Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat allemaal nodig bij nest

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Hoe gaat het nu met moeders en pups Tineke?
Alles nog steeds okee? :wink:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Essy

Ongelezen bericht door Essy »

:cheer: :cheer: :cheer: Gefeliciteerd, wat een prestatie van jullie beiden :ok:

Wanneer kunnen we de webcam verwachten :mrgreen:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

wendy71 schreef:Hoe gaat het nu met moeders en pups Tineke?
Ja alles gaat prima ,moeders verzorgt ze uitstekend en de pups zien er prima en tevreden uit.
Moeders eet zelf ook weer prima en heeft mooie ontlasting dus ook dat gaat goed. :ok:
tineke

Essy schreef::cheer: :cheer: :cheer: Gefeliciteerd, wat een prestatie van jullie beiden :ok:

Wanneer kunnen we de webcam verwachten :mrgreen:
Geen webcam hier nog die komt er zeer binnekort wel maar die wordt dan gebruikt voor de kleinkinderen :mrgreen:
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

het ziet eruit dat je een nestje mormeltjes hebt, tineke. ze zien er heerlijk uit en hadden op geen beter plekje ter wereld kunnen komen.
Tamara/Bayko
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Gefeliciteerd met de puppies. Fijn dat alles goed is gegaan. Hopelijk vind je geweldige baasjes voor ze maar dat is jou wel toevertrouwd :wink:
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Beetje laat, maar niet minder gemeend: wat een geweldig schattige pupseltjes Tineke :I:

Gefeliciteerd :cheer: :cheer:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

tineke schreef:
wendy71 schreef:Hoe gaat het nu met moeders en pups Tineke?
Ja alles gaat prima ,moeders verzorgt ze uitstekend en de pups zien er prima en tevreden uit.
Moeders eet zelf ook weer prima en heeft mooie ontlasting dus ook dat gaat goed. :ok:
Goed om te horen. :cheer: :ok:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

he tineke wat heerlijk! ik ben sinds ons weekend logeren in juni helemaal verliefd op mormeltjes geworden... daar bij de oom van pascal waar wij waren woonde er eentje.. teckelXyorkshire..

als ik toch eens wist hoe ik sam een pup moet laten accepteren... met lola's pups wilde hij gaan lopen (oppakken) dus ik durf het niet, zeker bij zo'n kleintje niet... :19:

anders was een van de zwarte teefjes van mij hoor! :roll:
Afbeelding
shanty

Ongelezen bericht door shanty »

Awh lizzy wat een leukerd. Als ik die man toch eens om kon praten dan mocht lizzy komen om met mazzel te spelen en doen :roll:
M@scha
Zeer actief

ff up hoor! hoe is het met de kinders en mams?
Afbeelding
tineke

Ja wel goed hoor ze verzorgt ze uitstekend en eet als een bootwerker zelf om die 6 monden te kunnen voeden :ok:
De kleintjes zie je groeien als het ware ,van het weekend zakl ik weer even wat foto's van ze plaatsen :wink:
M@scha
Zeer actief

super! :cheer:
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Goed bericht :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
tineke

Nou even een update hier :wink:

Vanaf begin deze week zijn de pupsels naar hun andere huisjes vertrokken en sinds gisteravond 19.30 is het dus weer stil in huis.
Lizzie vertrekt as zondag naar haar nieuwe bestemming en dan zijn we weer met het oude vertrouwde clubje over.
Ik ga na het weekend iedereen een pb sturen om hun spulletjes weer terug te bezorgen en wil iedereen bedanken die er aan mee hebben geholpen dat ik alles in huis had waardoor de pups een prima start konden krijgen :wink:

Jack zijn naam blijft ook Jack is vertrokken naar een gezin met twee grotere kinderen waarvan de moeder parttime 3 uuur per dag werkt zodat er ook nog wat tijd voor hem overblijft.

Afbeelding

Carrie haar naam is nu Dootje en zij krijgt een prinsessenleven bij twee mensen die de pensioensgerechtige leeftijd hebben bereikt.
Ze hebben ook een tuinhuisje waar ze veel verblijven dus ze gaat een echt buitenleven tegemoet.

Afbeelding

Sean zijn naam blijft ook Sean en hij is naar een gezin gegaan waarvan de moeder twee dagen werkt en op die dagen moet hij het met de oma's zien te rooien die passen dan op hem en kind.
Afbeelding

Rutger gaat als Joep door het leven woont bij een dame alleen die ook de penioensgerechtigde leeftijd heeft bereikt met een andere hondenmaatje ,een maltezertje, en twee kittens waar hij zich overigens uitstekend mee vermaakt.
Hij woont pal om de hoek dus ik zal hem nog regelmatig zien.

Afbeelding

Misty gaat voortaan als Desi door het leven en woont bij een gezin met twee kinderen waarvan de moeder niet werkzaam is.
Afbeelding

Brody gaat als Chilo door het leven en woont in een gezin met 4 kinderen waarvan moeders ook thuis is of de gelegenheid heeft hem mee te nemen naar de werkplaats omdat het een eigen bedrijf betreft.

Afbeelding

Lizzei blijft lizzie en zal als maatje voortaan een galgo hebben waar ze het hopelijk net zo goed mee kan vinden als met Spokkie waar ze werkelijk dol op was.

