Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kennelgebruik

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jaap* »

:offt: :boos: :mrgreen:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Jaap* schreef::offt: :boos: :mrgreen:
:pffff: .... :mrgreen:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

LongFields schreef:
Hanneke2 schreef:De momenten dat ik het meest van mijn honden geniet is als ze los enthousiast lopen te rennen en te dollen met elkaar of met andere leuke honden, allemaal blije zorgeloze bekkies. Op zo'n moment roep ik ze ook nooit, want dan luisteren ze niet en hoeven ze niet te luisteren. Jij geniet op hele andere momenten van je honden. Op zich niks mis mee, maar we hebben gewoon om hele andere redenen honden en we verwachten er compleet andere dingen van.
Ja hoor, het enthousiast rennen en dollen met elkaar of andere honden wordt nooit gedaan door herdershonden... :roll:
Die lopen alleen maar strak naast de baas, of duiken gelijk agressief op andere honden af. Hoe cliché weer, maar dat is me al veel vaker opgevallen bij je.
Zeg ik dat?

Nee, dat zeg ik niet.

Ik train ook met mijn honden, meestal gewoon zo tussen neus en lippen door en soms effe een kwartiertje serieus en intensief, want sommige dingen moet je gewoon bijhouden en Jack vindt het ook leuk om af en toe iets nieuws te leren.

Wat ik zei, en ik zeg het nog maar een keer :roll: is dat ik het meest geniet van mijn honden als ze met een opgewonden vrolijk bekkie lopen te rennen en te spelen. Dat wil niet zeggen dat ik de rest van de tijd mijn honden niet leuk vind, maar ik sta gewoon heel breed en dom te grijnzen als Jack met zijn rotte poten loopt te dollen met een nieuwe hondenvriendin of als Lilo als een soort raketje met een arro bekkie alle andere honden achter zich laat en er overduidelijk superlol in heeft dat ze sneller is dan de meeste honden die we tegenkomen.

Ik heb met mijn honden bereikt wat ik wilde, en daar geniet ik van. Ik kan me ook best voorstellen dat Malinois van compleet andere dingen geniet, op hele andere momenten supertrots is, want - wat ik al zei! - we verwachten hele andere dingen van onze honden.

Ik zeg nergens iets over agressief gedrag, en ik kan me ook niet heugen dat ik iets negatiefs gezegd heb over jouw honden, dus shoot me. :roll:

Oh wacht, Eva plakt aan de baas en ik noem het een gedragsprobleem. Ja, dat is lullig als je de pup hebt gefokt. Misschien gewoon mij aanspreken om datgeen wat je dwars zit en misschien dat iemand ergens een goeie oplossing heeft? Dat werkt veel beter dan zo in het wilde weg frustratie afreageren. :wink:
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Hanneke2
Zeer actief

LongFields schreef:
Addy schreef: Dus Hanneke :mrgreen: zie fotohoek en stel je beeld eens rap bij :pffff:
Nou dat hoeft van mij niet eens, maar doe dan ook niet van die ongenuanceerde uitspraken. :19:
Ik heb Alzheimer Light hoor, echt, dus quote me even als je me ergens van beschuldigt, ja?

Ik hoef geen herders, want ik wil niet het risico lopen dat ik een hond krijg die van nature netjes naast met zijn kop in zijn nek loopt. Ik weet best dat ze niet allemaal zo zijn, ik ken een hele hoop gezellige herders die ook oog voor andere dingen hebben, maar *ik* wil dat risico niet lopen, net zo goed als er mensen zijn die persé geen jachthond willen omdat ze zich geen raad zouden weten met een verdwijnende stip in de verte. Hun goed recht, mijn goed recht, toch? Je moet immers honden nemen die bij je passen.

Mijn hele punt was dat verschillende mensen verschillende dingen willen van een hond. En dat respecteer ik absoluut. Ik loop best wel eens te schelden over herders, want het is helaas een rasgroep die nogal eens bij de verkeerde baas terecht komt, en af en toe zijn mijn honden daar de dupe van, maar ik vind zelf niet dat ik een ongenuanceerd beeld over herders heb.

En nu weer on-topic?
Hanneke2
Zeer actief

MARC_S schreef:Eva kan prima ongecompliceert op een hondenveldje spelen in ieder geval. Zelfs met goldens :mrgreen: Verder speelt ze iedere dag met Dapper en Cleo los op het strand hier. Dat is pas ongecompliceerd want ze weten wat ze aan elkaar hebben. :wink: Verder loopt ze altijd los en nooit strak naast de baas.

En als laatste heb ik al helemaal geen probleem met constant achter me aan lopen of op mij letten. Wel merk ik dat als ik haar zo nu en dan even in de bench doe dat ze dan juist echt diep gaat slapen en volledig tot rust komt omdat ze niet meer kan denken dat ze misschien iets moet of mag. Soms lijkt me dat wel lekker voor haar en dus doe ik dat zo. Dat is alles. :wink:
Dan heb je toch al een oplossing voor je 'niet-bestaande' probleem? Gewoon die bench houden, en zo nodig Eva naar de bench sturen. Die van ons staat te verroesten in de schuur, maar Jack heeft er destijds maandenlang compleet bewusteloos en zeer comfortabel (ik had tuinstoelkussen tegen de zijkanten en een driedubbeldik dekbed op de vloer) liggen dutten. Ik heb er in het begin naast gelegen op de bank en hij werd zelfs niet wakker als een van de katten een experimentele poot door de tralies stak om een tikje te geven op dat vreemde beest.

Ik heb heel veel bezwaren tegen (debiel gebruik van) benches, maar als het gewoon een heerlijk veilige rustige slaapplek is, prima toch? Waarom denken over een kennel als ze helemaal happy en zorgeloos kan dutten in die bench?
Hanneke2
Zeer actief

Dingo schreef:
Hanneke2 schreef:
Dingo schreef:
Hanneke2 schreef:
. Persoonlijk vind ik het toch wel prettig dat ik me vrij door mijn huis kan bewegen zonder dat er 2 honden aan mijn kont geplakt zitten. Heb je een hond *net* of ben je een dag lang bezig hapjes te maken voor een verjaardag, okee, dan snap ik dat geplak,.
Ondanks mijn obsessieve herder, kan ik met hapjes maken, rustig mijn gang gaan, hij kijkt niet op of om. Persoonlijk vind ik dat wel prettig, zonder zo'n obsessieve schooier langs mijn zijde :wink:
Dat vind ik dan wel weer heel knap. Ik kan hier probleemloos gewoon eten maken, ze blijven keurig uit de buurt totdat wij gegeten hebben. Maar als ik echt een langdurige keukensessie heb met gevulde eieren en zalmsalade en appeltaart en meer van dat lekkers, dan heb ik toch echt twee smekende honden aan mijn voeten, want zoveel lekkere luchten, dan moet er toch wel iets overschieten... :mrgreen:
Als ik naar de slager ga, zet ik het vlees achterin de Jeep, naast Dingo. Ik kan dan rustig meer boodschappen gaan halen, hij komt nergens aan. Wat ik ook klaarmaak, er word niet geschooierd. Zo zie je maar, iedere hond heeft zijn voor-en nadeel :mrgreen:
We gaan gigantisch off-topic, maar ik vind het wonderbaarlijk braaf van Dingo. Mijn honden zouden er netjes afblijven zolang ik dicht in de buurt was, maar baas weg = vreten jatten. Zo'n zak van de slager zou leeg zijn (en de lege zak verstopt onder een dekentje ofzo, ze zijn niet dom), en als ik terugkwam zouden ze me met hele onschuldige vette smoeltjes aankijken en iets onverstaanbaars mompelen over dieven en ontvoerders en hoe ze die braaf weg hebben gejaagd.
tycha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Smoothies
Contacteer:

Ongelezen bericht door tycha »

Ik hoef geen herders, want ik wil niet het risico lopen dat ik een hond krijg die van nature netjes naast met zijn kop in zijn nek loopt.
Hier wil ik toch even op reageren: Er is helaas geen enkele herder die dit zomaar van nature doet. Wel jammer want dat zou een heleboel trainingsuurtjes schelen. :mrgreen:

Dat "plakkerige" van herders en goed luisteren is toch echt vaak aangeleerd gedrag.
Afbeelding
Groetjes Marja
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Handig Hanneke, eerst mijn stukjes weerleggen (hoewel, weerleggen vind ik niet het goede woord, het snijdt namelijk weinig hout) en dan afsluiten met een dooddoener "en nu weer ontopic", hiermee mij de mogelijkheid gelijk ontnemend om jouw nogal onsympathieke reacties op mijn teksten te weerleggen.

Laat daarom ook maar. Veel plezier met je herder-hetze Hanneke. :ok: Ik verlaag me niet tot dat niveau. :zwaai
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

LongFields schreef:Handig Hanneke, eerst mijn stukjes weerleggen (hoewel, weerleggen vind ik niet het goede woord, het snijdt namelijk weinig hout) en dan afsluiten met een dooddoener "en nu weer ontopic", hiermee mij de mogelijkheid gelijk ontnemend om jouw nogal onsympathieke reacties op mijn teksten te weerleggen.

Laat daarom ook maar. Veel plezier met je herder-hetze Hanneke. :ok: Ik verlaag me niet tot dat niveau. :zwaai
idd joh, laat haar toch, mens weet niet eens waar ze over praat :wink:
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Hanneke2 schreef: maar ik vind zelf niet dat ik een ongenuanceerd beeld over herders heb.

En nu weer on-topic?
ik vind van wel, over het algemeen scheer je alle herders over een kam en dat komt kwetsend over. Er zijn hier zat forummers die geweldig leuke herders hebben die volop plezier hebben in hun herderleventje :wink:
En mijn herders genieten net zo hard als mijn podo's, galgo's en kleine muizen.
Je moet bepaald gedrag niet op de hond gooien maar op de baas :pffff:
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

malinois schreef:
Dingo schreef: Ze woont op het veld, dat merk je toch :pffff:
wel bij een of ander achterafverenigingetje schijnbaar :denken: :mrgreen:
Ik ben vaak genoeg bij diverse clubs geweest in de Noordkop en Alkmaar. Genoeg gezien hoor. Maar gaan jullie elkaar maar weer fijn naar de mond praten, had niet anders verwacht hoor :ok:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

tycha schreef:
Ik hoef geen herders, want ik wil niet het risico lopen dat ik een hond krijg die van nature netjes naast met zijn kop in zijn nek loopt.
Hier wil ik toch even op reageren: Er is helaas geen enkele herder die dit zomaar van nature doet. Wel jammer want dat zou een heleboel trainingsuurtjes schelen. :mrgreen:

Dat "plakkerige" van herders en goed luisteren is toch echt vaak aangeleerd gedrag.
Ik heb ooit een kruising herderteefje in de heropvoeding gehad, had niets geleerd maar ondanks dat ze ontzéttend last had van hardnekkige angst-agressie (beet naar alles wat langsliep) was het de gemakkelijkste hond qua training die ik ooit heb meegemaakt :wink: Op en top herder, alles voor de baas. Is nog eens iets anders dan een terrier of dog :mrgreen:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Addy schreef:
Hanneke2 schreef: maar ik vind zelf niet dat ik een ongenuanceerd beeld over herders heb.

En nu weer on-topic?
ik vind van wel, over het algemeen scheer je alle herders over een kam en dat komt kwetsend over. Er zijn hier zat forummers die geweldig leuke herders hebben die volop plezier hebben in hun herderleventje :wink:
Ik vond Hanneke eigenlijk wel behoorlijk genuanceerd in dit topic.

Of dat anders ook zo is weet ik niet en dat doet er ook niet toe..........in dit topic...........toch? :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
yamie
Zeer actief
Contacteer:

ranetje schreef:
Addy schreef:

En nu weer on-topic?

Of dat anders ook zo is weet ik niet en dat doet er ook niet toe..........in dit topic...........toch? :wink:
mwoh..

Ik hoef geen herders, want ik wil niet het risico lopen dat ik een hond krijg die van nature netjes naast met zijn kop in zijn nek loopt

ik vind dit niet zo genuanceerd hoor en kan me voorstellen dat iemand met een herder daar over valt :wink:
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

welnee joh, jij hebt toch nergens ongenuanceerde beelden over? je zit ook altijd helemaal goed met je vooroordelen over bijvoorbeeld de basset hounds :roll: .
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

ranetje schreef:
Addy schreef:

En nu weer on-topic?

Ik ook, ik snap ook niet waar de ophef nu vandaan komt :denken:

(andere topics heb ik ook geen idee van :wink: )
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Moos schreef:
ranetje schreef:
Addy schreef:

En nu weer on-topic?

ach kom op :roll:
Moos
Zeer actief

yamie schreef:
Moos schreef:
ranetje schreef:
Addy schreef: ik vind van wel, over het algemeen scheer je alle herders over een kam en dat komt kwetsend over. Er zijn hier zat forummers die geweldig leuke herders hebben die volop plezier hebben in hun herderleventje :wink:

Wat ach kom op?
Ik heb werkelijk geen idee waar die heftige reacties vandaan kwamen.

