Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

puppycam online... + namen...upd pag 8

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

Ze zijn erg leuk zeg en zo verschillend van kleur en bouw. Het dametje is erg klein of lijkt dat maar zo. Ze is wel het meest vertederend van allemaal.

Waarom krijgen ze naast een chip ook een tatoo. Is dat verplicht voor de export of wordt er in de hondensport nog wel eens een chip onklaar gemaakt?
Afbeelding
gevni havanezers
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

blacky schreef:Ze zijn erg leuk zeg en zo verschillend van kleur en bouw. Het dametje is erg klein of lijkt dat maar zo. Ze is wel het meest vertederend van allemaal.
ze is ook de kleinste, gisteren zijn ze ontwormd en de dame woog 2200 gram, de zwaarste heer 3500 gram en de rest tussen de 2800 en de 3200 gram.....maar ondanks t heren geweld is t om te zien (ook wel alleen dat :mrgreen: een echt dametje...)
Waarom krijgen ze naast een chip ook een tatoo. Is dat verplicht voor de export of wordt er in de hondensport nog wel eens een chip onklaar gemaakt?

in de VS wil men graag een tattoo (is dus eigenlijk op verzoek, maar weet nog niet zeker welke die kant op gaan, dus daarom allemaal) omdat dat voor sommige wedstrijden nog gevraagd wordt, als ik niet tatttooeer op deze leeftijd worden ze daar dus op volwassen leeftijd getattooeerd en ik ben van mening dat het op deze leeftijd minder impact heeft....dus vandaar...
crutz
Zeer actief
Contacteer:

zaterdag thuis in wat nog over is van de tuin....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en zondag lekker mee naar de club...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

meer natuurlijk op de website onder het laatste nieuws....
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Wat veranderen ze nu snel zeg! Haha, hoe Umi aangevallen wordt door haar kroost :mrgreen: En wat kijken ze gedecideerd :ok:
crutz
Zeer actief
Contacteer:

de DA is net weg...

en wij zijn allemaal gezond verklaard, de heren met 2 ballen, geen breukjes, ook Deo heeft alle mazzel van de wereld gehad en zijn oogje is prima in orde, nog geen littekentje er op en ook de traanbuis werkt prima....
dus nu echt klaar om uit te vliegen...
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

crutz schreef:de DA is net weg...

en wij zijn allemaal gezond verklaard, de heren met 2 ballen, geen breukjes, ook Deo heeft alle mazzel van de wereld gehad en zijn oogje is prima in orde, nog geen littekentje er op en ook de traanbuis werkt prima....
dus nu echt klaar om uit te vliegen...
Fijn Carmen dat het zo goed met het oogje van Deo is afgelopen :ok: .
Ze zijn overigens schattig :I:
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”