na een nachtje slapen nog net zo veel zin heeft :ok:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Komt vast goed morgen :ok:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

marye schreef:Komt vast goed morgen :ok:
En anders neem ik Caja gewoon mee de ring in :mrgreen:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Misschien is het juist wel goed dat je een poosje niks aan agility hebt gedaan, en geeft hem dat een extra impuls morgen.
Succes morgen, ik hoop dat Bram het niet te warm gaat krijgen.
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Zoek stok! schreef:
marye schreef:Komt vast goed morgen :ok:
En anders neem ik Caja gewoon mee de ring in :mrgreen:
Dat zal Caja niet erg vinden :mrgreen:
(maar ik wel :wink: )
Afbeelding
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Veel plezier en succes morgen.
*Anita*
Zeer actief
Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door *Anita* »

Succes morgen. Is trouwens soms wel eens goed even geen behendigheid te trainen. Worden ze gretig van.
Hoop ook dat het morgen niet te warm wordt. Harley loopt dan nl slechter en wij hebben ook een wedstrijd.
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Succes Linda :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
lonneke
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door lonneke »

succes morgen :cheer:

ik mag zondag weer maar dan in Oss
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
Afbeelding
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
Trixi
Actief
Mijn ras(sen): Border collie, markiesje, wocker
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Trixi »

Ik ben er ook morgen. Misschien zie ik je nog. Mijn startnummer is 64 en mijn hond heet ook Bram :wink:
Groetjes van Bo en de honden.
Githa
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Githa »

Succes morgen. :ok: Ik kom nog even aan met Mejra.

Ik merk aan Tobi ook een extra gretigheid en vrolijkheid na de trainingsdagen. Het heeft ze goed gedaan blijkbaar.
Zoek stok!
Zeer actief

Trixi schreef:Ik ben er ook morgen. Misschien zie ik je nog. Mijn startnummer is 64 en mijn hond heet ook Bram :wink:
Ja ik heb je gezien en gesproken :mrgreen: :ok:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief

Zo, we zijn terug. De warmte viel tegen (in de zin dat het erg warm was). Maar ik ben zeer tevreden over Brammie. Hij heeft twee keer heel attent gelopen. De resultaten zijn wat minder :mrgreen: Jumping disk en VP weigering en raakvlakfouten. De weigering was mijn fout en de raakvlakken was Bram duidelijk vergeten. Snel weer naar training dus :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Jammer Linda.
Volgende keer beter :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Maartje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maartje »

Mijn honden waren erg blij met de sloot die achter het terrein liep :wink: .
Mijn Tess heeft goed gelopen. Ze is heel erg ziek geweest en krijgt nog steeds medicatie, daardoor is oa. haar conditie erg achteruit gegaan. Ze had dan ook problemen met de SPT. Ze was bij beide rondes 1,5 seconde te langzaam. Wel de liep ze de jumping verder foutloos rond, dat was goed voor een 4e plaats. En op de VP had ze een afloop fout op de katteloop. Het spel heb ik haar niet laten lopen.
Imke heeft redelijk gelopen. Ze moet wel stabieler worden en het ringpersoneel met rust gaan laten (ook als ze een petje op hebben :eek: ) Bij het spel was ze het zat. Ze deed helemaal niets meer. Maar ze had gelijk met die hitte.
Komende week begint eindelijk de trainig bij ons weer na meer dan 2 maanden :cheer:
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
Trixi
Actief
Mijn ras(sen): Border collie, markiesje, wocker
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Trixi »

Zoek stok! schreef:
Trixi schreef:Ik ben er ook morgen. Misschien zie ik je nog. Mijn startnummer is 64 en mijn hond heet ook Bram :wink:
Ja ik heb je gezien en gesproken :mrgreen: :ok:
Ja,ik ben nu ook thuis. Was een leuke dag weer. Na afloop zijn we nog met een klein groepje gaan wandelen aan de andere kant van de weg.

Op het spel ben ik nog als 3e geëindigd. Dus toch nog naar huis met een mooie prijs en een grote zak voer.
Groetjes van Bo en de honden.
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Jammer van de resultaten maar wel fijn dat je toch trots bent op Bram :ok: Het was ook wel heel warm vandaag, ik heb nog aan jullie gedacht.
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Maartje schreef:Mijn honden waren erg blij met de sloot die achter het terrein liep :wink: .
Mijn Tess heeft goed gelopen. Ze is heel erg ziek geweest en krijgt nog steeds medicatie, daardoor is oa. haar conditie erg achteruit gegaan. Ze had dan ook problemen met de SPT. Ze was bij beide rondes 1,5 seconde te langzaam. Wel de liep ze de jumping verder foutloos rond, dat was goed voor een 4e plaats. En op de VP had ze een afloop fout op de katteloop. Het spel heb ik haar niet laten lopen.
Imke heeft redelijk gelopen. Ze moet wel stabieler worden en het ringpersoneel met rust gaan laten (ook als ze een petje op hebben :eek: ) Bij het spel was ze het zat. Ze deed helemaal niets meer. Maar ze had gelijk met die hitte.
Komende week begint eindelijk de trainig bij ons weer na meer dan 2 maanden :cheer:
Ik heb je niet zien lopen, ging ze er vandoor naar een meneer met een petje?
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief

