Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Catalogus show
Moderator: moderatorteam
- Rosa
- Zeer actief
Catalogus show
Ik denk dat ik zondag naar de Winner toe ga. Nu vroeg ik mij af bij shows worden ook altijd catalogusboekjes verkocht, wat staat daar eigenlijk in? Kan je daar ook in terug vinden als je bij een ring aan het kijken bent welke hond van welke fokker af komt?
Groetjes Rosa, Pongo en Rayos
Ik zal je nooit vergeten lieve Pacha (05-11-2008)

- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
- Rosa
- Zeer actief
Re: Catalogus show
Het inschrijfnummer is het nummer wat diegene die showt op zijn arm heeft toch? Tja ik heb tot nu toe altijd kruisingen gehad dus echt een leek op dat gebied :N:Nanna schreef:Yip. Moet je wel het inschrijfnummer van de hond onthoudenRosa schreef:Ik denk dat ik zondag naar de Winner toe ga. Nu vroeg ik mij af bij shows worden ook altijd catalogusboekjes verkocht, wat staat daar eigenlijk in? Kan je daar ook in terug vinden als je bij een ring aan het kijken bent welke hond van welke fokker af komt?

- Rosa
- Zeer actief
Dat is dan wel heel erg handig zo'n catalogus! Kan je eigenlijk ook ergens vooraf al zien of een bepaalde fokker komt?Elmar schreef:als het goed is staan de stsmboomnaam, de geboortedstum, het stamboom nummer, de beide ouders, fokker en eigenaar in de catalogus.
en om het compleet te maken staan achterin de namen en adressen van de exposanten (eigenaren dus)

- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
- Rosa
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Rosa
- Zeer actief
Ik zou wel willen maar ben morgen aan het werk tot ongeveer 14 uur dus voordat ik dan in Amsterdam ben vanuit ZwolleAyka-Zira-Honey schreef:kun je morgen ook komen dan ben ik er ... kan ikje gelijk het catalogus uitleggen!! en kan je zira bewonderen..

-
- Zeer actief
ja idd want wij gaan om 14.00 weg.. dan had je kunnen zien wat de werkende terrier inhoud... ze geven daar een demo en de dames doen mee...Rosa schreef:Ik zou wel willen maar ben morgen aan het werk tot ongeveer 14 uur dus voordat ik dan in Amsterdam ben vanuit ZwolleAyka-Zira-Honey schreef:kun je morgen ook komen dan ben ik er ... kan ikje gelijk het catalogus uitleggen!! en kan je zira bewonderen..Wel heel erg jammer want ik had graag Zira eindelijk eens een keer gezien!!!

groetjes van Ayka,Zira en Honey
- laura23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen. - Aantal honden: 0
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Hoe laat (ongeveer) welke honden in welke ring gekeurd worden dat staat wél op de site www.winnershow.nlhercujess schreef:Jammer, ik had wel graag willen weten hoe de ringindeling en dergelijke is. Ik ga zondag vooral naar de teckels kijken!
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Wat leuk zeg! Denk je erover om een Tervuerense pup te gaan verwelkomen over een poosje? Ik weet nog wel een aantal goede fokkers van dit ras als je wil, en er is een Belgische Herderforum waar je ook je eventuele vragen kunt stellen.Rosa schreef:JaLeane schreef:Ga je nog naar een bepaald ras kijken Rosa ?Ik ga vooral kijken naar de tervuerense herder!
Stuur me maar een PB als je deze info wilt hebben.
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Nou over die catalogus gesproken... Ik was dus twee dagen en had gister eentje gekocht, €6,00, vond ik al behoorlijk in vergelijking met hier in Rotterdam waar die €2,50 was. Zit ik vanmorgen vroeg erin te kijken, ik denk ff kijken hoeveel BC er ook alweer kwamen, blijkt dat die stomme boekjes per dag zijn!!!
:N: Wat een belachelijke prijs zeg 

Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ja, anders zouden de keurmeesters al kunnen zien welke honden er de volgende dag in de ring zouden staan, he? (Plus dat in het geval van de Winner de boekjes ook wel errug dik zouden worden.YvetteJ schreef:Zit ik vanmorgen vroeg erin te kijken, ik denk ff kijken hoeveel BC er ook alweer kwamen, blijkt dat die stomme boekjes per dag zijn!!!:N: Wat een belachelijke prijs zeg

Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ja oke daar heb je gelijk in, maar dan nog... Haha, vind het gewoon niet eerlijkScooby schreef:Ja, anders zouden de keurmeesters al kunnen zien welke honden er de volgende dag in de ring zouden staan, he? (Plus dat in het geval van de Winner de boekjes ook wel errug dik zouden worden.YvetteJ schreef:Zit ik vanmorgen vroeg erin te kijken, ik denk ff kijken hoeveel BC er ook alweer kwamen, blijkt dat die stomme boekjes per dag zijn!!!:N: Wat een belachelijke prijs zeg
)

Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)