Ik vind jouw reactie nou ook een beetje vreemd, alsof ik daarover zou gaan zitten liegen :19:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

tycha schreef:

ja maar da's alleen op het veld... hier lopen ze echt niet 'vrij' strak naast me hoor... en zelfs aan de lijn als ik ze uitlaat niet, want dan doen ze toch niks :denken: :19:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

*Linda* schreef:
malinois schreef:
Dingo schreef: Ze woont op het veld, dat merk je toch :pffff:
wel bij een of ander achterafverenigingetje schijnbaar :denken: :mrgreen:
Ik ben vaak genoeg bij diverse clubs geweest in de Noordkop en Alkmaar. Genoeg gezien hoor. Maar gaan jullie elkaar maar weer fijn naar de mond praten, had niet anders verwacht hoor :ok:
stuur me ff een pb met namen (van verenigingen) :ok:
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Moos schreef:
yamie schreef:
Moos schreef:
ranetje schreef: Ik vond Hanneke eigenlijk wel behoorlijk genuanceerd in dit topic.

Wat ach kom op?
Ik heb werkelijk geen idee waar die heftige reacties vandaan kwamen.

Ik vind jouw reactie nou ook een beetje vreemd, alsof ik daarover zou gaan zitten liegen :19:
oke...... mischien dat je dan iets meer moet lezen op het forum en ook van hanneke? zelfs in dit topic?

en liegen? mmm ik wist niet dat ik met mijn "ach kom op" dat bedoelde.
Moos
Zeer actief

yamie schreef:
oke...... mischien dat je dan iets meer moet lezen op het forum en ook van hanneke? zelfs in dit topic?
Ik heb, in dit topic, het toch anders gelezen dan. Maar ik ben schijnbaar een van de weinigen :N: :mrgreen:
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Moos schreef:
yamie schreef:
Ik heb, in dit topic, het toch anders gelezen dan. Maar ik ben schijnbaar een van de weinigen :N: :mrgreen:
oke dat kan

Ik hoef geen herders, want ik wil niet het risico lopen dat ik een hond krijg die van nature netjes naast met zijn kop in zijn nek loopt

ik vind dit niet zo genuanceerd, maar dat zal dan misschien ook wel aan mij liggen ;)
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

yamie schreef:
Moos schreef:
yamie schreef:
oke dat kan

ik vind dit niet zo genuanceerd, maar dat zal dan misschien ook wel aan mij liggen ;)
De rest van de quote bracht wel enige nuance aan :denken: :wink:
Hanneke2 schreef:Ik weet best dat ze niet allemaal zo zijn, ik ken een hele hoop gezellige herders die ook oog voor andere dingen hebben, maar *ik* wil dat risico niet lopen, net zo goed als er mensen zijn die persé geen jachthond willen omdat ze zich geen raad zouden weten met een verdwijnende stip in de verte. Hun goed recht, mijn goed recht, toch? Je moet immers honden nemen die bij je passen.
Ik ga er verder niet op door hoor :wink:
Dan gaat het denk ik ietsje te veel off topic
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:
yamie schreef:
Moos schreef:
yamie schreef:
oke dat kan

Ik hèb een herder die graag achter me aan kachelt (loopt ook de trap op mee naar boven). Voor mij hoeft het niet, maar ik zie het ook niet als een probleem.
Als iemand dat vreselijk zou vinden is dat zijn/haar goede recht, ik zal de laatste zijn die daar mee zit hoor. Je mag dat toch vinden?
Ik zie ze ook wel, de herders die extreem volgen maar volgens mij is dat meer omdat de baas dat verbazend interessant vindt. Ik zou daar ook geen hol aan vinden, maar een volgende wordt weer mattaklap van een uit het beeld scheurende Whippet :mrgreen:

Niet zo snel op de teentjes getrapt zijn hoor.
joh Nanna, als ik zeg wit, zeg jij toch zwart :mrgreen:
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

*Linda* schreef:
tycha schreef:

Ik heb ooit een kruising herderteefje in de heropvoeding gehad, had niets geleerd maar ondanks dat ze ontzéttend last had van hardnekkige angst-agressie (beet naar alles wat langsliep) was het de gemakkelijkste hond qua training die ik ooit heb meegemaakt :wink: Op en top herder, alles voor de baas. Is nog eens iets anders dan een terrier of dog :mrgreen:
Tsja, ik vond zelf mijn terrier verreweg het simpelst qua training, daarna met stip mijn Mastiff, daarna de hollander, mijn Mechel, mijn Boxer en pas dan komt mijn Duitser. Moet wel zeggen dat met kop en schouders mijn Bullmastiff er bovenuitstak als moeilijk te trainen. Wat een godsallemachtig eigenwijs monster :boos: :wink: , maar moet oprecht zeggen dat de Duitser er qua eigenwijsheid ook wat van kan.

