Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

inslapen

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Joanne
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Joanne »

Nu alweer een aantal maanden verder en ik mis hem nog steeds. Als ik al jullie berichtjes zo lees stromen de tranen weer over mijn wangen. Heel erg bedankt voor jullie steun en troostende woorden.
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Dat is erg Joanne, heel jammer om dit te lezen, dat het toch niet wat langer goed met hem kon blijven gaan. Maar je hebt gedaan wat het beste was voor de hond, en je hebt ook je best gedaan.

je hebt niet de juiste beslissing genomen door deze hond te kopen, dat is nu gebleken. MAar ik vind wel dat je vervolgens t.o.v. de hond heel goed gehandeld hebt, met het oog op zijn welzijn, en niet jezelf er gemakkelijk van af willen maken maar juist veel liefde voor de hond opbrengen.

Heel veel sterkte met het verlies. Ik hoop dat je snel een andere hond zult vinden op een goed adres, die jou een kerngezonde hond levert die heel oud wordt.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
bulletjebe
Zeer actief
Mijn ras(sen): bullmastiff
Contacteer:

Ongelezen bericht door bulletjebe »

Joanne schreef:Nu alweer een aantal maanden verder en ik mis hem nog steeds. Als ik al jullie berichtjes zo lees stromen de tranen weer over mijn wangen. Heel erg bedankt voor jullie steun en troostende woorden.
Je hebt gedaan wat je kon en Boris heeft zijn laatste half jaar een heel fijn leven gehad bij jou, heel veel sterkte :knuffel:
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”