Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

het nieuwe opdrachten topic

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

annnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door annnie »

mijn hond kan ook apporteren. verder doet ie weinig, ligt alleen maar te liggen in de kast. het is een beetje een lui beest

http://www.youtube.com/watch?v=limxpwP4x9k
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Sonnie1983 schreef:Ik zei toch al dat ik dan wel kijk wat ik wel en niet mee kan doen.

En terug komen doet hij wel alleen los snapt hij nog niet allemaal hij wil dan spelen en zo met die poot uitdagen (poot zoals een kat een speeltje pakt zeg maar).

Ach we blijven oefenen.
nee dat zei je niet alleen, maar maakt niet uit, ook al is er niks waar je hond een ster in is//wat dan? en misschien komt er wel iets wat je hond goed kan, ik neem aan dat je snapt dat ik qua punten enz niet kan kijken naar leeftijd hond, neem maar gewoon van mij aan , dat er ook genoeg tussen zit wat een jonge hond kan :wink:
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Sonnie1983 schreef:Ik zei toch al dat ik dan wel kijk wat ik wel en niet mee kan doen.

En terug komen doet hij wel alleen los snapt hij nog niet allemaal hij wil dan spelen en zo met die poot uitdagen (poot zoals een kat een speeltje pakt zeg maar).

Ach we blijven oefenen.
Ik heb een volwassen hond (7,5 jaar) maar dit gaat hem ook niet lukken hoor. Hij gaat er wel achteraan (tenminste in het water) maar daarna laat hij de bal altijd liggen. Kortom, ik ben al heel wat ballen kwijt geraakt.
Dat had ik hier zo durven laten zien (dat zijn juist de leukste filmpjes namelijk :mrgreen: ), maar helaas heb ik geen filmcamera.
En ik schaam mij er niks voor dat ik mijn hond sommige opdrachten niet goed uit kan laten voeren. :pffff: Is er tenmiste ook wat te lachen.

Komt er als opdracht ook een soort van "Temptation Alley" zoals in het programma Top Dogs (op Animal Planet is dat geloof ik)? Dat je hond naar je toe moet komen terwijl hij allemaal lekkers om zich heen heeft liggen op de route waar de hond vanaf moet blijven? :mrgreen:
yamie
Zeer actief
Contacteer:

cooperv schreef:mijn hond kan ook apporteren. verder doet ie weinig, ligt alleen maar te liggen in de kast. het is een beetje een lui beest

opzich vind ik het best leuk, maar ik heb diverse filmpje te bekijken en om dan een haha filmpje te zien vind ik minder, maar goed... ieder zijn lol he :wink:
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

yamie schreef:

Ach we blijven oefenen.
nee dat zei je niet alleen, maar maakt niet uit, ook al is er niks waar je hond een ster in is//wat dan? en misschien komt er wel iets wat je hond goed kan, ik neem aan dat je snapt dat ik qua punten enz niet kan kijken naar leeftijd hond, neem maar gewoon van mij aan , dat er ook genoeg tussen zit wat een jonge hond kan :wink:
In dat licht kan ik wel roepen: ik heb een oude hond (die ook nog eens herstellende is van een operatie) dusse... Noor, je hebt toch wel een veteranenklasse hè, anders doe ik niet mee! :pffff: :wink:
Afbeelding
xSuzannex
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezers
Contacteer:

Ongelezen bericht door xSuzannex »

Rami schreef:
yamie schreef:

Ach we blijven oefenen.
In dat licht kan ik wel roepen: ik heb een oude hond (die ook nog eens herstellende is van een operatie) dusse... Noor, je hebt toch wel een veteranenklasse hè, anders doe ik niet mee! :pffff: :wink:
ja en bij mij moet er rekening mee gehouden worden dat ik maar 1 hond heb die al die truukjes moet doen, er zijn ook mensen met meerdere honden dus die hebben meer kans dat het lukt :pffff: :mrgreen: :mrgreen:
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Rami schreef:
yamie schreef:

Ach we blijven oefenen.
tuurlijk schat voor jou schaf een een apart a -4 tje en hersencelletje aan :mrgreen:
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

yamie schreef: tuurlijk schat voor jou schaf een een apart a -4 tje en hersencelletje aan :mrgreen:
Eén hersencelletje? :F: :wink:
Afbeelding
drent.lover
Zeer actief
Mijn ras(sen): drentsche patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door drent.lover »

Ik heb de dummy verstopt in het bos en Kyra haalt hem.

Afbeelding
Afbeelding
annnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje

Ongelezen bericht door annnie »

yamie schreef:
cooperv schreef:mijn hond kan ook apporteren. verder doet ie weinig, ligt alleen maar te liggen in de kast. het is een beetje een lui beest

opzich vind ik het best leuk, maar ik heb diverse filmpje te bekijken en om dan een haha filmpje te zien vind ik minder, maar goed... ieder zijn lol he :wink:

ach ja, die van ijzerdraad is nu eenmaal wat gehoorzamer dan die van vlees en bloed
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3

filmpje

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

pammetje schreef:Afbeelding
Die is leuk :smile: :smile: Gaat hij nou over de kop?

helaas heb ik geen camera, maar ik zit wel te genieten :wink:

groetjes, Ingrid
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
yamie
Zeer actief
Contacteer:

oke, het is nu klaar met insturen, ( godzijdank) geef me even de tijd ( een aantal uren haha) om tot een eind conclusie te komen ( is een een onwillekeurig persoon die mij even wil bijstaan :mrgreen: )
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

yamie schreef:oke, het is nu klaar met insturen, ( godzijdank) geef me even de tijd ( een aantal uren haha) om tot een eind conclusie te komen ( is een een onwillekeurig persoon die mij even wil bijstaan :mrgreen: )
Ik wil je wel bijstaan hoor :mrgreen:
Afbeelding
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

yamie schreef:is een een onwillekeurig persoon die mij even wil bijstaan :mrgreen: )
Ik wil je wel bijstaan hoor!
Dan heeft deze (Bobje????) gewonnen, met z'n dubbele rietberger -- tot stand :cheer:

Afbeelding
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
yamie
Zeer actief
Contacteer:

ik heb al een compleet willekeurige, onafhankelijke bijstander gevonden :mrgreen:
Crista
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback

Ongelezen bericht door Crista »

Wat een onwijs leuk idee dit :cheer:
jammer dat ik nu op m'n werk zit maar ik ga proberen de volgende opdracht mee te doen!! Het is al super leuk om al die filmpjes te zien joh, dat winnen is het minst belangrijk :wink:

Ben heel benieuwd naar de volgende opdracht!!
Mitch & Kiyo
Afbeelding
cindy1986
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door cindy1986 »

Leuk! Ik dacht toevallig vorige week nog aan dat topic dat we toen hadden. Als ik thuis ben als ik een opdracht zie, ga ik zeker meedoen :ok:
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Patrol schreef:
Inge schreef:Google werkte niet mee :devil:

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3148&hl=nl :mrgreen:

Ha,ha ik wist niet dat het bij de opdracht ook: 'Breng apport via mand en bank terug naar het vrouwtje' hoort...... :mrgreen:
Terugbrengen is terugbrengen toch???
Staat nergens dat het in 1 lijn moest en ze heeft niet losgelaten tussendoor :pffff:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”