Hey allemaal,
Aangezien wij een Aussie hebben wil ik eigenlijk graag gaan schapen drijven. Dat was eerst niet de bedoeling en ik dacht dat gehoorzaamheidstraining en behendigheid leuk genoeg was. Alleen lijkt het me nu eigenlijk wel erg leuk om met haar schapen te gaan drijven. Zelf hebben we ze niet in de achtertuin dus mijn vraag is: weet iemand waar je dat kunt doen? En kun je ook een aanlegtest doen?
Hoop dat iemand me er iets over kan vertellen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Schapendrijven
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Australian Shepherd
-
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Bij de JJ Ranch kun je drijven met Aussies. Daar wil ik tzt ook naartoe gaan. Ze zitten in Friesland. http://www.jjranch.nl Komt je Aussie uit drijflijnen?

Linda, Izzie en Bram
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Australian Shepherd
Ja nou ik woon in Friesland dus dat komt dan goed uit!
Zou alleen wel graag een keer willen proberen of het er wel in zit. Is er ergens echt specifieke info te vinden over het schapendrijven bij de JJ Ranch? Op de site staat niet echt iets over het trainen met je hond bij hun.
Mijn aussie is uit een showlijn. Ik was een beetje bang gepraat over de werklijn. Achteraf weet ik dat ik daar niet zo bang voor had hoeven zijn. We zijn totaal geen bankhangers, en zijn dagelijks zo veel met de hond bezig. Het had dus best gekund.

Mijn aussie is uit een showlijn. Ik was een beetje bang gepraat over de werklijn. Achteraf weet ik dat ik daar niet zo bang voor had hoeven zijn. We zijn totaal geen bankhangers, en zijn dagelijks zo veel met de hond bezig. Het had dus best gekund.
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Ik zou ze gewoon even mailen, zijn aardige mensen en kunnen je vast vertellen wat je wel en niet bij ze kan doen. Heb geen idee of je ook met een showlijn Aussie bij ze kunt trainen bijvoorbeeld. Gewoon even vragen dusBinkie2 schreef:Ja nou ik woon in Friesland dus dat komt dan goed uit!Zou alleen wel graag een keer willen proberen of het er wel in zit. Is er ergens echt specifieke info te vinden over het schapendrijven bij de JJ Ranch? Op de site staat niet echt iets over het trainen met je hond bij hun.

Linda, Izzie en Bram