Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zaterdag gaan we met in ieder geval 7 clubleden naar het NK in Den Bosch.
Heb de bus van het werk geregeld en ik rij dus straks met minimaal 6 kerels rond in een bus waar met grote letters op staat `Kinderopvang Klokje Rond`
Wel balen dat het programma zo minimaal bekend is gemaakt, we weten nog niet eens hoe laat het puinzoeken is. Dus ik zorg maar dat ik er vroeg ben om Roos te kunnen aanmoedigen.
Wel balen dat het programma zo minimaal bekend is gemaakt, we weten nog niet eens hoe laat het puinzoeken is. Dus ik zorg maar dat ik er vroeg ben om Roos te kunnen aanmoedigen.
Inge schreef:Zaterdag gaan we met in ieder geval 7 clubleden naar het NK in Den Bosch.
Heb de bus van het werk geregeld en ik rij dus straks met minimaal 6 kerels rond in een bus waar met grote letters op staat `Kinderopvang Klokje Rond`
Inge schreef:Zaterdag gaan we met in ieder geval 7 clubleden naar het NK in Den Bosch.
'k zal op het busje letten
Hij is of donkerblauw of knaloranje (maar waarschijnlijk zal ik de blauwe meenemen)