Is dus niet mijn hond

WAARSCHUWING : gisteren heb ik tot mijn grote. verdriet mijn maatje boy in moeten laten slapen.
boy is gekocht via marktplaats bij een broodfokker in staphorst,het was een lief donsig puppie die erg graag
aandacht kreeg en heel vrolijk was, tot dat hij nu 10 mnd jong begon te puberen en veranderde van een hele lieve hond naar een tijdbom.boy beet 2 kinderen en 1 volwassene.achteraf werd duidelijk wat boy zijn achtergrond was en dat mr de leuke BROODFOKKER met slechte honden fokt. boy zijn vader was een valse berner-sennen en zijn moeder een sint bernhard.
De dierenarts vertelde ons dat de laatste jaren heel veel valse seners en bernhards rondlopen door deze fokkers en dat de honden de 2 jaar soms niet eens halen vanwege bijt incidenten.
MENSEN KOOP GEEN SCHATTIGE PUPS BIJ DIT SOORT FOKKERS WANT DIT MOET STOPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het gaat om alle hondenrassen die door de verkeerde en geldlustige zogenaamde fokkers verkocht worden.
we hadden boy overigens bij mensen vandaan die wegens hun groeiende bedrijf geen tijd meer hadden en een goed tehuis zochten. Ik heb gisteren met het vorige baasje met pijn in ons hart en met heel groot verdriet
boy moeten laten inslapen om meer slachtoffers te voorkomen. BOY IS NET 10 MND OUD GEWORDEN.
boy kon hier niets aan doen het zat in zijn genen.
LIEVE BOY RUST ZACHT EN IK ZAL JE HEEL ERG MISSEN,VEEL LIEFS JE BAASJE.
Mijn vraag is nu, hadden ze de hond wel echt in moeten
laten slapen, misschien hadden ze beter een gedragsdeskundige aan te pas
moeten laten komen.. of niet?!