Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Is het mogelijk een kangal en chiwawa op normale wijze te kr

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Bons
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Bons »

ladybird schreef:Ik vraag me af of je een zekere kangalfan kan laten dekken door een olifant :denken: Op een normale gezonde natuurlijke manier dan natuurlijk he.

:smile:
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! ;)
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Assie&Dessie schreef:Bij mij hier in de buurt loopt een kruising Jack Russel / Rottweiler. Vader is de Rottweiler. Het was maar 1 pup,niet extreem groot. Het hondje is ook niet groot en heeft precies de kleur van een Rotweiler met van die bruine stippen boven z'n ogen.......Het was uiteraard een ongelukje.De teef was hem gesmeerd.
Grappig, ik heb ook een hondje gekend uit zo'n combi.
Het beestje was even groot als een Jack (iets groter misschien), ruwharig en de kleuren van een rottweiler.
Was echt een geweldig hondje.
:zweep:
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

kangalfan schreef:
Dibbes schreef:Ik denk dat het wel mogelijk zal zijn als de reu de kleinste is. Andersom lijkt het me een pijnlijke zaak :N:
In theorie zou een chiwawa teef puppies van een kangalreu moeten kunnen baren omdat ze tot dezelfde soort behoren. In de praktijk lijkt het me nagenoeg onmogelijk. Ten eerste is de penis van de kangal niet veel kleiner dan chiwawa zelf. De Chiwawa zou letterlijk gespietst worden. Zelfs als het mogelijk zou zijn de chiwawa mbv kunstmatige inseminatie te bevruchten zullen de puppies te groot worden voor de chiwawa om ze te baren.
Hier geef je zelf al antwoord op je vraag...Misschien is het een idee om dat soort vragen de volgende keer lekker stilletjes in je breintje te laten sudderen tot het antwoord inderdaad een keer komt bovendrijven...? Zomaar een suggestie.
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”