Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hij is nog geen 3 en heeft nu al IPO III dus ik ben heel trots op mn ventje zeker omdat hij ruim een half jaar stil heeft gelegen door zn drontal vergiftiging.
Chiki schreef:Van harte!! Mooie punten ook! Enneh, wie weet draaien we in de toekomst nog eens samen een wedstrijd
hahaha dank je... (geldt voor iedereen trouwens )
pfff... moet er nog ff niet aan denken hoor... maar zal er toch aan moeten geloven ... ben al blij dat ik van al die examenstress af ben... krijg je dat weer... :N: maar voordeel is..... wedstrijdseizoen is net afgelopen... dus volgend jaar pas weer
Gefeliciteerd
Het echte werk betekent wedstrijden?
Heb jij op wedstrijden dan minder last van zenuwen dan op een examen?
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
ranetje schreef:Gefeliciteerd
yep, we gaan proberen wat wedstrijdjes te draaien...
ik ben bang van niet, ik heb meestal op de dag zelf weinig stress maar meer in de weken ervoor, met alle problemen van dien.... want hij merkt het direct aan me.
Daarom schreef ik al, gelukkig is het seizoen net afgelopen dat begint volgend jaar pas weer, dan heb ik wat maandjes
ik ben bang van niet, ik heb meestal op de dag zelf weinig stress maar meer in de weken ervoor, met alle problemen van dien.... want hij merkt het direct aan me.
Daarom schreef ik al, gelukkig is het seizoen net afgelopen dat begint volgend jaar pas weer, dan heb ik wat maandjes
Dat zou mij nou wel wat lijken.
Ik heb stress van een half uur voor een examen/proef tot dat het is afgelopen
De resultaten (cijfers) zijn er dan ook naar
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Dat zou mij nou wel wat lijken.
Ik heb stress van een half uur voor een examen/proef tot dat het is afgelopen
De resultaten (cijfers) zijn er dan ook naar
hahaha... nee bij mij uit zich de stress in de dagen/weken ervoor in uiteindelijke vreselijke generales :N: in zo goed als elk onderdeel...
Maar gelukkig op de dag zelf gaat dan alles meestal zoals het moet.
Gewoon lekker de winter doortrainen zodat jullie volgend voorjaar stabiel en zeker aan het nieuwe seizoen kunnen beginnen
Uiteraard blijft die wedstrijdspanning er wel, maar ook daar moet je als combinatie je weg in zien te vinden, oefening baart kunst... echt waar !!!
Go go go girl, we kunnen wel meer vrouwen op die podia gebruiken
Gewoon lekker de winter doortrainen zodat jullie volgend voorjaar stabiel en zeker aan het nieuwe seizoen kunnen beginnen
Uiteraard blijft die wedstrijdspanning er wel, maar ook daar moet je als combinatie je weg in zien te vinden, oefening baart kunst... echt waar !!!
Go go go girl, we kunnen wel meer vrouwen op die podia gebruiken
doen we ook, in de winterperiode beetje de puntjes op de i zetten, je kunt dan ook wat regelmatiger trainen... laatste maanden zijn er behoorlijk wat trainingen uitgevallen door wedstrijden waar clubgenoten etc. aan meedoen.
Natuurlijk zullen we er een weg in vinden, heb nu ook de laatste week niks meer gedaan ... puur dat we niet meer de fout kunnen ingaan zo kort vantevoren... en dat heeft uitstekend gewerkt.
hahaha ja het is nog steeds een mannenaangelegenheid en daar moeten we toch echt es verandering in gaan brengen