Afbeelding
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

hoe mooi Tineke, ben er een beetje week van, wat heb jij een topwerk geleverd, wat mij betreft verdien je ene prijs
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Super !!! Dat heb je mooi geflikt Tineke :ok: Petje af... En ook voor iedereen die geholpen heeft met de spulltjes
tineke

kitty2 schreef:hoe mooi Tineke, ben er een beetje week van, wat heb jij een topwerk geleverd, wat mij betreft verdien je ene prijs
Niet te vergeten de hulp die ik erbij gehad heb van de forumleden hier om mee te beginnen niet alleen in de vorm van spullen maar ook met raad en daad per telefoon of pb :ok:
Jan die weken heeft opgepast op Rio zodat ik alle tijd hieraan kon besteden en de mensen die hebben opgepast als ik weg moest waaronder ook oa Jan :wink:
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

tineke schreef:
kitty2 schreef:hoe mooi Tineke, ben er een beetje week van, wat heb jij een topwerk geleverd, wat mij betreft verdien je ene prijs
Niet te vergeten de hulp die ik erbij gehad heb van de forumleden hier om mee te beginnen niet alleen in de vorm van spullen maar ook met raad en daad per telefoon of pb :ok:
Jan die weken heeft opgepast op Rio zodat ik alle tijd hieraan kon besteden en de mensen die hebben opgepast als ik weg moest waaronder ook oa Jan :wink:

daar heb jij helemaal gelijk in, het lijkt wel een beetje op het spreekwoord: er is een gemeenschap nodig om een kind op te voeden, en dat was hier het geval met de puppen en Lizzie, geweldig!!
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Wat moet dat heerlijk zijn, je "werk" is echt af en je hebt het ergggg goed gedaan :ok: Super hoe je alles gedaan hebt :ok:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Van harte gefeliciteerd Tineke :ok:
Je hebt het geweldig gedaan ondanks de verrassende start met dit nestje :wink:
Voor iedereen die heeft geholpen en voor jou neem ik mijn petje af!! Afbeelding
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Dubbel gevoel hè Tineke? Heerlijk dat je nu je huis weer voor jezelf hebt, maar het kleine grut heeft een speciaal plekje in je hart veroverd en dat plekje moet langzaam weer opgevuld gaan worden met iets anders.

Je hebt het supergoed gedaan, fijn dat zowel de pups als ook Lizzie fijne nieuwe thuizen gevonden hebben, ik weet zeker dat de mensen er door al jouw inspanningen hele fijne honden aan gaan hebben! :ok:
tineke

LongFields schreef:Dubbel gevoel hè Tineke? Heerlijk dat je nu je huis weer voor jezelf hebt, maar het kleine grut heeft een speciaal plekje in je hart veroverd en dat plekje moet langzaam weer opgevuld gaan worden met iets anders.
Ja het is een dubbel gevoel inderdaad,blijdschap met de herwonnen ''vrijheid'' ,fijn dat ons eigen roedel weer bij elkaar is maar toch ook wat verdriet over het afscheid.
De pups sliepen naast de computer dus die gebruikte ik niet als ze sliepen omdat ze dan wakker werden en ook dat is nu gewoon weer allemaal toegankelijk wanneer ik wil :mrgreen:
Lizzie gaat morgen weg en dat is ook moeilijk maar die zal ik nog vaak zien wat een heerlijk vooruitzicht is en ook het feit dat alle pups hun plekje hebben gevonden is een fijn idee.
wilhelmina
Actief

Ongelezen bericht door wilhelmina »

Ik moet even een traantje wegpinken, hoor excuseer me. :cry:

Wat heb je het toch allemaal mooi gedaan :ok:
Alle pups naar een fijne baas en mams ook helemaal goed terecht gekomen.
Fantastisch hoe je dat allemaal gedaan hebt .
Moeder perfect verzorgd, pups allemaal in prima gezondheid naar de nieuwe baas en zelf cijfer je eigen weg.
Want ik weet zeker dat dit je toch wel wat pijn doet. :knuffel1:

Een groot applaus voor jou :cheers: een dikke kus :hoi: en knuffel voor je onbegrensde dierenliefde :knuffel:

Heel veel geluk en gezondheid voor mams en pups bij hun nieuwe baasjes :zwaai :zwaai
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

Super Tineke :cheer: :cheer:

Allemaal een nieuw gezin en ze een heel goede start gegeven.

Dikke complimenten voor je :ok:

Groetjes Els
Afbeelding
gizmo
Zeer actief

Ongelezen bericht door gizmo »

Heerlijk dat alle hondjes een baasje hebben gekregen
Jij hebt het top gedaan
Maar gelukkig zie je een paar hondjes regelmatig :ok:
Afbeelding
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Wat fijn dat je zulke mooie plekjes voor alle hondjes hebt gevonden! Hopelijk gaan ze een lang, gelukkig en gezond leven tegemoet, maar aan jouw start kan het in ieder geval niet liggen, die lijkt me buitengewoon super! :ok:
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

Super dat ze het allemaal goed getroffen hebben, maar wat wil je, met zo'n goede start. :wink: :ok:
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
bulletjebe
Zeer actief
Mijn ras(sen): bullmastiff
Contacteer:

Ongelezen bericht door bulletjebe »

Had ik toch dit hele topic gemist. Ik had al wel eens gereageerd op de foto's omdat ik ze zo leuk vond. Wat goed van je Tineke (en vast ook vermoeiend) en wat fijn dat ze allemaal goed terecht gekomen zijn :ok:
Tamara/Bayko
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Wat leuk dat je ons een update geeft over de pups, Tineke. Ze hebben zo te lezen allemaal een geweldig thuis gevonden en met Lizzie komt het ook helemaal in orde volgens mij. 't Zal nu, ondanks je eigen roedel, toch wel stil zijn in huis maar ik denk dat je het niet beter had kunnen doen :ok:
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”