Die twee reageren op hetgeen dat jij hier schrijft.Sylvia schreef:Klopt ook wel wat je zegt het zijn er 2, maar het merendeel reageert zo niet, daarom reageer ik ook voor het overgrote deel.Anna*Poncho schreef:Nou eh ik vond twee mensen wel erg persoonlijk en beschuldigend worden![]()
Maar goed, ts trekt het zich zo te horen niet aan, dus dan is er niets aan de hand
En dat toevallig 2 het wel doen... Een ieder moet er maar van denken wat hij / zij wil heb ik dan zoiets. Dus trek ik het me niet zo aan![]()
Ik weet hoe ik zelf ben en dat is het belangrijkste
Harstikke leuk em aardig dat je veel energie en tijd steekt in het uitpluizen van stambomen en zo. Ik geloof ook wel dat je heel serieus met het fokken bezig bent , maar ik vind dat je soms overdrijft ....en een beetje kinderachtig reageert
Jij vindt het een beetje achterbaks van koper nr 2 dat ze bij jou naar een pup informeert. Waarom? wees er toch blij mee dat mensen die ook met de hond willen gaan jagen en en erventueel mee willen gaan fokker interesse in jouw pups tonen. Is een compliment hoor!
Jij reageert verontwaardigd wanneer je van de dekreueigenaar te horen krijgt dat een andere NL fokker ook dezelfde Amerikaanse reu wil gaan gebruiken . Je vraagt je zelfs af waarom die fokker niet eerst met jou contact heeft opgenomen. En in het belang van je zelf heb je haar je mening gegeven..en dat was vast niet : " Goh , leuk *** dat ** die reu wil gaan gebruiken , dat moet je zeker doen ! "
Maarja, blijkbaar heb je liever dat mensen met je meepraten..is best hoor...
Linda