Mijn vriend en ik gaan binnekort samen wonen, en wij zouden dan graag een hondje willen, we hebben al een border collie alleen zij blijft bij mijn schoonouders omdat hun elke dag thuis zijn en met haar naar de schapen gaan.( daarbij hebben hun ook nog een border, en ik vind het niet echt eerlijk om die nu weer uit elkaar te halen)
Ik zal ons leven een beetje uitleggen
mijn vriend en ik werken allebei 4 dagen in de week, vrij. zat. zon. en maandag zijn we zoiezo thuis en de andere 3 dagen werk ik van 16:00 tot 21:00 en dan is mijn vriend om 17:30 weer thuis. dus dan zou hij 2,5 uur alleen thuis zijn.
Ik heb ook mijn paarden waar ik elke dag naar toe ga(is bij mijn moeder op de boederij) dus dan kan de hond lekker mee. voor de rest wonen wij dicht bij het bos en de hei dus daar kunnen we ook zoiezo elke dag heen.
Wij gaan wel in een klein appartementje wonen, dus als we thuis zijn kan hij niet heel veel spelen.
We willen wel graag een hond die zich makkelijk kan aanpassen, omdat we de hond graag zoveel mogelijk overal mee naar toe willen nemen. Hij moet goed kunnen luisteren omdat hij bij de paarden lekker los moet kunnen lopen en ook het liefst mee op buitenritten los mee moet lopen.
Dat zijn onze eisen wel zo'n beetje
Kwa uiterlijk maakt het ons niet zoveel uit..als hij maar bij ons past dat is het belangrijkste!!
Ik ben benieuwd wat jullie voor ons uitkiezen!!