Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De winner Amsterdam of kerstshow Wijchen
Moderator: moderatorteam
- An70
- Vaste gebruiker
De winner Amsterdam of kerstshow Wijchen
Hallo allemaal,
Ik wil graag naar een hondenshow.
Welke zal ik kiezen: De winnershow in Amsterdam of de kerstshow in Wijchen? (waarbij de laatste beter uitkomt wat betreft de datum). Maar zit er veel verschil tussen?
groetjes!
Ik wil graag naar een hondenshow.
Welke zal ik kiezen: De winnershow in Amsterdam of de kerstshow in Wijchen? (waarbij de laatste beter uitkomt wat betreft de datum). Maar zit er veel verschil tussen?
groetjes!
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- An70
- Vaste gebruiker
Ja, dat zijn ook wel grote voordelen van Wijchen...
Mmm... zie net dat ze de rasgroepen daar weer anders hebben ingedeeld.
Ik ga graag naar de herdershonden kijken. Dan hebben ze op die dag ook rasgroepen 9 en 10... Die vind ik zelf minder... En die heb ik gezien in Bleiswijck.
In Amsterdam is op zondag de rasgroepen 1,4,6,7,8 en 10.
Nou ja, ik denk nog even...
Mmm... zie net dat ze de rasgroepen daar weer anders hebben ingedeeld.
Ik ga graag naar de herdershonden kijken. Dan hebben ze op die dag ook rasgroepen 9 en 10... Die vind ik zelf minder... En die heb ik gezien in Bleiswijck.

In Amsterdam is op zondag de rasgroepen 1,4,6,7,8 en 10.
Nou ja, ik denk nog even...
Laatst gewijzigd door An70 op 09 nov 2008 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Tja, wat wil je. Shoppen, sfeer of honden kijken?
Als je echt puur en alleen om de honden gaat maakt het weinig uit.
Als je ook een beetje sfeer en shops wil raad ik persoonlijk Wijchen af.
Wij showen redelijk veel, maar we zijn 1x in Wijchen geweest riepen meteen; eens maar nooit weer (mist er een heeeeele goede keurmeester komt).
Wij vonden het een vreselijke kille, ongezellige, saaie en vieze show. Ik hoor dit van meer mensen.
Dan is de Winner echt een stuk leuker!!
Als je echt puur en alleen om de honden gaat maakt het weinig uit.
Als je ook een beetje sfeer en shops wil raad ik persoonlijk Wijchen af.
Wij showen redelijk veel, maar we zijn 1x in Wijchen geweest riepen meteen; eens maar nooit weer (mist er een heeeeele goede keurmeester komt).
Wij vonden het een vreselijke kille, ongezellige, saaie en vieze show. Ik hoor dit van meer mensen.
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
- An70
- Vaste gebruiker
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Dat is exact mijn ervaring met het showen in Wijchen!Leonieke schreef:Wij showen redelijk veel, maar we zijn 1x in Wijchen geweest riepen meteen; eens maar nooit weer (mist er een heeeeele goede keurmeester komt).
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
Ja idem. Wijchen is een show waar ik ook niet heen ga. Ik vind er geen hout aanScooby schreef:Dat is exact mijn ervaring met het showen in Wijchen!Leonieke schreef:Wij showen redelijk veel, maar we zijn 1x in Wijchen geweest riepen meteen; eens maar nooit weer (mist er een heeeeele goede keurmeester komt).

- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee joh! Wijchen is echt wel viezer. Gelukkig laten ze daar af en toe het licht uitvallen zodat je het wat minder zietNanna schreef:Gek, ik heb dat met de WinnerScooby schreef:Dat is exact mijn ervaring met het showen in Wijchen!Leonieke schreef:Wij showen redelijk veel, maar we zijn 1x in Wijchen geweest riepen meteen; eens maar nooit weer (mist er een heeeeele goede keurmeester komt).

- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
Dan was dat het wat ik in het donker voorbij zag schietenNanna schreef:Ze hebben (echt waar) muizen in de meterkastMaryanne schreef:Nee joh! Wijchen is echt wel viezer. Gelukkig laten ze daar af en toe het licht uitvallen zodat je het wat minder zietNanna schreef:Gek, ik heb dat met de WinnerScooby schreef: Dat is exact mijn ervaring met het showen in Wijchen!
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
Wijchen vind ik niet een fijne show. Veel te kleine ringen en te benauwend. De Winner is het parkeren een ramp, maar als je niet al te veel shopt, dan zou je wel prima met de trein kunnen komen. Het treinstation is maar een paar minuten lopen van de Rai.
Ik zou voor de Winner kiezen, ook omdat er daar altijd vanalles in de erering aan demonstraties is.
Ik zou voor de Winner kiezen, ook omdat er daar altijd vanalles in de erering aan demonstraties is.
- MirandaH
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairns!!!
- Contacteer:
Wijchen vies? In de zin van veel ontlasting ed? Ik vind zelf de show in Rotterdam altijd heel vies als je dat plein over moet, alle bergen stront zigzaggend ontwijkend, ogen voor, achter en van opzij om te navigeren.
Ik ga dit jaar voor het eerst inschrijven voor Wijchen, dus ik heb geen vergelijkingservaring.
Ik ga dit jaar voor het eerst inschrijven voor Wijchen, dus ik heb geen vergelijkingservaring.

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Of de verwarming!Maryanne schreef:Nee joh! Wijchen is echt wel viezer. Gelukkig laten ze daar af en toe het licht uitvallen zodat je het wat minder zietNanna schreef:Gek, ik heb dat met de WinnerScooby schreef:Dat is exact mijn ervaring met het showen in Wijchen!Leonieke schreef:Wij showen redelijk veel, maar we zijn 1x in Wijchen geweest riepen meteen; eens maar nooit weer (mist er een heeeeele goede keurmeester komt).

Groetjes, Karen
- toran
- Zeer actief
- Contacteer:
- Jippie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chinese Naakthond, Peruaanse Naakthond Middenslag, Poedel Middenslag, Podenco.
- Aantal honden: 6
- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
Of je moet in een tent zitten, hartje winter.Scooby schreef:Of de verwarming!Maryanne schreef:Nee joh! Wijchen is echt wel viezer. Gelukkig laten ze daar af en toe het licht uitvallen zodat je het wat minder zietNanna schreef:Gek, ik heb dat met de WinnerScooby schreef: Dat is exact mijn ervaring met het showen in Wijchen!

-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Leonieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, niet vies in de zin van ontlasting.MirandaH schreef:Wijchen vies? In de zin van veel ontlasting ed? Ik vind zelf de show in Rotterdam altijd heel vies als je dat plein over moet, alle bergen stront zigzaggend ontwijkend, ogen voor, achter en van opzij om te navigeren.
Meer in verband met modder e.d.. Toen wij er waren was er een uitlaatveldje waar je tot je knieen in de blubber liep. Wij hebben witte honden en die kon je daar gewoon niet schoon uitlaten.
Onze auto stond ergens, na het keurig volgen van de parkeerwachten, ergens kilomters verderop en dan moet je zelf maar uitzoeken waar de hal ook maar weer was.
We hadden al gezien dat dit parkeerveld vrij glad was en dus gevraagd of daar een oplossing voor gezocht werd als we weg moesten. Ja hoor, er zouden platen komen. Niet dus. Wij waren als 1 van de eerste weg (ik heb de auto moeten duwen) en na ons zat de een na de ander vast in de blubber. Organisatie deed niets.
Daarbij vonden wij de sfeer vreselijk. Niet gezellig versierd of zo. Is het bijna kerst, maak er dan iets moois van. Al vraag ik me af of het iets aan de sfeer had gedaan. Stands waren er ook amper en ook niet gezellig of zo.
Daarbij was het er ook steenkoud!!
Nee, voor ons in principe geen Wijchen meer.
www.marengosoutfit.nl
- Hayley84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
Ik geloof niet dat de organisatie er iets aan kan doen als het regent.Leonieke schreef:Nee, niet vies in de zin van ontlasting.MirandaH schreef:Wijchen vies? In de zin van veel ontlasting ed? Ik vind zelf de show in Rotterdam altijd heel vies als je dat plein over moet, alle bergen stront zigzaggend ontwijkend, ogen voor, achter en van opzij om te navigeren.
Meer in verband met modder e.d.. Toen wij er waren was er een uitlaatveldje waar je tot je knieen in de blubber liep. Wij hebben witte honden en die kon je daar gewoon niet schoon uitlaten.

