Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nog een maand wachten.....dan weer behendigheid.

Moderator: moderatorteam

doggy

Nog een maand wachten.....dan weer behendigheid.

Ongelezen bericht door doggy »

Zucht...

Wat mis ik de behendigheidslessen zeg...

We hadden een zomerstop van 2 mnd en nu is er 1 mnd voorbij, nu nog een maand te gaan.

Zo nu en dan doe ik maar oefeningen met Beike als we aan het wandelen zijn :mrgreen:
Dan laat ik hem over takken heenspringen en over bosjes en lage hekken :mrgreen:

Ja, je moet toch wat :mrgreen:

Ik zit erover te denken, om zelf ook toestelletjeste maken en daarmee te oefenen, als er geen training is :idea:
Noële
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Noële »

Fellow en ik hebben er ruim twee maanden zomerstop opzitten en mogen morgen eindelijk weer naar behendigheid. Twee maanden vond ik lang, dus snap je helemaal :wink:
Ik deed soms ook oefeningen in het park, springen over stokken, ondiep droog slootje gebruikte ik voor de breedte sprong en de grote stenen (Drenthe he) in het park gebruik ik als tafel. Ik heb ook een paar keer een groot vloerkleed achter het huis gelegd waar ik met behulp van pionnetjes en een stok een sprong maakte, een omgekeerde grote bak ging door als tafel en hij heeft een (speel)tunnel van Ikea. Zo probeer je af en toe nog wat te doen. Ik heb erg veel zin in morgen.
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”