Gollum schreef:Îk was net lekker een eind lopen met Gol, en ik liep nogal te dromen. Gollum lag wat achterop, ik floot haar en ze kwam niet gelijk, toen ik keek zag ik dat ze hevig aan het worstelen was met zichzelf :N:
Ik rende m'n benen uit m'n lijf pakte dr kop en wipte zo een afgebroken stok uit dr bek die klem zat tussen haar bovenkaak :N: :N:
Ze koorde nog een keer en toen huppelde ze weer vrolijk verder
Ze heeft net een fazantenkarkas op dus pijn heeft ze gelukkig niet, ik denk dat er niks beschadigd is. Ik ben me wel een ongeluk geschrokken :N:
Dat heb ik ook een keer meegemaakt, alleen dan met een hondje van iemand anders.
We liepen op en dat hondje was met een stok aan het spelen.
( Beike liep verder op).
Ineens doet die hond gek en we liepen erheen.
Bleek dat de stok tussen zijn kaken geklemd zat.
Het baasje durfde niet echt in te grijpen, bang dat ze gebeten werd, want het is een fel hondje.
Wat moet je dan??
Ik wou ook niet gebeten worden, maar toch greep ik in en ik kon de stok er na een tijdje tussenuit krijgen.
( Hij stikte niet, maar had ht wel moeilijk).
2 Bijtwondjes ( waarvan één van 3cm) later op mijn hand, was ik blij dat de stok eruit was, maar ik had nog wel een dikke week last van mijn hand.
Gelukkig had ik nog tetanus.
( Het hondje is zeer fel, als er iemand in de buurt komt van zijn bek, als hij ietsin zijn bek heeft).
Maar ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent.