Wie o wie heeft leuke/niet al te prijzige adressen waar je met zo'n man of 9 kan slapen voor de Crufts. Mag van alles zijn, van een camper op een camping, huisje, appartement, hotel etc.
Moderator: moderatorteam
Ik wel.mon doesie schreef:schapendoes is daar niet erkend.
uit principe ga ik dus niet naar de Crufts.
Ik neem het wel op ,op video.
Dat is niet mogelijk. Alleen toegankelijk voor honden die geshowd worden. Want je krijgt voor de dag dat je showt een bewijs wat je in moet leveren bij het verlaten van de show met je hond /en. Je zult ze op je kamer moeten laten in een bench, of op de dag dat je showt moeten shoppen na afloop. Maar dan is het zo vol, dat je nauwelijks bij de stands kunt komen.Leonieke schreef:Weet iemand trouwens of je hond ook op de Crufts wordt toegelaten een dag voordat dit ras gekeurd wordt?
Wij willen namelijk 2 dagen gaan (1 dag shoppen en 1 dag showen) maar willen natuurlijk niet onze hondjes in het hotel achter laten.
Ik weet niet in welk hotel je zit, maar ik weet dat die meestal vol met honden zitten. De onze zijn gewend om in hun bench te zitten als we ergens logeren of reizen ( camper). Die hebben er geen enkele moeite mee om een paar uurtjes in hun bench te blijven. Ga wel zo vroeg mogelijk shoppen, want in de loop van de dag is het een gekkenhuis. Maar zoooooo leuk.Leonieke schreef:Bedankt voor je reactie.
Dat is wel super jammer. Maar ja, dan moeten we in ploegen gaan. We hebben 3 supporters mee :ok: . Ik laat in elk geval voor geen goud mijn hondjes alleen in het hotel achter :neenee: .
Is dat ook inclusief belastingen?? Want wat een koopje is het danKika schreef:Ik krijg het een en ander aan vragen via PB over waar we dit zo goedkoop hebben kunnen regelen en zal het hier neerzetten. Wel zo gemakkelijk![]()
Wij hebben geboekt via Ryanair en vliegen via Dusseldorp. Slapen doen we in een Etaphotel in het centrum van Birmingham.
Ondertussen is de prijs nog iets lager geworden, omdat we met "volle" bezetting de kamers delen, totaal kost het nu iets van 110,-het wordt steeds leuker
Als je met Ryanair vanaf vliegveld Rheine in Weeze vliegt hoef je geen milieutax enz te betalen wat een klein vermogen scheelt.Tring schreef: Is dat ook inclusief belastingen?? Want wat een koopje is het dan
Oooh is dat echt zo?goud schreef:Dat is niet mogelijk. Alleen toegankelijk voor honden die geshowd worden. Want je krijgt voor de dag dat je showt een bewijs wat je in moet leveren bij het verlaten van de show met je hond /en. Je zult ze op je kamer moeten laten in een bench, of op de dag dat je showt moeten shoppen na afloop. Maar dan is het zo vol, dat je nauwelijks bij de stands kunt komen.Leonieke schreef:Weet iemand trouwens of je hond ook op de Crufts wordt toegelaten een dag voordat dit ras gekeurd wordt?
Wij willen namelijk 2 dagen gaan (1 dag shoppen en 1 dag showen) maar willen natuurlijk niet onze hondjes in het hotel achter laten.![]()
![]()
Maggie
Jammer he!!Jippie schreef:Oooh is dat echt zo?goud schreef:Dat is niet mogelijk. Alleen toegankelijk voor honden die geshowd worden. Want je krijgt voor de dag dat je showt een bewijs wat je in moet leveren bij het verlaten van de show met je hond /en. Je zult ze op je kamer moeten laten in een bench, of op de dag dat je showt moeten shoppen na afloop. Maar dan is het zo vol, dat je nauwelijks bij de stands kunt komen.Leonieke schreef:Weet iemand trouwens of je hond ook op de Crufts wordt toegelaten een dag voordat dit ras gekeurd wordt?
Wij willen namelijk 2 dagen gaan (1 dag shoppen en 1 dag showen) maar willen natuurlijk niet onze hondjes in het hotel achter laten.![]()
![]()
Maggie
Daar heb ik dus helemaal niet op gerekend. Ik ga ook van donderdag tot zondag. Vrijdag show, zaterdag/zondag kijken/shoppen.
Ik dacht dat bezoekershonden of iig honden die mee hebben gedaan aan de show wel welkom zouden zijn. Dat is echt balen, mijn hond wil dus niet alleen achterblijven op een hotelkamer
Dan maar andere dingen gaan doen daar ipv Crufts kijken......
Er zijn de laatste jaren steeds meer stands waar je ook met euro's kunt betalen maar bij de meeste kun je alleen met ponden terecht.Leonieke schreef:Weet iemand trouwens of je op de Crufts zelf, dus bij de standjes (niet bij de ingang o.i.d.) ook met euro's kan betalen?
Of moeten we echt zorgen dat we daarvoor ponden mee hebben?