Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Frisse start - uitslag echo pag.3
Moderator: moderatorteam
- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Janneke&Mirtillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basenji
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- *Evie*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- tura
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Contacteer:
Ineke schreef:Ze is a.s. zondag 6 weken, dus nu 5 weken en 5 dagen vanaf dekking 1.crutz schreef:wel ff een tip, op een bepaald punt in de dracht (na de 4wk) is het soms moeilijk om met een echo uitsluitsel te krijgen als de DA daar niet ervaren genoeg mee is, ze is tenslotte nu toch al bijna 7 wk, met 7 wk kan je ook kiezen voor een röntgenfoto, Suzanne (Longfields) heeft dat dacht ik bij haar eerste nest ook gedaan...![]()
Het is geen da, het is iemand die bij mensen (pret)echo's maakt, Marjolein kan er meer over vertellen denk ik.
Schijnt allemaal lekker ontspannen te gaan en da's wel zo prettig.
Ik ga duimen voor je
-
Ineke
Ze heeft ervaring met honden.tura schreef:Ineke schreef:Ze is a.s. zondag 6 weken, dus nu 5 weken en 5 dagen vanaf dekking 1.crutz schreef:wel ff een tip, op een bepaald punt in de dracht (na de 4wk) is het soms moeilijk om met een echo uitsluitsel te krijgen als de DA daar niet ervaren genoeg mee is, ze is tenslotte nu toch al bijna 7 wk, met 7 wk kan je ook kiezen voor een röntgenfoto, Suzanne (Longfields) heeft dat dacht ik bij haar eerste nest ook gedaan...![]()
Het is geen da, het is iemand die bij mensen (pret)echo's maakt, Marjolein kan er meer over vertellen denk ik.
Schijnt allemaal lekker ontspannen te gaan en da's wel zo prettig.Succes, en ik hoop voor je dat deze voor mensen pretechografiste de zeer kleine pups kan vinden
Ik ga duimen voor je
Als ik sommige verhalen hoor over onervaren dierenarsten, ga ik liever hier heen.
Ze is me aanbevolen door Marjolein, die er ook heen is geweest met een teef die 6,5 week was (net als Sóley straks bijna is).
Als ze daar pups heeft gezien, waarom dan niet bij mijn teef als ze draagt?
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
succes 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- tura
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ga dan ook voor een echo naar een ervaren DAIneke schreef:Ze heeft ervaring met honden.tura schreef:Ineke schreef:Ze is a.s. zondag 6 weken, dus nu 5 weken en 5 dagen vanaf dekking 1.crutz schreef:wel ff een tip, op een bepaald punt in de dracht (na de 4wk) is het soms moeilijk om met een echo uitsluitsel te krijgen als de DA daar niet ervaren genoeg mee is, ze is tenslotte nu toch al bijna 7 wk, met 7 wk kan je ook kiezen voor een röntgenfoto, Suzanne (Longfields) heeft dat dacht ik bij haar eerste nest ook gedaan...![]()
Schijnt allemaal lekker ontspannen te gaan en da's wel zo prettig.Succes, en ik hoop voor je dat deze voor mensen pretechografiste de zeer kleine pups kan vinden
Ik ga duimen voor je
Als ik sommige verhalen hoor over onervaren dierenarsten, ga ik liever hier heen.
Ze is me aanbevolen door Marjolein, die er ook heen is geweest met een teef die 6,5 week was (net als Sóley straks bijna is).
-
Maria
- Zeer actief
- Contacteer:
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
ik ben ook niet bij een DA geweesttura schreef:Ineke schreef:Ze is a.s. zondag 6 weken, dus nu 5 weken en 5 dagen vanaf dekking 1.crutz schreef:wel ff een tip, op een bepaald punt in de dracht (na de 4wk) is het soms moeilijk om met een echo uitsluitsel te krijgen als de DA daar niet ervaren genoeg mee is, ze is tenslotte nu toch al bijna 7 wk, met 7 wk kan je ook kiezen voor een röntgenfoto, Suzanne (Longfields) heeft dat dacht ik bij haar eerste nest ook gedaan...![]()
Ik ga duimen voor je
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
bij een door mij gefokt hondje is de echo even tussen het scannen van de koeien door gegaantura schreef:Ik ga dan ook voor een echo naar een ervaren DAIneke schreef:Ze heeft ervaring met honden.tura schreef:Ineke schreef: Ze is a.s. zondag 6 weken, dus nu 5 weken en 5 dagen vanaf dekking 1.![]()
Ik ga duimen voor je
- tura
- Zeer actief
- Contacteer:
Maar t zijn ook dieren, koeienyamie schreef:bij een door mij gefokt hondje is de echo even tussen het scannen van de koeien door gegaantura schreef:Ik ga dan ook voor een echo naar een ervaren DAIneke schreef:Ze heeft ervaring met honden.tura schreef:Succes, en ik hoop voor je dat deze voor mensen pretechografiste de zeer kleine pups kan vinden
Ik ga duimen voor je
-
Ineke
Zit op ongeveer 3 kwartier rijden vanuit onsMaria schreef:Ik ben erg benieuwd naar de uitslag! Succes.
