de rest staat hier... .....
http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=AFF23687CC2881A9
winnaar was trouwens een langharige rottweiler uit zwitserland met de mooie score van 287 hij staat er ook tussen
Moderator: moderatorteam
Volgens mijn speurinstrukteur was dat geen Rottweiler maar een halve Sint BernhardRagverp schreef: winnaar was trouwens een langharige rottweiler uit zwitserland met de mooie score van 287 hij staat er ook tussen
op stamboom toch gewoon een echte rottweiler ....maar soms komt langhaar voor en dan ziet het er zo uit ...Ennath schreef:Volgens mijn speurinstrukteur was dat geen Rottweiler maar een halve Sint BernhardRagverp schreef: winnaar was trouwens een langharige rottweiler uit zwitserland met de mooie score van 287 hij staat er ook tussen![]()
"Maar wel een dijk van een hond"
Ik denk dat hij ook de grote en de macht van de hond bedoelde.Ragverp schreef:op stamboom toch gewoon een echte rottweiler ....maar soms komt langhaar voor en dan ziet het er zo uit ...Ennath schreef:Volgens mijn speurinstrukteur was dat geen Rottweiler maar een halve Sint BernhardRagverp schreef: winnaar was trouwens een langharige rottweiler uit zwitserland met de mooie score van 287 hij staat er ook tussen![]()
"Maar wel een dijk van een hond"