Alles nog steeds okee?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat allemaal nodig bij nest
Moderator: moderatorteam
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
-
tineke
-
tineke
-
linlin
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
- Aantal honden: 1
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Goed om te horen.tineke schreef:Ja alles gaat prima ,moeders verzorgt ze uitstekend en de pups zien er prima en tevreden uit.wendy71 schreef:Hoe gaat het nu met moeders en pups Tineke?
Alles nog steeds okee?
Moeders eet zelf ook weer prima en heeft mooie ontlasting dus ook dat gaat goed.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
he tineke wat heerlijk! ik ben sinds ons weekend logeren in juni helemaal verliefd op mormeltjes geworden... daar bij de oom van pascal waar wij waren woonde er eentje.. teckelXyorkshire..
als ik toch eens wist hoe ik sam een pup moet laten accepteren... met lola's pups wilde hij gaan lopen (oppakken) dus ik durf het niet, zeker bij zo'n kleintje niet...
anders was een van de zwarte teefjes van mij hoor!
als ik toch eens wist hoe ik sam een pup moet laten accepteren... met lola's pups wilde hij gaan lopen (oppakken) dus ik durf het niet, zeker bij zo'n kleintje niet...
anders was een van de zwarte teefjes van mij hoor!

-
shanty
- M@scha
- Zeer actief
-
tineke
- M@scha
- Zeer actief
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
-
tineke
Nou even een update hier
Vanaf begin deze week zijn de pupsels naar hun andere huisjes vertrokken en sinds gisteravond 19.30 is het dus weer stil in huis.
Lizzie vertrekt as zondag naar haar nieuwe bestemming en dan zijn we weer met het oude vertrouwde clubje over.
Ik ga na het weekend iedereen een pb sturen om hun spulletjes weer terug te bezorgen en wil iedereen bedanken die er aan mee hebben geholpen dat ik alles in huis had waardoor de pups een prima start konden krijgen
Jack zijn naam blijft ook Jack is vertrokken naar een gezin met twee grotere kinderen waarvan de moeder parttime 3 uuur per dag werkt zodat er ook nog wat tijd voor hem overblijft.

Carrie haar naam is nu Dootje en zij krijgt een prinsessenleven bij twee mensen die de pensioensgerechtige leeftijd hebben bereikt.
Ze hebben ook een tuinhuisje waar ze veel verblijven dus ze gaat een echt buitenleven tegemoet.

Sean zijn naam blijft ook Sean en hij is naar een gezin gegaan waarvan de moeder twee dagen werkt en op die dagen moet hij het met de oma's zien te rooien die passen dan op hem en kind.

Rutger gaat als Joep door het leven woont bij een dame alleen die ook de penioensgerechtigde leeftijd heeft bereikt met een andere hondenmaatje ,een maltezertje, en twee kittens waar hij zich overigens uitstekend mee vermaakt.
Hij woont pal om de hoek dus ik zal hem nog regelmatig zien.

Misty gaat voortaan als Desi door het leven en woont bij een gezin met twee kinderen waarvan de moeder niet werkzaam is.

Brody gaat als Chilo door het leven en woont in een gezin met 4 kinderen waarvan moeders ook thuis is of de gelegenheid heeft hem mee te nemen naar de werkplaats omdat het een eigen bedrijf betreft.

Lizzei blijft lizzie en zal als maatje voortaan een galgo hebben waar ze het hopelijk net zo goed mee kan vinden als met Spokkie waar ze werkelijk dol op was.

Vanaf begin deze week zijn de pupsels naar hun andere huisjes vertrokken en sinds gisteravond 19.30 is het dus weer stil in huis.
Lizzie vertrekt as zondag naar haar nieuwe bestemming en dan zijn we weer met het oude vertrouwde clubje over.
Ik ga na het weekend iedereen een pb sturen om hun spulletjes weer terug te bezorgen en wil iedereen bedanken die er aan mee hebben geholpen dat ik alles in huis had waardoor de pups een prima start konden krijgen
Jack zijn naam blijft ook Jack is vertrokken naar een gezin met twee grotere kinderen waarvan de moeder parttime 3 uuur per dag werkt zodat er ook nog wat tijd voor hem overblijft.

Carrie haar naam is nu Dootje en zij krijgt een prinsessenleven bij twee mensen die de pensioensgerechtige leeftijd hebben bereikt.
Ze hebben ook een tuinhuisje waar ze veel verblijven dus ze gaat een echt buitenleven tegemoet.

Sean zijn naam blijft ook Sean en hij is naar een gezin gegaan waarvan de moeder twee dagen werkt en op die dagen moet hij het met de oma's zien te rooien die passen dan op hem en kind.

Rutger gaat als Joep door het leven woont bij een dame alleen die ook de penioensgerechtigde leeftijd heeft bereikt met een andere hondenmaatje ,een maltezertje, en twee kittens waar hij zich overigens uitstekend mee vermaakt.
Hij woont pal om de hoek dus ik zal hem nog regelmatig zien.

