Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vraagje over bijna braken
Moderator: moderatorteam
-
pepim
- Zeer actief
Vraagje over bijna braken
Ik weet niet waar ik het moet posten, maar ik heb een vraagje over mijn hond. Daarstraks zit ze ineens te tja hoe moet ik het nu omschrijven, soort hoesten, nou ja het is eigenlijk geen hoesten want het geluid komt volgens mij door haar neusgaten en bijna braken.
Nou bijna is misschien ook niet goed omschreven, want ze braakt zeg maar wel, tenminste, die reactie is er wel, maar er komt alleen wat slijm verder niet. Dat doet ze een aantal keren, dus het geluid en dan die braakreflex. Ik hoop, dat iemand begrijpt wat ik bedoel?
Dit is overigens niet de eerste keer dat ze zo doet. Ook niet vaak hoor, dat niet, ik denk dat dit de derde keer is (tijdspanne mss een half jaar?), maar ja ik ben er niet blij mee omdat ik niet weet of ik me er geen zorgen over hoef te maken.
Een tijdje geleden heeft ze namelijk wel heel erg gebraakt; een halve nacht en ochtend (weet het niet precies en ben toen 's ochtends ook naar de DA geweest) en daarom maak ik me hier zorgen over. Iemand een idee?
Nou bijna is misschien ook niet goed omschreven, want ze braakt zeg maar wel, tenminste, die reactie is er wel, maar er komt alleen wat slijm verder niet. Dat doet ze een aantal keren, dus het geluid en dan die braakreflex. Ik hoop, dat iemand begrijpt wat ik bedoel?
Dit is overigens niet de eerste keer dat ze zo doet. Ook niet vaak hoor, dat niet, ik denk dat dit de derde keer is (tijdspanne mss een half jaar?), maar ja ik ben er niet blij mee omdat ik niet weet of ik me er geen zorgen over hoef te maken.
Een tijdje geleden heeft ze namelijk wel heel erg gebraakt; een halve nacht en ochtend (weet het niet precies en ben toen 's ochtends ook naar de DA geweest) en daarom maak ik me hier zorgen over. Iemand een idee?
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
pepim
- Zeer actief
Ze heeft geen stok gehad, wel een kluifje daarstraks, maar dat is al 5 uur geleden zo ongeveer?
bedankt voor het meedenken, Dingo stel het erg op prijs!
Het is dat rare geluid, soort hoesten door haar neusgaten en dan die braakreflex, ik leg het vast niet goed uit
bedankt voor het meedenken, Dingo stel het erg op prijs!
Het is dat rare geluid, soort hoesten door haar neusgaten en dan die braakreflex, ik leg het vast niet goed uit
Laatst gewijzigd door pepim op 05 nov 2008 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
-
pepim
- Zeer actief
@SannePP Ja daar dacht ik ook al aan, maar ik wilde eerst hier even vragen alvorens te gaan slapen, vandaar, bedankt
@kitty2 denk je dat het dat zou kunnen zijn? Daar heeft ze wel eerder last van gehad en dan lukte jouw oplossing wel. Maar nu weet ik niet of dat zo is, dus ik vraag maar even.
Kun je dan ook plassen braken zeg maar? Al is dat nu absoluut niet aan de hand overigens.
@kitty2 denk je dat het dat zou kunnen zijn? Daar heeft ze wel eerder last van gehad en dan lukte jouw oplossing wel. Maar nu weet ik niet of dat zo is, dus ik vraag maar even.
Kun je dan ook plassen braken zeg maar? Al is dat nu absoluut niet aan de hand overigens.
-
Mirjam65
- Vaste gebruiker
-
pepim
- Zeer actief
-
pepim
- Zeer actief
Kun je het even voor me opnemen aub?Nanna schreef: Ja, dat kanAls je een griepprik krijgt, kun je tóch gewoon griep krijgen.
Meestal hoor je met kennelhoest een soort scherpe rochel met een braakneiging erachteraan. O, ik kan het geluid tot in de perfectie nadoen daar had ik bij de DA nogal eens profijt vanDan keken de cliënten me aan en riepen: JA! Dát geluid!
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
-
pepim
- Zeer actief
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
-
pepim
- Zeer actief
-
pepim
- Zeer actief
-
Jo
- Vaste gebruiker
-
pepim
- Zeer actief
Oja dat zou natuurlijk kunnen en ik lees hierboven bij Jo, dat haar hondje ook kokhalst na 'reversed sneezing'. Bedankt.Inge O schreef:als het er zo uit ziet is het zeker niks om je ongerust over te maken. misschien dat haar keel wat geprikkeld is door dat 'sneezen' en ze daardoor daarna nog wat kokhalst?pepim schreef:Misschien is kokhalzen beter gezegd denk ik. Dit filmpje daar leek het op en dan zo'n kokhalzen erachter aan. Kan dat? In haar keel zie ik (maar ben natuurlijk geen DA) niets bijzonders.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer: