je kan er ook een springer opzettenLemuria schreef:Jammer dat er zo'n doggywalk bij zit...ik vind dat echt ondingen. Sinds ik ze gebruik (jaartje ofzo) heb ik dr al 2 versleten omdat *plotseling* (1x bij een drukke weg, andere keer thuis) het koordje knapte
. Dat vertrouw ik dus niet meer.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dogatti hondenstep
Moderator: moderatorteam
-
Addy
-
Addy
lachen met jou, ik zit er zelfs over te denken om een tweede aan te schaffen, dan kunnen Jo en ik samen steppen met de muizenCaro. schreef:Lijkt me echt ontzettend leuk!!![]()
Ook wel iets voor Puchu en mij....... maar euro 400,00![]()
*slik*
Als die niet bevalt en je doet 'm voor de helft weg, dan ontvang ik graag een pb![]()
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Addy
Je mag hem kopensirene schreef:Hoe bevalt het steppen eigenlijk Addy en (baasje van) Sita ?
Nee ik step niet meer omdat ik hem gekocht had voor mijn blinde hondje maar haar heb ik nu zover getraind dat ze weer heerlijk los kan in het losloopgebied.
Je mag hem best lenen hoor en dan kan je zelf uitproberen of je het iets vind, hier staat hij nu toch alleen nog maar te staan
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
- christina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.
- Aantal honden: 1
Re:
Zijn er nog mensen hier die steppen?
Ik heb zelf namelijk ook een step ( kickbike) en wilde met mijn hond gaan steppen.
Ben nu aan het kijken naar zo'n band voor om mijn middel. Iemand nog tips?
Ik heb zelf namelijk ook een step ( kickbike) en wilde met mijn hond gaan steppen.

- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Re: Re:
Zou een niet al te brede band doen, want dat gaat erg zweten.christina schreef:Zijn er nog mensen hier die steppen?
Daarnaast een elastische lijn, die niet al te lang is zodat ze niet voor of achter het wiel kunnen komen.
Voor de hond kun je het beste een tuigje of een brede halsband doen.
Rustig opbouwen en je hond veel belonen voor het netjes naast de step lopen.

- christina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.
Re: Re:
Zou een niet al te brede band doen, want dat gaat erg zweten.
Daarnaast een elastische lijn, die niet al te lang is zodat ze niet voor of achter het wiel kunnen komen.
Rustig opbouwen en je hond veel belonen voor het netjes naast de step lopen.[/quote]
Bedankt voor je tips. Dat van die brede band daar had ik niet aan gedacht. Ik step zelf al een paar keer per week en daar krijg ik het inderdaad erg warm van
Ik heb nog een tuigje liggen en ze is al gewend aan de fiets dus het zal niet zo'n probleem zijn.
Ik denk dat het waarschijnlijk makkelijker is voor mij.
Ze reageert nogal op andere honden en met de step kan ik sneller met beide benen op de grond komen en heb ik mijn handen vrij. Uiteraard ga ik zoveel mogelijk weggetjes opzoeken waar het rustig is.
Zijn er nog meer mensen die steppen?
Rustig opbouwen en je hond veel belonen voor het netjes naast de step lopen.[/quote]
Bedankt voor je tips. Dat van die brede band daar had ik niet aan gedacht. Ik step zelf al een paar keer per week en daar krijg ik het inderdaad erg warm van
Ik heb nog een tuigje liggen en ze is al gewend aan de fiets dus het zal niet zo'n probleem zijn.
Ik denk dat het waarschijnlijk makkelijker is voor mij.
Ze reageert nogal op andere honden en met de step kan ik sneller met beide benen op de grond komen en heb ik mijn handen vrij. Uiteraard ga ik zoveel mogelijk weggetjes opzoeken waar het rustig is.
Zijn er nog meer mensen die steppen?

-
Angelique.
Re: Dogatti hondenstep
ja wij.....meestal de kar maar soms ook wel steppen
Onze dragen trouwens speciale tuigen om te trekken...x-backs..
- christina
- Zeer actief
Re: Dogatti hondenstep
Nuyvilaq schreef:ja wij.....meestal de kar maar soms ook wel steppen![]()
Ziet er erg gaaf uit!

- Maartje
- Zeer actief
Re:
Lemuria schreef:Jammer dat er zo'n doggywalk bij zit...ik vind dat echt ondingen. Sinds ik ze gebruik (jaartje ofzo) heb ik dr al 2 versleten omdat *plotseling* (1x bij een drukke weg, andere keer thuis) het koordje knapte
. Dat vertrouw ik dus niet meer.
Het touwtje is heel makkelijk te vervangen, dat heb ik ook gedaan. Dat ding is open te draaien en dan is het heel makkelijk.