Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat betalen jullie de oppas?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

*Evie*
Zeer actief
Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Evie* »

Ik probeer vaak nog plakjes wortels, meeste trappen er niet meer in :mrgreen:

Maar int noorden zijn ze idd erg zuinig met alles,
ben zelf 23 en was een tijdje gelee bij een baby aant oppassen,
voor mn plezier maar kreeg voor de hele avond ( 5/6 uur ofzo)
Iets van 15-20 euro :smile: Nou maakt mij het geld echt niet uit,
maar die mensen verdienen dik, groot huis enz... :pffff:
Afbeelding

http://www.Adebowale.nl
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

*Kane* schreef:Iets van 15-20 euro :smile: Nou maakt mij het geld echt niet uit, maar die mensen verdienen dik, groot huis enz... :pffff:
Maar jij zit in het Woudengebied, das allemaal zwart geld. :mrgreen:

Ik weet eigenlijk niet of mensen hier zuiniger zijn. Het leven is hier wel goedkoper.
Weekzakgeld is 5 euro heel normaal hier voor die leeftijd, dan heb je het niet slecht als puber.
Ik ken er ook die minder krijgen.
Dan is 2 euro per uur niet slecht toch? Voor 5 uurtjes msn en huiswerk maken 2 keer je zakgeld krijgen ;)

Bovendien: hier geven kinderen minder uit dan in de steden volgens mij, we wonen op een dorp ;)
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
*Evie*
Zeer actief
Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Evie* »

Is ook wel genoeg vind ik.
Dat heb je zelf ook wel uit reactie van het meisje gezien.
Het is in haar ogen echt veel die 10 euro die ze zomaar
met lolmaken heeft gekregen. Als het weinig is zie je
het ook wel aan de reactie en geef je de volgende keer
wat meer of een leuk kadootje oid erbij. Beetje variatie,
gaat dat meiske waarschijnlijk ook echt niet om het geld.

Ik pas er ook niet meer op :smile: hoor
Afbeelding

http://www.Adebowale.nl
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

In het noorden zijn de huizen goedkoper, het leven is iets goedkoper en vergeet vooral niet de salarissen zijn lager en oh ja, de boodschappen bij Appie zijn net zo duur als bij jullie, even een kritische nood :pffff:
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Ik vind het een prima bedrag. Ikzelf ben best royaal met dit soort dingen maar zou een veertienjarige, die nog thuis woont, nooit hetzelfde betalen als een vierentwintigjarige die op zichzelf woont en allerlei kosten heeft.

Stel dat je haar 15 of meer euro had gegeven, dan zou ze nooit meer tevreden kunnen zijn met toekomstige lonen, want die zouden immers wél zijn aangepast aan haar leeftijd.
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Jacky schreef:In het noorden zijn de huizen goedkoper, het leven is iets goedkoper en vergeet vooral niet de salarissen zijn lager en oh ja, de boodschappen bij Appie zijn net zo duur als bij jullie, even een kritische nood :pffff:
Ja, dat is allemaal waar.
Alleen hebben wij dan geen Appie hier, dat niet, daar moeten we voor naar de stad ;)
Gelukkig hebben we wel drie andere supermarkten die goedkoper zijn dan Appie :mrgreen:

We zijn armoedzaaiers hier :smile:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Anna* schreef:.........maar zou een veertienjarige, die nog thuis woont, nooit hetzelfde betalen als een vierentwintigjarige die op zichzelf woont en allerlei kosten heeft.
Stel je voor dat jouw baas dat doet: o, werkt uw man? Dan haal ik er elke maand tweehonderd euro vanaf. Wat, hebt u geen dure auto maar een fiets? Nog eens tweehonderd eraf. O, ik dacht dat u kinderen had, maar u hebt alleen een hond? Driehonderd eraf :smile:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

tekkel schreef:
Anna* schreef:.........maar zou een veertienjarige, die nog thuis woont, nooit hetzelfde betalen als een vierentwintigjarige die op zichzelf woont en allerlei kosten heeft.
Stel je voor dat jouw baas dat doet: o, werkt uw man? Dan haal ik er elke maand tweehonderd euro vanaf. Wat, hebt u geen dure auto maar een fiets? Nog eens tweehonderd eraf. O, ik dacht dat u kinderen had, maar u hebt alleen een hond? Driehonderd eraf :smile:
Ben jij nou serieus een thuiswonend kind aan het vergelijken met de situatie van een volwassene? Zou mooi zijn, schaf dan ook het minimumloon maar af. 'Wat zegt u? U ben veertien jaar maar hebt ook zo uw kosten al betalen uw ouders alles voor u? En u eist gelijke betaling als uw volwassen collega's? Vindt u het goed als ik daar nog een nachtje over slaap?' :smile:
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Anna* schreef:
tekkel schreef:
Ben jij nou serieus een thuiswonend kind aan het vergelijken met de situatie van een volwassene? Zou mooi zijn, schaf dan ook het minimumloon maar af. 'Wat zegt u? U ben veertien jaar maar hebt ook zo uw kosten al betalen uw ouders alles voor u? En u eist gelijke betaling als uw volwassen collega's? Vindt u het goed als ik daar nog een nachtje over slaap?' :smile:
Dat een 14-jarige minder verdient dan een 24-jarige vind zelfs ik normaal :wink:
Maar jij haalt daar nog bij of ze woon- of andere kosten heeft. Dat gaat jou als werkgever helemaal niets aan, toch?
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

'Vroeger' was 5 a 10 gulden per uur al vrij normaal. Ik zou niet eens 2 euro per uur 'durven' aanbieden, mocht ik oppas nodig hebben en dan zit ik niet eens 'goed in mijn slappe was'. :wink:
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”