Waar woon je dan precies?Ineke schreef:We wonen hier nog niet zo heel lang (hebben ook nog niet vaak een da nodig gehad gelukkigcrutz schreef:geef ook gewoon antwoord, maar blijf het vreemd vinden,
je wordt door de fokker van je teef bijgestaan had ik het idee, je hebt je al een tijd voorbereid is mijn aanname....dus sommige zaken vind ik dan gewoon vreemd
bv dat je nog geen vaste DA hebt....juist als ik weet dat er een nest aan zit te komen wil ik ruim voor ik dat weet (ja, ben onlangs verhuisd, dus heb dat ook aan de hand gehad, want was volledig uit mijn gebied/regio weg) weet ik al welke DA ik prettig vind en waar ik vertrouwen in heb (in elkgeval een DA die zijn weekend en nachtdiensten niet uitbesteed maar waar je gewoon terecht kan)).
Ik hoor verschillende verhalen over de da's hier in de omgeving.
De dichtstbijzijnde is zo'n 10 min. rijden, maar die is onbereikbaar in 't weekend bijvoorbeeld. Die is ook erg duur.
Over Vlagtwedde heb ik veel goeie verhalen gehoord, dat is vanaf hier een half uur denk ik.
Verder niet veel positieve berichten over da's in de buurt.
Waar we eerst woonden, hadden we een relatief goedkope die 24/7 te bereiken was en ook goed,
maar die is nu minstens anderhalf uur rijden en da's niet handig in noodgevallen.![]()
Natuurlijk kan ik met mijn vragen terecht bij Sóleys fokster, heb haar ook al de oren van het hoofd gevraagd.
Maar ik ga haar niet bij elk vraagje opbellen, ik heb jullie toch ook?![]()
Er zijn hier ook mensen die al een aardig tijdje meedraaien.
In Zuidhorn zit een ontzettend goede DA-praktijk. Wel meerdere DA's maar allemaal zeer kundig, altijd alle tijd, staan open voor je eigen ideeen, altijd bereikbaar en nooit gezeur met dat ze willen dat je direct NU betaald.