Sorry maar dan had je niet moet zeggen dat hij voor de vakantie in de kennel heeft gezeten.Joanne schreef:Renee-uk: Wat ik met geen mogelijkheid kan begrijpen is, dat als jij het zo moeilijk hebt met de situatie, je dan deze hond die net een half jaar uit een asiel en bij jou is en blijkbaar aanpassingsmoeilijkheden heeft en dan ook nog ziek is naar een kennel doet om op vakantie te gaan.
Deze reactie vind ik om het beleefd te zeggen een hele lompe reactie. Denk je niet dat ik dat niet anders gewild had? En dat ik echt alleen voor deze optie zou kiezen als het echt niet anders kan? Dat er misschien wel zodanige prive-omstandigheden zouden zijn, waar ik overigens niet over ga uitweiden, dat ik wel naar het buitenland moest? Ik ben daar echt geen cocktails gaan dinken als je dat soms denkt. Sorry voor deze emotionele reactie, maar ik heb het al moeilijk genoeg met de hele situatie, dan kan ik alleen maar zeggen dat als je niets zinnigs bij te dragen hebt, je dat ook niet moet proberen.
Als jij gewoon zonder in details te treden gezegd had dat hij door omstandigheden naar de kennel was geweest, ipv te zeggen dat dat vanwege vakantie was had je van mij niks te horen gekregen.
Het leven loopt nou eenmaal niet altijd zoals wij het graag zouden willen.
Heb je de rest van mijn post ook gelezen?
Ik denk dat dat een hele zinnige bijdrage was.
Ik wens je nogmaals sterkte met je beslissing.