Trixi schreef:Op het spel ben ik nog als 3e geëindigd. Dus toch nog naar huis met een mooie prijs en een grote zak voer.
:ok: :ok:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief

Reini schreef:Jammer van de resultaten maar wel fijn dat je toch trots bent op Bram :ok: Het was ook wel heel warm vandaag, ik heb nog aan jullie gedacht.
De jumping was vroeg en geen enkel probleem met de warmte. Bij het vast parcours stond ik al flink te zweten voordat we uberhaupt gestart waren. Pfff, ik ben er zelf ook niet voor gemaakt, hitte :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Maartje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maartje »

Zoek stok! schreef:
Ja, ze liep zo langs een hindernis om hem hem eens even van commentaar te voorzien :denken: Niet helemaal de bedoeling.
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
Kaiou
Zeer actief
Mijn ras(sen): Barbet

Ongelezen bericht door Kaiou »

Zoek stok! schreef:Maar ik ben zeer tevreden over Brammie. Hij heeft twee keer heel attent gelopen. De resultaten zijn wat minder :mrgreen: Jumping disk en VP weigering en raakvlakfouten. De weigering was mijn fout en de raakvlakken was Bram duidelijk vergeten. Snel weer naar training dus :wink:
Heb je iets bijzonders of iets anders gedaan voor de start dan de vorige keer of had Bram er zo wie zo meer zin in?
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Kaiou schreef:
Zoek stok! schreef:Maar ik ben zeer tevreden over Brammie. Hij heeft twee keer heel attent gelopen. De resultaten zijn wat minder :mrgreen: Jumping disk en VP weigering en raakvlakfouten. De weigering was mijn fout en de raakvlakken was Bram duidelijk vergeten. Snel weer naar training dus :wink:
Heb je iets bijzonders of iets anders gedaan voor de start dan de vorige keer of had Bram er zo wie zo meer zin in?
Ja! Ik heb gedaan wat ik van plan was: paar rondjes inlopen. Dan liggen en aandacht op mij in ruil voor snoepjes. En op het moment dat de hond voor me bijna gefinished was even gek maken met een speeltje. En ik heb geen afstandsstart gedaan. Heb Bram afgelijnd toen we de ring in gingen en ben vanuit de loop gestart. Voordat hij wist wat er aan de hand was, waren we dus al gestart :wink: Niet elk parcours leent zich daarvoor, maar bij deze twee ging dat prima.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief

Maartje schreef:
Zoek stok! schreef:
Ja, ze liep zo langs een hindernis om hem hem eens even van commentaar te voorzien :denken: Niet helemaal de bedoeling.
Haha, nee niet de bedoeling. Maar het went vast wel dat er mensen in de ring rondlopen.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Kaiou
Zeer actief
Mijn ras(sen): Barbet

Ongelezen bericht door Kaiou »

Zoek stok! schreef:
Kaiou schreef:
Ja! Ik heb gedaan wat ik van plan was: paar rondjes inlopen. Dan liggen en aandacht op mij in ruil voor snoepjes. En op het moment dat de hond voor me bijna gefinished was even gek maken met een speeltje. En ik heb geen afstandsstart gedaan. Heb Bram afgelijnd toen we de ring in gingen en ben vanuit de loop gestart. Voordat hij wist wat er aan de hand was, waren we dus al gestart :wink: Niet elk parcours leent zich daarvoor, maar bij deze twee ging dat prima.
Kijk, hij had dus geen tijd voor snuffelen of ander soort afleiding EN jij had ook geen tijd om afgeleid te worden :wink: . En dit soort starts kunnen best bij veel parcoursen, de ene keer is het misschien iets handiger dan de andere keer, maar wanneer jullie het hier goed mee doen gewoon zo veel mogelijk zo proberen.
Wanneer moet je weer?
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Kaiou schreef: Kijk, hij had dus geen tijd voor snuffelen of ander soort afleiding EN jij had ook geen tijd om afgeleid te worden :wink: . En dit soort starts kunnen best bij veel parcoursen, de ene keer is het misschien iets handiger dan de andere keer, maar wanneer jullie het hier goed mee doen gewoon zo veel mogelijk zo proberen.
Wanneer moet je weer?
Ik moet zeggen dat ik sowieso wat werd verrast. Bij het eerste parcours was ik eerder aan de beurt dan verwacht omdat er mensen niet waren komen opdagen en bij het tweede parcours begonnen ze halverwege en was ik dus al de tweede. Weinig tijd voor stress dus :wink: Eind september gaan we weer, hopelijk met iets makkelijkere parcoursen, want deze waren voor een A wedstrijd niet eenvoudig.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”