Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zegt het soort halsband iets over eigenaar van je hond???
Moderator: moderatorteam
Hier op de buurt niet, maar als je in een uitgaansgebied loopt, zie je toch dat sommige mensen hun hond allicht voor hun imago een andere halsband om doen ( met stekels ofzo).
Hoe is dat bij jullie??
Hier op de buurt niet, maar als je in een uitgaansgebied loopt, zie je toch dat sommige mensen hun hond allicht voor hun imago een andere halsband om doen ( met stekels ofzo).
Hoe is dat bij jullie??
Laatst gewijzigd door doggy op 17 nov 2008 18:15, 2 keer totaal gewijzigd.
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Ik zou voor Jamey ook heel graag een halsband met spikes willen, vind ik wel gaaf
Maar ze draagt meestal haar May-halsband en anders een rood nylon rogz bandje (of haar K9 tuig)...
Ik vind het jammer dat die spike-halsbanden meestal voor grotere maten en/of duur zijn

Ik vind het jammer dat die spike-halsbanden meestal voor grotere maten en/of duur zijn

You'll be in my heart... Always...
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Onze honden dragen tuigjes.
Rhodi zwart nylon, en Branco zwart met blauw nylon.
Rhodi droeg altijd een brede, zwarte leren halsband. Geen noppen en gekkigheid, gewoon MOOI.
Of het iets zegt over de hond? Nee, vaak niet. Maar over de eigenaar...? Ik denk het wel. Immers, de een wil het liefst een creatie met kristallen of kralen, terwijl de ander een halsband met enorme spikes prachtig vind. En dan heb je nog mensen die hun hond een slipketting omhangen, zelfs als het niet nodig is, omdat ze dat zo mooi/stoer vinden....

Rhodi droeg altijd een brede, zwarte leren halsband. Geen noppen en gekkigheid, gewoon MOOI.
Of het iets zegt over de hond? Nee, vaak niet. Maar over de eigenaar...? Ik denk het wel. Immers, de een wil het liefst een creatie met kristallen of kralen, terwijl de ander een halsband met enorme spikes prachtig vind. En dan heb je nog mensen die hun hond een slipketting omhangen, zelfs als het niet nodig is, omdat ze dat zo mooi/stoer vinden....

Ik bedoel ook eigenaar ipv hond, ik zal het aanpassenNakisha schreef:Onze honden dragen tuigjes.Rhodi zwart nylon, en Branco zwart met blauw nylon.

- *Silvia*
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Ik heb diverse verschillende halsbanden en tuigjes voor mijn honden.
Ik vind het leuk om een beetje te kunnen afwisselen.
Een spike halsbandje heb ik bijv ook voor een nekje van 20cm.
Ik denk dat het zeker wel iets zegt over het baasje. Je valt toch op een soort hond en op verschillende soorten halsbandjes. Maar of je, je echt vast kan klampen op de halsband en wat het zegt dat denk ik niet.
Ik vind het leuk om een beetje te kunnen afwisselen.
Een spike halsbandje heb ik bijv ook voor een nekje van 20cm.
Ik denk dat het zeker wel iets zegt over het baasje. Je valt toch op een soort hond en op verschillende soorten halsbandjes. Maar of je, je echt vast kan klampen op de halsband en wat het zegt dat denk ik niet.
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Hahaha en wat zegt het dan over mij dat ik Jamey een spike halsband om zou willen doen (maar er dus geen heb omdat ik diegene die passen te duur vindInge O schreef:ja, voor mij zegt het wel degelijk iets over de eigenaars en ik zou het wel gek vinden als die dat zouden ontkennen eigenlijk.

You'll be in my heart... Always...
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Ik weet het niet eigenlijk,Tyra is een makkelijk hondje dat niet trekt dus die krijgt allemaal leuke mooie halsbandjes. Eigenlijk allemaal roze bandjes, mooi roze leer gevoert met zacht wit kalfsleer en dan nog wat zilver beslag.
Tyson had altijd een simpele zwarte nylon slip om. Als ik met de honden van mijn vriend loop hebben die ook hele stevige halsbanden omdat je niet wilt dat die ooit losschieten oid.
Misschien heb ik wel meerdere persoonlijkheden
Nee ik pas de halsbanden gewoon aan op de hond 
Tyson had altijd een simpele zwarte nylon slip om. Als ik met de honden van mijn vriend loop hebben die ook hele stevige halsbanden omdat je niet wilt dat die ooit losschieten oid.
Misschien heb ik wel meerdere persoonlijkheden

- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Sammy & Shunka
- Vaste gebruiker
Ik heb allerlei soorten halsbanden, ik koop halsbanden die ik mooi vind
Zegt dat iets over mij? Ik vind het nogal een rare stelling
Voel ik me zelf stoer als Shunka een halsband aan heeft met stekels?
Voel ik mij chique als mijn collie een kwaliteitsvolle lederen halsband aanheeft
Ik koop halsbanden waarvan de kwaliteit goed is en die mooi staan, wat een ander daar van vind trek ik mij eigenlijk weinig aan.
Vormen jullie dan een mening over de eigenaar aan de hand van de halsband
Zegt dat iets over mij? Ik vind het nogal een rare stelling

Voel ik me zelf stoer als Shunka een halsband aan heeft met stekels?

Voel ik mij chique als mijn collie een kwaliteitsvolle lederen halsband aanheeft

Ik koop halsbanden waarvan de kwaliteit goed is en die mooi staan, wat een ander daar van vind trek ik mij eigenlijk weinig aan.
Vormen jullie dan een mening over de eigenaar aan de hand van de halsband

- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Sammy & Shunka
- Vaste gebruiker
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Als de halsband iets over de eigenaar zegt dan vraag ik me af wat ze hier over mij zeggen. Mijn kruising windhondje heeft een hele brede gele band met ijzeren spikes. Puur omdat ze wel eens een sprintje neemt en dan heb ik liever een hele brede band. Spikes vind ik haar wel staan en die band had dat nu eenmaal. Mijn herder heeft een vrij smalle neutrale leren band of een nylon halfcheck en mijn kruising stafford heeft een rood bandje met groene hondenpootjes en een knipperlampje of geen halsband
Ben ik dan iemand die stoer wil doen met een windhondje? Of iemand die normaal wil doen met een herder? Of misschien iemand die low profile wil zijn en zijn stoerste hond een truttenbandje om doet? Wie zal het zeggen?
Wat mij betreft zegt het dus zeer weinig.
Wat mij betreft zegt het dus zeer weinig.

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Mijn honden dragen gewoon een halsband die ik praktisch vind.
Nika draagt dus een brede nylon halfcheck (kan niet goed tegen leren banden) en de herders een brede leren band.
Bij Nika stond er wel politie op
maar dat is na jaren gebruik niet meer leesbaar. 
Nika draagt dus een brede nylon halfcheck (kan niet goed tegen leren banden) en de herders een brede leren band.
Bij Nika stond er wel politie op

Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
halsband
Pippy heeft bijna nooit een halsband om, alleen als we de weg oversteken naar het bos
Wat zegt dat over mij
Ik hou niet van bling, bling of stoere ijzeren noppen of zo. Ook geen modebewuste type, maar redelijk down to earth
groetjes, Ingrid

Wat zegt dat over mij

groetjes, Ingrid

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- Chione
- Zeer actief
Het zegt vast wel iets, maar wat?
Ik merk trouwens wel dat mensen reageren op het soort/ kleur halsband/tuig/whatever. Lola draagt veel roze en die kleur lijkt bij voorbaat al een hoop mensen te doen 'ontdooien'. Zou ze b.v. een zwarte brede halsband met spikes dragen, wordt daar toch anders op gereageerd.

Ik merk trouwens wel dat mensen reageren op het soort/ kleur halsband/tuig/whatever. Lola draagt veel roze en die kleur lijkt bij voorbaat al een hoop mensen te doen 'ontdooien'. Zou ze b.v. een zwarte brede halsband met spikes dragen, wordt daar toch anders op gereageerd.

~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~
- *Linda*
- Zeer actief
Ik heb hier verschillende honden met verschillende halsbanden
Sun en Bono hebben meestal een bucklebone band om, zwart met hondenpootjes en een kluifjesvormig naamplaatje + tel. nummer erop. Juul heeft een zwart leren halsbandje, ook met naamplaatje + tel. nummer. Verder nog voor Juul een grijs/roze doggy tuigje, voor Sun nog een brede leren band, heb nog een slipketting liggen voor de handigheid in de auto en nog 2 rode bucklebones voor de mannen en 2 leren halsbanden voor reserve. Ik zal nog meer hebben, maar dat weet ik zo even niet uit mijn hoofd 

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Mit
- Zeer actief
Voor mij persoonlijk...Ik heb geen Dogo om stoer méé te doen maar ik vind het qua uiterlijk wel een ontzettend stoere hond. Daar hoort voor mij gewoon een stoere band op.Inge O schreef:wel gek dat iedereen vindt dat het vanalles over het baasje zegt als een chihuahua met roze strikjes en prulletjes behangen wordt, maar een stoere halsband op een stoere hond zou dan weer niks zeggen (en ja, ik haal nu even uitersten aan om aan te geven wat ik bedoel)?
En Tsuki is gewoon een tutmeisje dus die mag best een Paris Hilton-roze tuigje. Heerlijk, best of both worlds.
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
- Mit
- Zeer actief
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Ik vraag me af wat het meer zegt dan smaak
Dit zijn mijn twee favo's. Verder heeft hij van lichtblauwe strass-steentjes tot een koortje. Het is maar net wat we gaan doen of wat voor een gebied we naar toe gaan.

Tot simpel tuig

Dit zijn mijn twee favo's. Verder heeft hij van lichtblauwe strass-steentjes tot een koortje. Het is maar net wat we gaan doen of wat voor een gebied we naar toe gaan.

Tot simpel tuig

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Mit
- Zeer actief
-
- Zeer actief