Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Turbo Tess

Moderator: moderatorteam

schumie
Zeer actief
Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
Aantal honden: 1

Turbo Tess

Ongelezen bericht door schumie »

Gister eindelijk weer eens mee gedaan aan behendigheid.Tess heeft ongeveer 5 beginners lessen gevolgd en vier gevorderde.Nu waren we ingedeeld bij de gevorderde 2,de andere hadden al een voorsprong van twee lessen aangezien mevrouw toen loops was.
Tess heeft denk ik zo'n 6 maanden niet getraind maar dat was geen probleem.Ze wist alles nog en ging weer zoeff zoeff het veld over.Paaltjes nog nooit gedaan maar dat had ze in een keer door en daarna ging ze er al op turbo snelheid door.
Als ze een fout maakt dan komt het echt doordat ik niet snel genoeg ben,mevrouw kan ik nu ook al makkelijk drie hindernissen vooruit sturen.Denk dat de beste optie straks is dat ik gewoon stilsta ergens in het midden en gewoon links rechts en vooruit roep :smile: :smile: :wink:
Ga van de week haar de touch leren want doordat ze zo graag wil ,zie ik haar er wel voor aan anders gewoon de schutting in een keer af te springen :N:
In elk geval ze vond het te gek en lag de hele avond in katzwijm :mrgreen:
Ook fijn dat ze goed werd opgenomen in de groep en iedereen haar volgens mij wel leuk vond :mrgreen:
Afbeelding
schumie
Zeer actief
Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door schumie »

Zo les twee zit er weer op.Tess is nog net zo gedreven als de vorige keer.Wat kan het moeilijk zijn om je hond de juiste richting op te sturen als die al drie hindernissen vooruit denkt en is...
Ging dus een keer geheel fout toen mevrouw al weer op katteloop stond,oh bedoelde je dit niet baasje dan spring ik toch gewoon naar beneden.... :N: :mrgreen:
Paaltjes voor de tweede keer gedaan,nu ook wat smaller gezet en ze is er al vooruit in te sturen en maakt er geen fouten in,kortom was weer heel trots op mijn hondje!
Afbeelding
Noële
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Noële »

Leuk als ze er zoveel plezier in hebben he.
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

geweldig, zo'n enthousiaste hond.
Nog heel veel plezier samen.
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”