Misty gaat voortaan als Desi door het leven en woont bij een gezin met twee kinderen waarvan de moeder niet werkzaam is.

Brody gaat als Chilo door het leven en woont in een gezin met 4 kinderen waarvan moeders ook thuis is of de gelegenheid heeft hem mee te nemen naar de werkplaats omdat het een eigen bedrijf betreft.

Lizzei blijft lizzie en zal als maatje voortaan een galgo hebben waar ze het hopelijk net zo goed mee kan vinden als met Spokkie waar ze werkelijk dol op was.

- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
-
Leane
-
tineke
Niet te vergeten de hulp die ik erbij gehad heb van de forumleden hier om mee te beginnen niet alleen in de vorm van spullen maar ook met raad en daad per telefoon of pbkitty2 schreef:hoe mooi Tineke, ben er een beetje week van, wat heb jij een topwerk geleverd, wat mij betreft verdien je ene prijs
Jan die weken heeft opgepast op Rio zodat ik alle tijd hieraan kon besteden en de mensen die hebben opgepast als ik weg moest waaronder ook oa Jan
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
tineke schreef:Niet te vergeten de hulp die ik erbij gehad heb van de forumleden hier om mee te beginnen niet alleen in de vorm van spullen maar ook met raad en daad per telefoon of pbkitty2 schreef:hoe mooi Tineke, ben er een beetje week van, wat heb jij een topwerk geleverd, wat mij betreft verdien je ene prijs![]()
Jan die weken heeft opgepast op Rio zodat ik alle tijd hieraan kon besteden en de mensen die hebben opgepast als ik weg moest waaronder ook oa Jan
daar heb jij helemaal gelijk in, het lijkt wel een beetje op het spreekwoord: er is een gemeenschap nodig om een kind op te voeden, en dat was hier het geval met de puppen en Lizzie, geweldig!!
-
jidde
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dubbel gevoel hè Tineke? Heerlijk dat je nu je huis weer voor jezelf hebt, maar het kleine grut heeft een speciaal plekje in je hart veroverd en dat plekje moet langzaam weer opgevuld gaan worden met iets anders.
Je hebt het supergoed gedaan, fijn dat zowel de pups als ook Lizzie fijne nieuwe thuizen gevonden hebben, ik weet zeker dat de mensen er door al jouw inspanningen hele fijne honden aan gaan hebben!
Je hebt het supergoed gedaan, fijn dat zowel de pups als ook Lizzie fijne nieuwe thuizen gevonden hebben, ik weet zeker dat de mensen er door al jouw inspanningen hele fijne honden aan gaan hebben!
-
tineke
Ja het is een dubbel gevoel inderdaad,blijdschap met de herwonnen ''vrijheid'' ,fijn dat ons eigen roedel weer bij elkaar is maar toch ook wat verdriet over het afscheid.LongFields schreef:Dubbel gevoel hè Tineke? Heerlijk dat je nu je huis weer voor jezelf hebt, maar het kleine grut heeft een speciaal plekje in je hart veroverd en dat plekje moet langzaam weer opgevuld gaan worden met iets anders.
De pups sliepen naast de computer dus die gebruikte ik niet als ze sliepen omdat ze dan wakker werden en ook dat is nu gewoon weer allemaal toegankelijk wanneer ik wil
Lizzie gaat morgen weg en dat is ook moeilijk maar die zal ik nog vaak zien wat een heerlijk vooruitzicht is en ook het feit dat alle pups hun plekje hebben gevonden is een fijn idee.
- wilhelmina
- Actief
Ik moet even een traantje wegpinken, hoor excuseer me.
Wat heb je het toch allemaal mooi gedaan
Alle pups naar een fijne baas en mams ook helemaal goed terecht gekomen.
Fantastisch hoe je dat allemaal gedaan hebt .
Moeder perfect verzorgd, pups allemaal in prima gezondheid naar de nieuwe baas en zelf cijfer je eigen weg.
Want ik weet zeker dat dit je toch wel wat pijn doet.
Een groot applaus voor jou
een dikke kus
en knuffel voor je onbegrensde dierenliefde 
Heel veel geluk en gezondheid voor mams en pups bij hun nieuwe baasjes

Wat heb je het toch allemaal mooi gedaan
Alle pups naar een fijne baas en mams ook helemaal goed terecht gekomen.
Fantastisch hoe je dat allemaal gedaan hebt .
Moeder perfect verzorgd, pups allemaal in prima gezondheid naar de nieuwe baas en zelf cijfer je eigen weg.
Want ik weet zeker dat dit je toch wel wat pijn doet.
Een groot applaus voor jou
Heel veel geluk en gezondheid voor mams en pups bij hun nieuwe baasjes
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- gizmo
- Zeer actief
-
Gos
- Zeer actief
- Chione
- Zeer actief
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)