Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

uitslag opdracht 1 en opgave opdracht 2:

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

thalina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door thalina »

Afbeelding

ik zeg ergens nog 10 sec maar hij had hem dus al eerder vast dus het is precies 30 sec vanaf het begin van het filmpje :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Ehm.....wat was er niet goed aan mijn filmpje? :jank: :jank:

Terugbrengen is terugbrengen toch???
Staat nergens dat het in 1 lijn moest en ze heeft niet losgelaten tussendoor :pffff:
En mijn filmpje was snel :19:

Nou ja....ben net pas thuis dus tweede opdracht heb ik al gemist
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Inge schreef:Ehm.....wat was er niet goed aan mijn filmpje? :jank: :jank:

Staat nergens dat het in 1 lijn moest en ze heeft niet losgelaten tussendoor :pffff:
Ah joh, 't is maar een spelletje! :wink:
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Contacteer:

Rami schreef:

Oh tuurlijk, maar blijkbaar zijn me de regels dus niet duidelijk. :denken:
yamie schreef:ik geef een opdracht en vertel daarbij hoeveel tijd men heeft om die opdracht in te zenden, dat kan uren zijn maar ook dagen, afhankelijk van de opdracht, ik beoordeel dan de inzendingen, zijn ze goed uitgevoerd?
kijk ik naar de tijd waarop ze ingestuurd zijn, dus een goede snelle opdracht scoort , degene die het het beste heeft gedaan krijgt 5 punten, die daarna 4, daarna 3 enz enz.
Hier lees ik uit dat de snelheid het belangrijkste is, dan pas de uitvoering. Suzanne was het snelste maar toch scoren anderen hoger.
Dat snap ik dus niet goed. :19:
Dus of snelheid, of uitvoering telt, maar wat is me dus niet duidelijk.

Voorheen was het zo dat de opdrachten die goed waren ook het snelste geplaatst moesten zijn, daar ben ik dus nu weer vanuit gegaan.
Verder maakt het me niet uit hoor, ik heb al ooit gewonnen :wink: ,maar ik vind het idee wel erg leuk om weer te beginnen.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
xSuzannex
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezers
Contacteer:

Ongelezen bericht door xSuzannex »

ik denk dat het allemaal een beetje telt

ik zou het heel erg onterecht vinden als ik 5 punten zou hebben gekregen, ook al was ik de eerste
jamey deed het apporteren gewoon het beste
net zoals dat ik het oneerlijk zou vinden dat ik bijv. geen punten zou krijgen, en iemand die het eerder heeft geplaatst, maar de hond een omweg maakt, los laat, niet af wil geven, wel punten krijgt

het gaat denk ik gewoon om het plaatje in het geheel
de uitvoering vergeleken met de andere uitvoeringen, en de snelheid
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Inge schreef:
Rami schreef:

Oh tuurlijk, maar blijkbaar zijn me de regels dus niet duidelijk. :denken:
yamie schreef:ik geef een opdracht en vertel daarbij hoeveel tijd men heeft om die opdracht in te zenden, dat kan uren zijn maar ook dagen, afhankelijk van de opdracht, ik beoordeel dan de inzendingen, zijn ze goed uitgevoerd?
kijk ik naar de tijd waarop ze ingestuurd zijn, dus een goede snelle opdracht scoort , degene die het het beste heeft gedaan krijgt 5 punten, die daarna 4, daarna 3 enz enz.
Hier lees ik uit dat de snelheid het belangrijkste is, dan pas de uitvoering. Suzanne was het snelste maar toch scoren anderen hoger.
Dat snap ik dus niet goed. :19:
Dus of snelheid, of uitvoering telt, maar wat is me dus niet duidelijk.

Voorheen was het zo dat de opdrachten die goed waren ook het snelste geplaatst moesten zijn, daar ben ik dus nu weer vanuit gegaan.
Verder maakt het me niet uit hoor, ik heb al ooit gewonnen :wink: ,maar ik vind het idee wel erg leuk om weer te beginnen.
ik kijk naar de uitvoering, zijn er filmpjes die imo gelijk zijn qua uitvoering kijk iknaar de tijd waarop ze ingestuurd zijn, jou filmpje vond ik qua uitvoering niet de beste, apporteren en terug brengen is halen en brengen, zonder omwegen en extra commando's

maar goed, ik ben ook geen martijn en doe het ook op mijn eigen manier en zou het heel jammer vinden als er , terwijl het echt alleen voor de fun is' te fanatiek gedaan werd, opdracht 3 staat er nu al, dus Inge hahaha die kan jij hebben :mrgreen: :mrgreen:
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Felicitatie voor de (voorlopige :pffff: :mrgreen: ) winnaars :ok:
Jammer dat de 2e opdracht heb gemist, Jeda kan namelijk heel goed iets vasthouden en niet afgeven of loslaten :mrgreen: Dus ga ik voor de 3e opdracht.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Gefeliciteerd winnaars...ik heb echt genoten van alle filmpjes !
Inge
Zeer actief
Contacteer:

yamie schreef: ik kijk naar de uitvoering, zijn er filmpjes die imo gelijk zijn qua uitvoering kijk iknaar de tijd waarop ze ingestuurd zijn, jou filmpje vond ik qua uitvoering niet de beste, apporteren en terug brengen is halen en brengen, zonder omwegen en extra commando's

maar goed, ik ben ook geen martijn en doe het ook op mijn eigen manier en zou het heel jammer vinden als er , terwijl het echt alleen voor de fun is' te fanatiek gedaan werd, opdracht 3 staat er nu al, dus Inge hahaha die kan jij hebben :mrgreen: :mrgreen:
Ok...thanks, nu is het me duidelijk :wink:
Maar helaas, opdracht 3 laat ik ook gaan want ik ga trainen met Biène (en dat dat nog nodig is heb je kunnen zien :mrgreen: ). De opdrachten volgen elkaar wel heel snel op en aangezien ik werk én een aantal keren per week train zal ik minder vaak mee kunnen doen. Maar als ik het kan doe ik het. :wink:
Groetjes Inge
Afbeelding

yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Inge schreef:
yamie schreef: ik kijk naar de uitvoering, zijn er filmpjes die imo gelijk zijn qua uitvoering kijk iknaar de tijd waarop ze ingestuurd zijn, jou filmpje vond ik qua uitvoering niet de beste, apporteren en terug brengen is halen en brengen, zonder omwegen en extra commando's

Ok...thanks, nu is het me duidelijk :wink:
Maar helaas, opdracht 3 laat ik ook gaan want ik ga trainen met Biène (en dat dat nog nodig is heb je kunnen zien :mrgreen: ). De opdrachten volgen elkaar wel heel snel op en aangezien ik werk én een aantal keren per week train zal ik minder vaak mee kunnen doen. Maar als ik het kan doe ik het. :wink:
ik vind het juist leuk als het wat sneller gaat, de opdrachten zijn ook niet zo moeilijk, de vorige keer duurde het te lang, te veel tijd om iets te doen en dan verliezen mensen ook hun interesse, maar wellicht is opdracht 4 ereen van 24 of meer uur haha
Hayley84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier

Ongelezen bericht door Hayley84 »

mytwodogs schreef:Oeps........dat was niet de bedoeling, zal mijn vriend leuk vinden :N: :smile:

:smile: :smile: :smile:
Afbeelding
Patricia25
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Patricia25 »

thalina schreef:Afbeelding

ik zeg ergens nog 10 sec maar hij had hem dus al eerder vast dus het is precies 30 sec vanaf het begin van het filmpje :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”