Leonieke schreef:Ben je dan niet bang dat je reu erop wil springen?
En is het voor je reu dan niet heel zielig dat hij extra geconfronteert wordt met de loopsheid van je teef?
Het is namelijk wel de bedoeling dat we hem volgende winter voor een dekking willen gebruiken, zou hij dan nog wel durven?
ik hou het zeker in de gaten en neem geen risico's.
het is voor de reuen best zielig dat ze er mee geconfronteerd worden, maar ja ze ruiken ze toch wel, anderzijds moeten ze niet zeiken, ik ben de roedelleider en ik bepaak of er gedekt word ja of nee.
Dat is net zoiets als dat je een dekreu niet zou mogen straffen als die op kussens gaat rijden ofzo
wat een bullshit, als een reu het verschil niet ziet kan je hem beter ook niet laten dekken want dan krijg je dalijk nog zwakzinnige pups ofzo
als een teef niet dekrijp is dan snauwt ze hem toch ook van zich af, en niet zachtjes ook , mijn reuen willen de loopsheden daarop meteen weer dekken, ze zijn niet zo gevoelig dat ze gelijk maar niet meer willen dekken als ze op hun flikker gehad hebben, godzijddank niet, anders zat ik elke avond in een orgie thuis ofzo, moet er niet aan denken :N:
Jenson heeft 5 x mogen dekken, en als ie het niet mag of sexuele dingen doet waar ik niet van gediend ben dan krijgt ie wel degelijk op zn flikker, nou en als ie daarna wel mag dekken dan laat ie die kans niet gaan hoor. Hij kijkt mij altijd wel even aan , en dan zeg ik"ja toe maar het mag" en dan hoppa.
ben ik er niet bij dan zou ie het zoizo doen natuurlijk
tijdens de dekrijpe dagen, geef ik de reuen niet op hun flikker als ze willen dekken, ik moedig ze echter ook niet aan als ik het niet wil hebben, daar kunnen ze niets aan doen, maar ik bindt de kat dan ook niet op het spek in die dagen

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.