Waar zit deze kliniek dan? en ff nieuwsgierig hoeveel kost deze echo?
gr Maria
Als je 't echt graag wilt weten pb je maar even, weet niet of het op prijs
wordt gesteld als ik 't hier met naam en toenaam meld.
Ik moet 30 euro betalen. Vind ik niet veel trouwens.
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Mijn DA werkt nog met een oud echo apparaat, dan kan ik beter naar dat echobureau bij ins in her dorp gaan.tura schreef:Ineke schreef:Ze is a.s. zondag 6 weken, dus nu 5 weken en 5 dagen vanaf dekking 1.crutz schreef:wel ff een tip, op een bepaald punt in de dracht (na de 4wk) is het soms moeilijk om met een echo uitsluitsel te krijgen als de DA daar niet ervaren genoeg mee is, ze is tenslotte nu toch al bijna 7 wk, met 7 wk kan je ook kiezen voor een röntgenfoto, Suzanne (Longfields) heeft dat dacht ik bij haar eerste nest ook gedaan...![]()
Ik ga duimen voor je
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
de mijne ook daarom heeft hij zelf geadviseerd naar een andere DA te gaan, die wel een modern apparaat heeftMonaToetje schreef:Mijn DA werkt nog met een oud echo apparaat, dan kan ik beter naar dat echobureau bij ins in her dorp gaan.tura schreef:Ineke schreef:Ze is a.s. zondag 6 weken, dus nu 5 weken en 5 dagen vanaf dekking 1.crutz schreef:wel ff een tip, op een bepaald punt in de dracht (na de 4wk) is het soms moeilijk om met een echo uitsluitsel te krijgen als de DA daar niet ervaren genoeg mee is, ze is tenslotte nu toch al bijna 7 wk, met 7 wk kan je ook kiezen voor een röntgenfoto, Suzanne (Longfields) heeft dat dacht ik bij haar eerste nest ook gedaan...![]()
Ik ga duimen voor jeDie werkt met 3D
Ik was iets van 40 euro kwijt en het was een prima en duidelijke echo...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Ineke
Oef... Begin nu toch wel een beetje de kriebels te krijgen voor morgen hoor...
Toch wel erg spannend allemaal en leuk dat we het nu van tevoren te weten komen.
M'n meissie is vandaag 2 geworden, ze krijgt zo wat lekkers van me.
Ze slaapt de hele dag zowat en wil constant op haar buik gekriebeld
worden, terwijl zij dan lekker over de kop ligt (op d'r rug
). 
Ik ben echt zo benieuwd wat de uitslag is morgen!
Toch wel erg spannend allemaal en leuk dat we het nu van tevoren te weten komen.
M'n meissie is vandaag 2 geworden, ze krijgt zo wat lekkers van me.
Ze slaapt de hele dag zowat en wil constant op haar buik gekriebeld
worden, terwijl zij dan lekker over de kop ligt (op d'r rug
Ik ben echt zo benieuwd wat de uitslag is morgen!
Laatst gewijzigd door Ineke op 13 okt 2008 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- Esther80
- Zeer actief
- Contacteer:
Succes met de echo!!
Ik zou trouwens niet weten waarom mensen negatief zouden reageren, het is toch jouw hond en jouw keuze. Ik heb mijn teefje ook laten echo-en bij de 1e dracht en ze was verre van gestresst. Ze kon blijven staan, haar buikje werd iets geschoren, gel erop en kijken maar. Daarna een lekker koekje en klaar. Heb geen moment van stress gezien bij d'r en volgens mij vond ze het gefrunnik zelfs nog lekker ook.
Geniet ervan dus!
Groetjes,
Esther en Co.
Ik zou trouwens niet weten waarom mensen negatief zouden reageren, het is toch jouw hond en jouw keuze. Ik heb mijn teefje ook laten echo-en bij de 1e dracht en ze was verre van gestresst. Ze kon blijven staan, haar buikje werd iets geschoren, gel erop en kijken maar. Daarna een lekker koekje en klaar. Heb geen moment van stress gezien bij d'r en volgens mij vond ze het gefrunnik zelfs nog lekker ook.
Geniet ervan dus!
Groetjes,
Esther en Co.
Rhodesian Ridgebackkennel "Kani Akilah"
"A Ridgeback isn't just another dog....It's a Lifestyle!"

"A Ridgeback isn't just another dog....It's a Lifestyle!"
-
Rabecca
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua's en Vlinderhondjes
- Aantal honden: 5
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
- ingrid2112
- Zeer actief
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Ik ben benieuwd....... 

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- tura
- Zeer actief
- Contacteer:
Ineke schreef:Heej mensen, bedankt voor jullie duimen die draaien!![]()
Sóley krijgt nu serieus tieten. :N:![]()
Natuurlijk laat ik het gelijk weten zodra ik het ook weet!
De afspraak staat op dinsdag om 6 uur 's avonds, dus waarschijnlijk zet ik 't hier dinsdagavond of woensdag wel neer.
Ligt een beetje aan de situatie op dat moment.
Spannend...!!!
-
Ineke
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Hamilton
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers