alleen zie jij zelf niet hoe jouw hond loopt.
en ik vind het wel zo gezellig op de ringtrainings les
gezellig kletsen

Moderator: moderatorteam
mon doesie schreef:het zal wel in een andere topic geweest zijn,dat ik daarop als antwoord gaf: voor de slecht ziende.
maar als jullie er "last" van hebben doe ik het niet meer...
Nee, geen beige stofjas. Ik heb het over échte stamboekkeuringen, geen vee en paardenshowEnnath schreef:Jáá', "desnoods deel je een overjas uit bij de ingang van de ring"*Linda* schreef:Ik had dit hele topic gemist![]()
Waarom niet gewoon een standaard outfit aan, net als bij de paardenkeuringen. Hop, iedereen in een witte outfit, en klaar. Ik vind het persoonlijk géén gezicht op hondenshows, dat bij elkaar geraapte zootje. De één in een "nette" rok (die ze normaal nooit aanhebben en de ongemakkelijkheid van afdruipt), de andere weer in een keurig ruitje, daarnaast weer een in een trainingspak en daarnaast weer een spijkerbroek. Desnoods deel je een overjas uit bij de ingang van de ring ofzo, als het maar een béétje uniform oogt allemaal. Ik vind het zoals het nu gaat, zó onproffesioneel overkomen
Al die boerenzonen die zomers een trekpaard showen op Vee en Paarden dagen, die lopen in een beige stofjas. En als ze er zelf niet één bij zich hebben dan krijgen ze hem bij binnenkomst van de ring van de organisatie. En als er een paard (of koe wat dat betreft, daar dragen ze het ook) een bende van een stofjas maakt, ....... dan reikt de ringmeester even een schone aan.
Iedereen gelijk, iedereen neutraal. En alle ogen gericht op Bles.
maar de vee en paardenkeuring in de wei twee dorpen verder is wel in een beige (maar niet in een vieze) stofjas.*Linda* schreef:Niets geen boerenzonen in vieze stofjassen. Allemaal keurig uniform. Kledingvoorschriften heet dat, óok voor de juryleden. Zeker nog nooit op een echte keuring geweest? Jawel, maar ik denk dat het uniform een stap te ver is voor een hondenshow.
Ik bedoelde niet IN uniform, maar uniform, als in allen gelijkEnnath schreef:maar de vee en paardenkeuring in de wei twee dorpen verder is wel in een beige (maar niet in een vieze) stofjas.*Linda* schreef:Niets geen boerenzonen in vieze stofjassen. Allemaal keurig uniform. Kledingvoorschriften heet dat, óok voor de juryleden. Zeker nog nooit op een echte keuring geweest? Jawel, maar ik denk dat het uniform een stap te ver is voor een hondenshow.
Dat heeft als voordeel dat je het gewoon over je dagelijkse plunje aan kan trekken.
En gij geleufde dâ "Jan Pet met de waakhond" en "Mien Hooghak met haar Tsjiewawa" (om maar een paar dwarsstraten te noemen) in witte broek met witte bloes komen? Dan moeten ze de hele dag in die kleren rondlopen BRRR. :N:*Linda* schreef:Ik bedoelde niet IN uniform, maar uniform, als in allen gelijkEnnath schreef:maar de vee en paardenkeuring in de wei twee dorpen verder is wel in een beige (maar niet in een vieze) stofjas.*Linda* schreef:Niets geen boerenzonen in vieze stofjassen. Allemaal keurig uniform. Kledingvoorschriften heet dat, óok voor de juryleden. Zeker nog nooit op een echte keuring geweest? Jawel, maar ik denk dat het uniform een stap te ver is voor een hondenshow.
Dat heeft als voordeel dat je het gewoon over je dagelijkse plunje aan kan trekken.Gewoon een witte broek en witte blouse, that's all
Precies, gewoon een witte bloes en broek, haha! Doe ik al ruim 2 jaar en er zijn al best een boel na-apers bij gekomen*Linda* schreef:Ik bedoelde niet IN uniform, maar uniform, als in allen gelijkEnnath schreef:maar de vee en paardenkeuring in de wei twee dorpen verder is wel in een beige (maar niet in een vieze) stofjas.*Linda* schreef:Niets geen boerenzonen in vieze stofjassen. Allemaal keurig uniform. Kledingvoorschriften heet dat, óok voor de juryleden. Zeker nog nooit op een echte keuring geweest? Jawel, maar ik denk dat het uniform een stap te ver is voor een hondenshow.
Dat heeft als voordeel dat je het gewoon over je dagelijkse plunje aan kan trekken.Gewoon een witte broek en witte blouse, that's all
Of zo'n ding aan je hoofdsteunNanna schreef:Je kunt het ook in de auto aan een knaapje hangen, aan dat handvat boven het zijraam van de achterbank. Zie je die zakenlui ook altijd doenmon doesie schreef:naar Kortrijk neem ik ook kleding mee,
al die tijd in de auto...1 en al kreuk.