Dus om een lang verhaal kort te maken; 'k ben het niet met je eens :smile:
Gr. Aniek

Afbeelding
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke

Jaap* schreef::offt: :boos: :mrgreen:
Tsja maar iedere keer als ik on-topic reageer zoals hier;
Ik zie de effecten niet. Ik heb honden in huis en in bed :N: , los buiten én in de kennel en imo zijn de enige verschillen in relatie tussen mij en de desbetreffende hond, terug te voeren op het verschil in karakter van de hond en de mate waarin er een klik is tussen mij en de desbetreffende hond.
Ik ken ze allemaal even goed en behandel ze allemaal anders naar gelang hun karakter.
Ik vind dan ook (ervaringsdeskundige ) dat de relatie baas/hond volkomen los staat van gehouden worden in een kennel of in huis.

Daarbij aangetekend dat ik geen honden 24/7 in de kennel heb, dwz. ze komen eruit om mee te fietsen, lopen, trainen en om te werken. Echter niet in huis. (Behalve dus die in huis zitten)Dus het plukje haar uit zijn vacht trekken, dat doe ik ook tijdens het wandelen ....Moet zeggen dat het imo ook nagenoeg niet meer voorkomt dat honden 24/7 in de kennel zitten, ook binnen de KNPV niet.

Afbeelding
Budkes
Zeer actief

Dingo schreef: Als ik naar de slager ga, zet ik het vlees achterin de Jeep, naast Dingo. Ik kan dan rustig meer boodschappen gaan halen, hij komt nergens aan. Wat ik ook klaarmaak, er word niet geschooierd. Zo zie je maar, iedere hond heeft zijn voor-en nadeel :mrgreen:
Effe :offt:
:wat:

Haha, dat vind ik knap. Ik had laatst 's nachts tijdens de dienst bij de pomp een zakje snackworstjes gekocht. Ging ff een bakkie doen, later weer op de auto, zeg tegen Mikey; "Of heb jij ook zin aan een worstje?"
Ja dat had ie wel, sterker nog hij had het zakkie al leeg, onderuit mijn rugzak gegraven en heerlijk in zijn hok opgepeuzeld :smile: :smile:
Gr. Aniek

Afbeelding
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Budkes schreef:Dan ga je er dus niet op in :19:
Ik lees alles :wink:
Ik heb echter niet zo snel de intentie om ervaringen te bekritiseren, het zijn ervaringen immers.
Zelf gaf ik het verhaal van de kennelgehouden epagneul breton al.
Een sluitend verhaal wordt het kennelverhaal, of eigenlijk het verhaal over honden met weinig sociaal contact, sowieso nooit omdat er verder weinig meetbaar is :wink:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Dingo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Dingo »

Budkes schreef:
Dingo schreef: Als ik naar de slager ga, zet ik het vlees achterin de Jeep, naast Dingo. Ik kan dan rustig meer boodschappen gaan halen, hij komt nergens aan. Wat ik ook klaarmaak, er word niet geschooierd. Zo zie je maar, iedere hond heeft zijn voor-en nadeel :mrgreen:
Effe :offt:
:wat:

Haha, dat vind ik knap. Ik had laatst 's nachts tijdens de dienst bij de pomp een zakje snackworstjes gekocht. Ging ff een bakkie doen, later weer op de auto, zeg tegen Mikey; "Of heb jij ook zin aan een worstje?"
Ja dat had ie wel, sterker nog hij had het zakkie al leeg, onderuit mijn rugzak gegraven en heerlijk in zijn hok opgepeuzeld :smile: :smile:
Hahaha, ja, Dingo is echt een uitzondering wat dat betreft. Die kan je rustig met een tafel vol lekkers achterlaten. :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding
Who finds a faithful friend, finds a treasure.
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”