Ik ken de sporthal waar het gehouden wordt, ben er vaak geweest met mijn ex (zaalvoetballer)
Ben ook 2 keer bij de kerstshow geweest, het is er inderdaad niet zo heel gezellig, maar ja.. het is maar een sporthal.

- Leonieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Hayley84 schreef:Ik geloof niet dat de organisatie er iets aan kan doen als het regent.Leonieke schreef:Nee, niet vies in de zin van ontlasting.MirandaH schreef:Wijchen vies? In de zin van veel ontlasting ed? Ik vind zelf de show in Rotterdam altijd heel vies als je dat plein over moet, alle bergen stront zigzaggend ontwijkend, ogen voor, achter en van opzij om te navigeren.
Meer in verband met modder e.d.. Toen wij er waren was er een uitlaatveldje waar je tot je knieen in de blubber liep. Wij hebben witte honden en die kon je daar gewoon niet schoon uitlaten.![]()
Ik ken de sporthal waar het gehouden wordt, ben er vaak geweest met mijn ex (zaalvoetballer)
Ben ook 2 keer bij de kerstshow geweest, het is er inderdaad niet zo heel gezellig, maar ja.. het is maar een sporthal.
Dat niet, maar ze kunnen wel alles zo goed mogelijk verzorgen. Zoals platen neer leggen op het parkeerveld. Dat hadden ze ook beloofd.
Ook het uitlaatveld hadden ze naar mijn idee prima beter kunnen verzorgen.
Iedereen betaald we € 50,- per hond. Dan verwacht je natuurlijk wel dat alles netjes is.
www.marengosoutfit.nl
- Hayley84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zat toen ook met de auto vast in de modder tot 19.00 's'avonds. Elke keer weer een avontuur die kerstshowLeonieke schreef:Nee, niet vies in de zin van ontlasting.MirandaH schreef:Wijchen vies? In de zin van veel ontlasting ed? Ik vind zelf de show in Rotterdam altijd heel vies als je dat plein over moet, alle bergen stront zigzaggend ontwijkend, ogen voor, achter en van opzij om te navigeren.
Onze auto stond ergens, na het keurig volgen van de parkeerwachten, ergens kilomters verderop en dan moet je zelf maar uitzoeken waar de hal ook maar weer was.
We hadden al gezien dat dit parkeerveld vrij glad was en dus gevraagd of daar een oplossing voor gezocht werd als we weg moesten. Ja hoor, er zouden platen komen. Niet dus. Wij waren als 1 van de eerste weg (ik heb de auto moeten duwen) en na ons zat de een na de ander vast in de blubber. Organisatie deed niets.
Daarbij vonden wij de sfeer vreselijk. Niet gezellig versierd of zo. Is het bijna kerst, maak er dan iets moois van. Al vraag ik me af of het iets aan de sfeer had gedaan. Stands waren er ook amper en ook niet gezellig of zo.
Daarbij was het er ook steenkoud!!
Nee, voor ons in principe geen Wijchen meer.

- Leonieke
- Zeer actief
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
O, ja. Het parkeen daar is helemaal een ramp!Leonieke schreef:Onze auto stond ergens, na het keurig volgen van de parkeerwachten, ergens kilomters verderop en dan moet je zelf maar uitzoeken waar de hal ook maar weer was.
Groetjes, Karen
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
- mon doesie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoezen
- Aantal honden: 6
Vorig jaar was het prima parkeren in wijchen.
Het jaar daarvoor was een ramp,
afgelopen jaar kon je dicht bij parkeren op nieuwe/vernieuwde parkeerplekken.
De tent aan de sporthal is een ramp en koud.
Neem x-tra warme jas mee.

Het jaar daarvoor was een ramp,
afgelopen jaar kon je dicht bij parkeren op nieuwe/vernieuwde parkeerplekken.
De tent aan de sporthal is een ramp en koud.
Neem x-tra warme jas mee.

en de groetjes van:
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
http://www.roxroros.com
uit het oog maar niet uit ons hart...Aila.
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
http://www.roxroros.com
uit het oog maar niet uit ons hart...Aila.
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse spaniel
- An70
- Vaste gebruiker
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
- Maryanne
- Zeer actief