ik zeg ergens nog 10 sec maar hij had hem dus al eerder vast dus het is precies 30 sec vanaf het begin van het filmpje
Moderator: moderatorteam

Oh tuurlijk, maar blijkbaar zijn me de regels dus niet duidelijk.Rami schreef:Ah joh, 't is maar een spelletje!Inge schreef:Ehm.....wat was er niet goed aan mijn filmpje?![]()
![]()
Terugbrengen is terugbrengen toch???
Staat nergens dat het in 1 lijn moest en ze heeft niet losgelaten tussendoor![]()
En mijn filmpje was snel![]()
Hier lees ik uit dat de snelheid het belangrijkste is, dan pas de uitvoering. Suzanne was het snelste maar toch scoren anderen hoger.yamie schreef:ik geef een opdracht en vertel daarbij hoeveel tijd men heeft om die opdracht in te zenden, dat kan uren zijn maar ook dagen, afhankelijk van de opdracht, ik beoordeel dan de inzendingen, zijn ze goed uitgevoerd?
kijk ik naar de tijd waarop ze ingestuurd zijn, dus een goede snelle opdracht scoort , degene die het het beste heeft gedaan krijgt 5 punten, die daarna 4, daarna 3 enz enz.

ik kijk naar de uitvoering, zijn er filmpjes die imo gelijk zijn qua uitvoering kijk iknaar de tijd waarop ze ingestuurd zijn, jou filmpje vond ik qua uitvoering niet de beste, apporteren en terug brengen is halen en brengen, zonder omwegen en extra commando'sInge schreef:Oh tuurlijk, maar blijkbaar zijn me de regels dus niet duidelijk.Rami schreef:Ah joh, 't is maar een spelletje!Inge schreef:Ehm.....wat was er niet goed aan mijn filmpje?![]()
![]()
Terugbrengen is terugbrengen toch???
Staat nergens dat het in 1 lijn moest en ze heeft niet losgelaten tussendoor![]()
En mijn filmpje was snel![]()
![]()
Hier lees ik uit dat de snelheid het belangrijkste is, dan pas de uitvoering. Suzanne was het snelste maar toch scoren anderen hoger.yamie schreef:ik geef een opdracht en vertel daarbij hoeveel tijd men heeft om die opdracht in te zenden, dat kan uren zijn maar ook dagen, afhankelijk van de opdracht, ik beoordeel dan de inzendingen, zijn ze goed uitgevoerd?
kijk ik naar de tijd waarop ze ingestuurd zijn, dus een goede snelle opdracht scoort , degene die het het beste heeft gedaan krijgt 5 punten, die daarna 4, daarna 3 enz enz.
Dat snap ik dus niet goed.![]()
Dus of snelheid, of uitvoering telt, maar wat is me dus niet duidelijk.
Voorheen was het zo dat de opdrachten die goed waren ook het snelste geplaatst moesten zijn, daar ben ik dus nu weer vanuit gegaan.
Verder maakt het me niet uit hoor, ik heb al ooit gewonnen,maar ik vind het idee wel erg leuk om weer te beginnen.
Ok...thanks, nu is het me duidelijkyamie schreef: ik kijk naar de uitvoering, zijn er filmpjes die imo gelijk zijn qua uitvoering kijk iknaar de tijd waarop ze ingestuurd zijn, jou filmpje vond ik qua uitvoering niet de beste, apporteren en terug brengen is halen en brengen, zonder omwegen en extra commando's
maar goed, ik ben ook geen martijn en doe het ook op mijn eigen manier en zou het heel jammer vinden als er , terwijl het echt alleen voor de fun is' te fanatiek gedaan werd, opdracht 3 staat er nu al, dus Inge hahaha die kan jij hebben![]()

ik vind het juist leuk als het wat sneller gaat, de opdrachten zijn ook niet zo moeilijk, de vorige keer duurde het te lang, te veel tijd om iets te doen en dan verliezen mensen ook hun interesse, maar wellicht is opdracht 4 ereen van 24 of meer uur hahaInge schreef:Ok...thanks, nu is het me duidelijkyamie schreef: ik kijk naar de uitvoering, zijn er filmpjes die imo gelijk zijn qua uitvoering kijk iknaar de tijd waarop ze ingestuurd zijn, jou filmpje vond ik qua uitvoering niet de beste, apporteren en terug brengen is halen en brengen, zonder omwegen en extra commando's
maar goed, ik ben ook geen martijn en doe het ook op mijn eigen manier en zou het heel jammer vinden als er , terwijl het echt alleen voor de fun is' te fanatiek gedaan werd, opdracht 3 staat er nu al, dus Inge hahaha die kan jij hebben![]()
![]()
Maar helaas, opdracht 3 laat ik ook gaan want ik ga trainen met Biène (en dat dat nog nodig is heb je kunnen zien). De opdrachten volgen elkaar wel heel snel op en aangezien ik werk én een aantal keren per week train zal ik minder vaak mee kunnen doen. Maar als ik het kan doe ik het.