Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
We waren gisteren met een stel Beagles aan het wandelen in Bilthoven,en daar kwamen we deze pracht van een hond tegen.
Nou ben ik benieuwd naar het ras. Aangezien ik zijn baas niet kon ontdekken kon ik het dus niet vragen.
Maar misschien weet iemand hier het wel.
Het gaat dan dus om de grote,bruine gladharige hond
In loving memory of Denzel, Stef en Dax. Groetjes Petra en de hondjes
Alvast bedankt! Ik heb wel het idee dat het nog een vrij jonge hond is.
Hij leek me nog niet helemaal uitgegroeid en zag er tijdens het lopen nog wat slungelig uit.
Hij was wel heel erg relaxed tegenover de andere honden die er liepen,trok zich niet veel van ze aan: even snuffelen en weer doorlopen.
bulletjebe schreef:Oh, ik vond hem nogal hoog voor een Tosa, vandaar dat ik aan Fila dacht.
Tja ik ken maar 1 Tosa Inu reu en daar zeg je echt U tegen qua grootte
het zal inderdaad ee njonge reu zijn, want als ze volwassen zijn, zijn ze heeeeeeeel moeilijk naar andere honden
bulletjebe schreef:Oh, ik vond hem nogal hoog voor een Tosa, vandaar dat ik aan Fila dacht.
het zal inderdaad ee njonge reu zijn, want als ze volwassen zijn, zijn ze heeeeeeeel moeilijk naar andere honden
En zit die Tosa ook zo ruim in zijn nekvel? Ik had altijd begrepen dat die halskwabben een typisch kenmerk van de Fila waren.
En zit die Tosa ook zo ruim in zijn nekvel? Ik had altijd begrepen dat die halskwabben een typisch kenmerk van de Fila waren.
Ja althans, toen hij jonger was. Nu heeft hij een dikke kop gekregen en zijn de rimpels stukken minder geworden
Dit is geloof ik zijn pa
Ik ben toen naar een Dogo - Tosa dag geweest en het viel mij op dat er zoveel types Tosa waren en idd ook exemplaren die heel ruim in het vel zaten
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Ik ben toen naar een Dogo - Tosa dag geweest en het viel mij op dat er zoveel types Tosa waren en idd ook exemplaren die heel ruim in het vel zaten
Een aantal mensen zeiden tijdens de wandeling al dat het een bloedhond is :N:
Ik heb zelf niet veel verstand van dat soort rassen,maar dat het geen bloedhond is,kan ik nog net wel zien