Maar int noorden zijn ze idd erg zuinig met alles,
ben zelf 23 en was een tijdje gelee bij een baby aant oppassen,
voor mn plezier maar kreeg voor de hele avond ( 5/6 uur ofzo)
Iets van 15-20 euro
maar die mensen verdienen dik, groot huis enz...
Moderator: moderatorteam

Maar jij zit in het Woudengebied, das allemaal zwart geld.*Kane* schreef:Iets van 15-20 euroNou maakt mij het geld echt niet uit, maar die mensen verdienen dik, groot huis enz...

Ja, dat is allemaal waar.Jacky schreef:In het noorden zijn de huizen goedkoper, het leven is iets goedkoper en vergeet vooral niet de salarissen zijn lager en oh ja, de boodschappen bij Appie zijn net zo duur als bij jullie, even een kritische nood
Stel je voor dat jouw baas dat doet: o, werkt uw man? Dan haal ik er elke maand tweehonderd euro vanaf. Wat, hebt u geen dure auto maar een fiets? Nog eens tweehonderd eraf. O, ik dacht dat u kinderen had, maar u hebt alleen een hond? Driehonderd erafAnna* schreef:.........maar zou een veertienjarige, die nog thuis woont, nooit hetzelfde betalen als een vierentwintigjarige die op zichzelf woont en allerlei kosten heeft.
Ben jij nou serieus een thuiswonend kind aan het vergelijken met de situatie van een volwassene? Zou mooi zijn, schaf dan ook het minimumloon maar af. 'Wat zegt u? U ben veertien jaar maar hebt ook zo uw kosten al betalen uw ouders alles voor u? En u eist gelijke betaling als uw volwassen collega's? Vindt u het goed als ik daar nog een nachtje over slaap?'tekkel schreef:Stel je voor dat jouw baas dat doet: o, werkt uw man? Dan haal ik er elke maand tweehonderd euro vanaf. Wat, hebt u geen dure auto maar een fiets? Nog eens tweehonderd eraf. O, ik dacht dat u kinderen had, maar u hebt alleen een hond? Driehonderd erafAnna* schreef:.........maar zou een veertienjarige, die nog thuis woont, nooit hetzelfde betalen als een vierentwintigjarige die op zichzelf woont en allerlei kosten heeft.
Dat een 14-jarige minder verdient dan een 24-jarige vind zelfs ik normaalAnna* schreef:Ben jij nou serieus een thuiswonend kind aan het vergelijken met de situatie van een volwassene? Zou mooi zijn, schaf dan ook het minimumloon maar af. 'Wat zegt u? U ben veertien jaar maar hebt ook zo uw kosten al betalen uw ouders alles voor u? En u eist gelijke betaling als uw volwassen collega's? Vindt u het goed als ik daar nog een nachtje over slaap?'tekkel schreef:Stel je voor dat jouw baas dat doet: o, werkt uw man? Dan haal ik er elke maand tweehonderd euro vanaf. Wat, hebt u geen dure auto maar een fiets? Nog eens tweehonderd eraf. O, ik dacht dat u kinderen had, maar u hebt alleen een hond? Driehonderd erafAnna* schreef:.........maar zou een veertienjarige, die nog thuis woont, nooit hetzelfde betalen als een vierentwintigjarige die op zichzelf woont en allerlei kosten heeft.