Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dierenpension
Moderator: moderatorteam
-
Elisabeth
- Actief
dierenpension
Wie kan zijn/haar ervaringen vertellen over de volgende dierenpensions:
Het Loo Boxtel
Het doolhof Gemonde
Tascha St. Oedenrode
Happy valley Liempde
't Haagje Schijndel
van het Luisselhof Boxtel
We hebben nl. nog maar 5 weken een puppie maar het lijkt ons toch handig hem een keer een nachtje naar een pension te brengen zodat hij daar ook aan kan wennen. Het zal niet vaak nodig zijn, maar ik wil toch een pension waar mensen goede ervaringen mee hebben.
Elisabeth
Het Loo Boxtel
Het doolhof Gemonde
Tascha St. Oedenrode
Happy valley Liempde
't Haagje Schijndel
We hebben nl. nog maar 5 weken een puppie maar het lijkt ons toch handig hem een keer een nachtje naar een pension te brengen zodat hij daar ook aan kan wennen. Het zal niet vaak nodig zijn, maar ik wil toch een pension waar mensen goede ervaringen mee hebben.
Elisabeth
- Marieta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer
- Aantal honden: 1
Van deze pensions kan ik je niks vertellen helaas.
Ik weet wel dat Pension Benitons in Handel een erg goed pension is. (bij Gemert in de buurt)
Die hebben jaren terug, nog bij een maagkanteling staan assisteren midden in de nacht, toen na een controle bleek dat een Duitse Dog een maagkanteling had. Vrienden van ons zijn er nog steeds heel erg over te spreken!
Maar bij hun moet je echt wel optijd bespreken want je hebt kans dat je zelfs bij een paar maanden tevoren misschien geen plek meer hebt!
Groejtes Marieta
Ik weet wel dat Pension Benitons in Handel een erg goed pension is. (bij Gemert in de buurt)
Die hebben jaren terug, nog bij een maagkanteling staan assisteren midden in de nacht, toen na een controle bleek dat een Duitse Dog een maagkanteling had. Vrienden van ons zijn er nog steeds heel erg over te spreken!
Maar bij hun moet je echt wel optijd bespreken want je hebt kans dat je zelfs bij een paar maanden tevoren misschien geen plek meer hebt!
Groejtes Marieta
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
heb ze tot nog toe 2x hier http://www.dierenpensiondebuitenhof.nl/ in Landhorst, had ook naar een aantal die in je lijstje voorkomen gekeken, maar toch op advies van iemand hier (Wilma dacht ik) ze naar Landhorst gebracht en ben zeer tevreden, doe alleen niet aan "wennen" aan pension, ze gaan alleen als t nodig is, maar scheelt mss dat ze hier toch al kennels gewend zijn....
-
doggy
Ik zou het helemaal niet doen.
De kans op kennelhoest e.d. is ook aanwezig en het pupje is nog maar kort bij jullie.
Als je zelf zegt dat het niet of weinig gaat gebeuren, zou ik het ook niet doen.
Dan zou ik hem of haar eens bij vrienden brengen voor een nachtje, dan zit ze niet in een kennel o.i.d.
De kans op kennelhoest e.d. is ook aanwezig en het pupje is nog maar kort bij jullie.
Als je zelf zegt dat het niet of weinig gaat gebeuren, zou ik het ook niet doen.
Dan zou ik hem of haar eens bij vrienden brengen voor een nachtje, dan zit ze niet in een kennel o.i.d.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Als het goed is zijn alle honden in een pension daarvoor ingeeëntdoggy schreef:Ik zou het helemaal niet doen.
-
Brigitte
- Zeer actief
-
Elisabeth
- Actief
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
heb aangegeven ook naar genoemde kennels gekeken te hebben en toch gekozen te hebben voor het door mij genoemde kennel omdat dat me meer aansprak bij t eerste contactElisabeth schreef:Dan toch graag in ieder geval reacties op de genoemde kennels, dit dan voor de toekomst als onze pup ongeveer een jaar is.
Het Loo Boxtel
Het doolhof Gemonde
Tascha St. Oedenrode
Happy valley Liempde
't Haagje Schijndel
Elisabeth
is in dezelfde regio, dus waarom niet daar ook even kijken...
- Lisa
- Zeer actief
Wat dus geen garantie is op het niet krijgen van kennelhoestAimee schreef:Als het goed is zijn alle honden in een pension daarvoor ingeeëntdoggy schreef:Ik zou het helemaal niet doen.
Groetjes Lisa
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
doggy
Ik ken honden , die ervoor ge-ent waren en mett kennelhoest er weg kwamen.Aimee schreef:Als het goed is zijn alle honden in een pension daarvoor ingeeëntdoggy schreef:Ik zou het helemaal niet doen.
-
Brigitte
- Zeer actief
Enten geeft ook geen garantie voor geen kennelhoest, ze krijgen het alleen vaak minder heftigdoggy schreef:Ik ken honden , die ervoor ge-ent waren en mett kennelhoest er weg kwamen.Aimee schreef:Als het goed is zijn alle honden in een pension daarvoor ingeeëntdoggy schreef:Ik zou het helemaal niet doen.
-
Elisabeth
- Actief
Om reacties over kennelhoest heb ik niet gevraagd dus daar reageer ik verder niet op.
Landhorst ligt ruim een 1/2 uur rijden en Horst zelfs 50 minuten. Wij zijn op zoek naar een pension wat wat dichter bij huis ligt. Ik had zelf 7 dieren pensions gevonden via google die wel op een korte afstand liggen.
1 van die sprak meteen niet aan (leek op broodfokker) maar deze 6 zien er wel goed uit.
Vandaar mijn vraag of mensen ervaringen hebben met deze pensions!!!!
Elisabeth
Landhorst ligt ruim een 1/2 uur rijden en Horst zelfs 50 minuten. Wij zijn op zoek naar een pension wat wat dichter bij huis ligt. Ik had zelf 7 dieren pensions gevonden via google die wel op een korte afstand liggen.
1 van die sprak meteen niet aan (leek op broodfokker) maar deze 6 zien er wel goed uit.
Vandaar mijn vraag of mensen ervaringen hebben met deze pensions!!!!
Elisabeth
- pammetje
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
mijn honden hebben 1 x in een pension gezeten maar nooit 'proef', vind ik ook niet nodig..... geen enkel probleem gehad

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi