Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vrouw cel in voor roepen 'Pinokkio'

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Chione
Zeer actief

Vrouw cel in voor roepen 'Pinokkio'

Ongelezen bericht door Chione »

Een vrouw uit Dordrecht heeft uren in de politiecel doorgebracht nadat ze een gemeenteambtenaar 'Pinokkio' had genoemd.
Joke Kooyman liet vrijdagmiddag haar honden uit in het Wantijplantsoen toen er een busje van de gemeenteafdeling Toezicht aan kwam rijden. Ze lijnde snel haar beesten aan en liep verder.

De ambtenaren stapten echter uit het busje en vroegen de vrouw, die net van de kapper kwam omdat ze 's avonds een feestje had, of ze de honden wel aan de riem had.

“Toen vroeg hij: kunt u zich legitimeren? Dat kon ik niet. Ik krijg meteen een bonnenboekje voor mijn neus. ‘Die flauwekul’, zeg ik, ‘daar werk ik niet aan mee. Ik woon hier om de hoek’”, vertelt de vrouw in het AD.

Vervolgens noemde Kooyman de ambtenaar Pinokkio omdat hij volgens haar nogal een lange neus had. “Hij zei nog 'Wat zegt u?' En ik zei: ‘Pinokkio’”, aldus de Dordtse.

Kooyman wordt staande gehouden omdat ze een ambtenaar in functie zou hebben beledigd. “Pinokkio, dat is toch geen belediging? Dat is toch gewoon een sprookje?”, verdedigt ze zich.

Onder politiebegeleiding mag ze de hondjes thuisbrengen en haar legitimatiebewijs halen. De politiewagen rijdt naar het bureau. Kooyman zit naar eigen zeggen twee uur in de cel en wordt dan nog een uur verhoord, volgens de politie nodig om onderzoek te kunnen doen.

“Dat kan niet worden afgedaan met het voldoen van een boete op het bureau. Toezicht heeft gezien dat ze haar honden los liet lopen, er is aangifte gedaan van opzettelijke belediging en het niet tonen van een legitimatiebewijs. Wij horen dan getuigen en verdachte. We hebben tijd nodig het verhaal rond te krijgen”, aldus de politie tegen het AD.
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
Maaike
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maaike »

Tja, dat krijg je als je je honden niet aangelijnd hebt, geen legitimatie bij je hebt en je waffel niet kunt houden. Wie zijn billen brandt....
Groetjes van mij en een poot van Casper
Afbeelding
**Ella**
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Maaike schreef:Tja, dat krijg je als je je honden niet aangelijnd hebt, geen legitimatie bij je hebt en je waffel niet kunt houden. Wie zijn billen brandt....
Hahahahaha, en zo is het maar net :mrgreen: :wink:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

heb nooit legitimatie bij me als ik met de hondjes loop :19:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jaap* »

HAHAHAHA "Pinokkio" :smile:
Wat een humorloze eikel lijkt me zo'n agent zeg...
Ik had me een slag in de rondte gelachen als agent, maarja, daarom zal ik er ook wel niet geschikt voor zijn :mrgreen:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Tja, als je je fatsoen niet kan houden, vraag je erom. Zomaar mensen ''Pinokkio'' noemen vind ik grof... zeker omdat de man in kwestie ook echt een vrij grote neus had. Dat is gewoon belediging, punt uit!!!

Tegenwoordig heeft niemand meer respect voor een ander kennelijk... :pffff:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Jaap* schreef:HAHAHAHA "Pinokkio" :smile:
Ik had me een slag in de rondte gelachen als agent, maarja, daarom zal ik er ook wel niet geschikt voor zijn :mrgreen:
haha ik dus ook...
vorige week werd ik na het trainen op het zandpad achter de club (echt dus in de middle of knowwhere) aangehouden door de politie, alcoholcontrole... Wat doet u hier midden in de nacht, u komt hier niet vandaan... (dus kenteken alles al nagetrokken... tja het is wat een vrouw alleen 's nachts)... ik: hondjes uitlaten... (nu was dat ook zo maar ik zat dus koud 15 sec. in de auto, was net bij de club het terrein af gereden)... meneer agent zat me met enorme ogen aan te kijken... dus dat doet u bijna 200 km van huis...??? :eek: ik: ow ja, heb hier ook nog getraint vanavond...pfffff... gaat ze toch niks aan wat ik doe, zolang ik niks verkeerds doe lijkt me?
Is niet de eerste keer, de vorige keer was bij een controlefuik op de snelweg, ook midden in de nacht... waar gaat u zo alleen naar toe mevrouwtje....ik: nou meneertje... ik denk dat u dat helemaal niets aangaat...en toen was ie boos... kreeg niet eens een bob-sleutelhanger :boos:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Ella46
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ella46 »

malinois schreef:
Jaap* schreef:HAHAHAHA "Pinokkio" :smile:
haha ik dus ook...
vorige week werd ik na het trainen op het zandpad achter de club (echt dus in de middle of knowwhere) aangehouden door de politie, alcoholcontrole... Wat doet u hier midden in de nacht, u komt hier niet vandaan... (dus kenteken alles al nagetrokken... tja het is wat een vrouw alleen 's nachts)... ik: hondjes uitlaten... (nu was dat ook zo maar ik zat dus koud 15 sec. in de auto, was net bij de club het terrein af gereden)... meneer agent zat me met enorme ogen aan te kijken... dus dat doet u bijna 200 km van huis...??? :eek: ik: ow ja, heb hier ook nog getraint vanavond...pfffff... gaat ze toch niks aan wat ik doe, zolang ik niks verkeerds doe lijkt me?
Is niet de eerste keer, de vorige keer was bij een controlefuik op de snelweg, ook midden in de nacht... waar gaat u zo alleen naar toe mevrouwtje....ik: nou meneertje... ik denk dat u dat helemaal niets aangaat...en toen was ie boos... kreeg niet eens een bob-sleutelhanger :boos:

whahaha ja die heb ik ook al meegemaakt!

Ik had ook een keer in belgie, werd aangehouden en Andy lag op de achterbank lekker te snurken. Slaat die mafkees van een agent keihard op het raam en stond toen oog in oog met een beetje boze Andy. Of ik aub heeeeel snel wilde doorrijden
Afbeelding
"Andy" Ground Zero Fifth Av. BH AD TT
Jaap*
Zeer actief

malinois schreef:kreeg niet eens een bob-sleutelhanger :boos:
Dat zijn ze van de schrik vergeten natuurlijk :mrgreen:
Maar het is mij wel vaak opgevallen dat het ze schijnbaar verboden is zich in te laten met grapjassen. Ik bedoel, geen flauwe grapjes, maar soms rolt er zomaar een enorm leuke kwinkslag uit je mond en daar wordt dan met zo'n opgezette strenge toon op gereageerd, terwijl je niks verkeerds doet :19:
En dat werkt dan weer op mijn lachspieren, ik kan er niks aan doen. Het is net alsof ze doodsbang zijn dat je ze voor de gek houdt ofzo :19:
En zo zwaar op de hand altijd, en álles uitleggen alsof je een soort hersendode bent.
"Arresteer me, of hou op met mij lastig te vallen" denk ik dan.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Jaap* schreef:
malinois schreef:kreeg niet eens een bob-sleutelhanger :boos:
Dat zijn ze van de schrik vergeten natuurlijk :mrgreen:
Maar het is mij wel vaak opgevallen dat het ze schijnbaar verboden is zich in te laten met grapjassen. Ik bedoel, geen flauwe grapjes, maar soms rolt er zomaar een enorm leuke kwinkslag uit je mond en daar wordt dan met zo'n opgezette strenge toon op gereageerd, terwijl je niks verkeerds doet :19:
En dat werkt dan weer op mijn lachspieren, ik kan er niks aan doen. Het is net alsof ze doodsbang zijn dat je ze voor de gek houdt ofzo :19:
En zo zwaar op de hand altijd, en álles uitleggen alsof je een soort hersendode bent.
"Arresteer me, of hou op met mij lastig te vallen" denk ik dan.
nee dat konden ze niet vergeten :boos: :boos: heb er nadrukkelijk nog om gevraagd... :jank: hey krijg ik geen sleutelhanger nu??? :mann:
*proest* inderdaad... heel herkenbaar ook...ik begin ook altijd te lachen... en dan begin je al slecht natuurlijk... dan komt de hele riedel die een ander niet hoeft, kentekenpapieren, rijbewijs, wordt gecheckt op openstaande boetes etc. Als ze maar wat terug kunnen doen, dat idee heb ik vaak een beetje...
Afbeelding
It's Me!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Parson Russell Terrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door It's Me! »

Djeeezzzzzz! Nou voor mij hoort het onder de categorie "ga toch boeven vangen". Humorloos zeg! En dan klagen over te hoge werkdruk bij de politie tsssssssss........

Grtz. Jo
Grtz. Jo
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

humor is aan de politie niet besteed :19: en hoge werkdruk hebben ze zeker, ze moeten een quota halen van zoveel bekeuringen per week :19: :pffff: en dat valt nog niet mee hoor :roll:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Ik heb best respect voor een agent... ik zou het niet willen doen wat hij doet... maar ik heb zoiets, ik hoef me voor hem/haar niet te verantwoorden waar ik naar toe ga zolang het openbaar terein betreft en sommigen mogen best wat meer humor waarderen... er zijn er nl ook die dat heel goed kunnen... dat mag ik wel, die een gevatte opmerking terug kunnen geven...
Afbeelding
Chione
Zeer actief

Het waren gemeenteambtenaren, geen agenten, die haar aanspraken en die zij 'beledigde'. :wink:

~
Afbeelding
~
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Chione schreef:Het waren gemeenteambtenaren, geen agenten, die haar aanspraken en die zij 'beledigde'. :wink:
die ga ik mn legitimatie niet laten zien... :denken: moet dat? mogen die dat vragen? soort van milieupolitie?
Afbeelding
*Silvia*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Silvia* »

Nanna schreef:
Chione schreef:Het waren gemeenteambtenaren, geen agenten, die haar aanspraken en die zij 'beledigde'. :wink:
O dear, van die nepagenten die dan ook zo'n semi-officieel vessie aanmogen en voorts met een serieuze bobbel in hun broek rondstappen, loerend of ze iemand te grazen kunnen nemen :19:
Jij zegt het ik dacht het, van die sukkels lopen hiero ook in den haag kots misselijk, lig altijd in een deuk om ze.
Ze moeten mij ook altijd ff aanhouden en vragen waar me hondenpoepzakkies zijn(heel veel lopen schijnheilig met zakkies voor de sier aan de hondenlijn) en dan zie ik aan hun gezicht de hoop dat ik niks heb, maar dan trek ik dat rolletje uit me zak en zie je ze afdruipen.
Maar ja helaas mogen ze bekeuren en die vrouw heeft de pech met alles tegen..
Jaap*
Zeer actief

Telegraaf van een half jaar geleden schreef:Bloemenmeisje in de cel
door de redactie
do 19 jun 2008, 09:55

AMSTERDAM - De Delftse bloemenverkoopster Tanja Karlas heeft uren in een politiecel moeten zitten voor het beledigen van een agent. De jonge vrouw werd in de boeien geslagen nadat ze zich bemoeide met een parkeerovertreding pal voor de bloemenkiosk waar ze werkt.
De kordate Tanja (19) sprak de ijverige agent aan toen hij een bon uitschreef voor een auto die op een laad- en losplek stond. De bestuurder wachtte op twee dames die binnen een bosje bloemen aan het kopen waren. Volgens de agent stond de wagen met twee wielen op de stoep en dat mag nu eenmaal niet. Een dikke boete volgde en daarmee leek de zaak afgedaan.

Totdat de politieman de winkel binnenkwam om een woordje met de bloemiste te spreken.

"Ik zei dat hij moest wachten omdat ik nog met een klant bezig was. Maar plotseling stond hij heel intimiderend achter de toonbank. Ik moest nú naar hem luisteren. Op het moment dat ik mijn baas wilde bellen draaide hij mijn arm om en werd ik in de boeien geslagen."

Tanja geeft toe dat ze inmiddels zo kwaad was dat ze hem "een klootzak" heeft genoemd. Ze had verwacht een boete te krijgen, maar werd afgevoerd naar het politiebureau, waar ze ruim vier uur achter de tralies zat. Een klant die twee bossen rozen wilde kopen, kreeg van de agent te horen dat hij ze gewoon kon pakken en in de loop van de week maar moest komen betalen.

Klacht
Op 4 augustus moet Tanja voor de rechter komen. Belachelijk en overdreven, vindt ze: "Ik deed het met de beste bedoelingen. Het was tenslotte een klant van ons en die willen we graag terugzien."

Bloemenzaak In Bloei heeft een advocaat in de arm genomen en overweegt een klacht in te dienen bij politie Haaglanden.

Volgens de politie Haaglanden had de verkoopster beter naar de klachtencommissie kunnen stappen in plaats van zich met de parkeerkwestie te bemoeien.

"Uiteraard mag je iets vinden van een bepaalde situatie, maar doe dat dan via de gangbare wegen en ga je niet mengen in zaken waar je part noch deel aan hebt. Daarmee voorkom je deze situaties", aldus een woordvoerder.
Telegraaf van vandaag schreef:Onterecht van straat geplukt
door Marieke van Essen
02 december 2008

DELFT - Een Delftse agent is ver buiten zijn boekje gegaan door in juni een 19-jarig bloemenverkoopstertje als een crimineel af te voeren en vier uur op te sluiten in een cel. Dat heeft de Haagse politierechter gisteren bepaald.

Tanja Karlas werd in haar woonplaats maanden met de nek aangekeken, omdat ze een brigadier zou hebben beledigd. De vrouw kwam op voor een klant die pal voor haar bloemenkiosk een dikke prent kreeg, omdat hij met zijn auto op een laad- en losplek stond.

In plaats van de verkoopster te negeren, sloeg de agent haar na een woordenwisseling in de boeien en liet zes collega's komen. Een lerares die op dat moment samen met haar dochtertje in de winkel stond en werd opgeroepen als getuige, dacht met een drugsarrestatie te maken te hebben.

Het OM eiste een geldboete van 400 euro, maar die werd door de politierechter van tafel geveegd. Tanja kon haar geluk niet op. ,,Ik ben zó opgelucht! Ik kan nu eindelijk weer met opgeheven hoofd bij m'n ouders in de winkel staan! En ik hoop dat die agent z'n lesje heeft geleerd."
Ik hou niet zo van borrelpraat, maar van zulke dingen denk ik echt ga toch wat nuttigs doen. Een beetje therapie ofzo, in plaats van een ander opzadelen met je eigen frustraties.
Ik ben eens aangehouden door een vrouwelijke agent die mij ervan probeerde te overtuigen dat ik haar had uitgelachen toe ik haar voorbij reed :19:
Ik wist niet wat ik hoorde, en ik snapte ook niets van haar verhaal. Haar collega heeft haar in de auto moeten zetten. Dan zit je niet helemaal goed in de film volgens mij.
Mijn ras(sen): Hollandse herder, xPodenco, xHusky, xShi Tzu
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door wiek »

O dear, van die nepagenten die dan ook zo'n semi-officieel vessie aanmogen en voorts met een serieuze bobbel in hun broek rondstappen, loerend of ze iemand te grazen kunnen nemen :19:[/quote]

Hahaha.....
Afbeelding
Maxiem
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxiem »

Belachelijk weer. Ik sluit me geheel aan bij de bovenstaande reacties.
Overigens zal ik ook nooit mijn identiteitsbewijs tonen, ook al heb ik hem wel toevallig bij me. En ik ga hem zeker niet voor meneer agent ophalen, geef me dan die boete maar.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Waarom er in godsnaam bij staat dat ze net van de kapper kwam omdat ze die avond een feesje had. :19: :denken:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Chione
Zeer actief

Jaap* schreef:
Telegraaf van een half jaar geleden schreef:Bloemenmeisje in de cel
door de redactie
do 19 jun 2008, 09:55

AMSTERDAM - De Delftse bloemenverkoopster Tanja Karlas heeft uren in een politiecel moeten zitten voor het beledigen van een agent. De jonge vrouw werd in de boeien geslagen nadat ze zich bemoeide met een parkeerovertreding pal voor de bloemenkiosk waar ze werkt.
De kordate Tanja (19) sprak de ijverige agent aan toen hij een bon uitschreef voor een auto die op een laad- en losplek stond. De bestuurder wachtte op twee dames die binnen een bosje bloemen aan het kopen waren. Volgens de agent stond de wagen met twee wielen op de stoep en dat mag nu eenmaal niet. Een dikke boete volgde en daarmee leek de zaak afgedaan.

Totdat de politieman de winkel binnenkwam om een woordje met de bloemiste te spreken.

"Ik zei dat hij moest wachten omdat ik nog met een klant bezig was. Maar plotseling stond hij heel intimiderend achter de toonbank. Ik moest nú naar hem luisteren. Op het moment dat ik mijn baas wilde bellen draaide hij mijn arm om en werd ik in de boeien geslagen."

Tanja geeft toe dat ze inmiddels zo kwaad was dat ze hem "een klootzak" heeft genoemd. Ze had verwacht een boete te krijgen, maar werd afgevoerd naar het politiebureau, waar ze ruim vier uur achter de tralies zat. Een klant die twee bossen rozen wilde kopen, kreeg van de agent te horen dat hij ze gewoon kon pakken en in de loop van de week maar moest komen betalen.

Klacht
Op 4 augustus moet Tanja voor de rechter komen. Belachelijk en overdreven, vindt ze: "Ik deed het met de beste bedoelingen. Het was tenslotte een klant van ons en die willen we graag terugzien."

Bloemenzaak In Bloei heeft een advocaat in de arm genomen en overweegt een klacht in te dienen bij politie Haaglanden.

Volgens de politie Haaglanden had de verkoopster beter naar de klachtencommissie kunnen stappen in plaats van zich met de parkeerkwestie te bemoeien.

"Uiteraard mag je iets vinden van een bepaalde situatie, maar doe dat dan via de gangbare wegen en ga je niet mengen in zaken waar je part noch deel aan hebt. Daarmee voorkom je deze situaties", aldus een woordvoerder.
Telegraaf van vandaag schreef:Onterecht van straat geplukt
door Marieke van Essen
02 december 2008

DELFT - Een Delftse agent is ver buiten zijn boekje gegaan door in juni een 19-jarig bloemenverkoopstertje als een crimineel af te voeren en vier uur op te sluiten in een cel. Dat heeft de Haagse politierechter gisteren bepaald.

Tanja Karlas werd in haar woonplaats maanden met de nek aangekeken, omdat ze een brigadier zou hebben beledigd. De vrouw kwam op voor een klant die pal voor haar bloemenkiosk een dikke prent kreeg, omdat hij met zijn auto op een laad- en losplek stond.

In plaats van de verkoopster te negeren, sloeg de agent haar na een woordenwisseling in de boeien en liet zes collega's komen. Een lerares die op dat moment samen met haar dochtertje in de winkel stond en werd opgeroepen als getuige, dacht met een drugsarrestatie te maken te hebben.

Het OM eiste een geldboete van 400 euro, maar die werd door de politierechter van tafel geveegd. Tanja kon haar geluk niet op. ,,Ik ben zó opgelucht! Ik kan nu eindelijk weer met opgeheven hoofd bij m'n ouders in de winkel staan! En ik hoop dat die agent z'n lesje heeft geleerd."
Ik hou niet zo van borrelpraat, maar van zulke dingen denk ik echt ga toch wat nuttigs doen. Een beetje therapie ofzo, in plaats van een ander opzadelen met je eigen frustraties.
Ik ben eens aangehouden door een vrouwelijke agent die mij ervan probeerde te overtuigen dat ik haar had uitgelachen toe ik haar voorbij reed :19:
Ik wist niet wat ik hoorde, en ik snapte ook niets van haar verhaal. Haar collega heeft haar in de auto moeten zetten. Dan zit je niet helemaal goed in de film volgens mij.
Dat Telegraaf stukje is om te janken, veel dramatischer kon men het niet beschrijven.

~
Afbeelding
~
Chione
Zeer actief

malinois schreef:
die ga ik mn legitimatie niet laten zien... :denken: moet dat? mogen die dat vragen? soort van milieupolitie?
Misschien vallen ze onder 'buitengewoon opsporings ambtenaar'?

14-02-2008

Man met hond de cel in na wandeling

Een 31-jarige man uit Den Haag liet gisteren de hond van een vriend van hem uit en belandde met hond en al in de cel.

Tijdens zijn wandeling attendeerde een andere wandelaar de man op twee controlerende boswachters. Deze deelden naar eigen zeggen bekeuringen uit aan mensen die hun hond niet aangelijnd hebben. De man lijnde voor de zekerheid zijn hond aan en vervolgde zijn weg. Even later hielden de twee boswachters de man staande en gaven hem proces-verbaal voor het niet aangelijnd hebben van zijn hond.

De man moest zich legitimeren, hierop vroeg hij de boswachters hetzelfde te doen. Deze weigerden zich echter te legitimeren. De man besloot daarom zijn legitimatiebewijs niet te tonen aan de buitengewoon opsporingsambtenaren. De man werd aangehouden voor het niet tonen van zijn legitimatiebewijs en moest mee naar het bureau.

Op het bureau werd de man gefouilleerd en moest al zijn bezittingen, inclusief een hondenpoepzakje, afgeven. Hierop werd de man samen met de hond in de cel gezet. De man is uiteindelijk met een boete van 75 euro bekeurd voor het feit dat hij zijn hond ergens liet lopen waar dat niet mag. Ook kreeg hij een bon voor het niet op eerste vordering tonen van een legitimatiebewijs.

~
Afbeelding
~
Jaap*
Zeer actief

Chione schreef:Dat Telegraaf stukje is om te janken, veel dramatischer kon men het niet beschrijven.
"Bloemenverkoopstertje" :mrgreen: :smile:
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

Nakisha schreef:Tja, als je je fatsoen niet kan houden, vraag je erom. Zomaar mensen ''Pinokkio'' noemen vind ik grof... zeker omdat de man in kwestie ook echt een vrij grote neus had. Dat is gewoon belediging, punt uit!!!

'tegenwoordig' is het ook heel hip om snel beledigd te zijn. ik vind het kostelijk, in ieder geval.

zichzelf extreem serieus nemende gezagdragers werken mij over het algemeen enorm op de lachspieren. een gebrek aan gevoel voor humor hoort daarbij en dan moet ik nog meer giechelen.
MirandaH
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairns!!!
Contacteer:

Ongelezen bericht door MirandaH »

Dat groepje ijverige ambtenaren nodig ik van harte uit om eens een weekje te komen rondlopen bij mij in de wijk. Dan krijgen we de cellen hier overvol, als alleen 'Pinokkio' al voldoende is om 2 uur in de cel te zitten...
Afbeelding

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Ik hoop niet dat ik Pinokkio straks op straat herken want dan schiet ik nog in de lach ook :mrgreen:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Nakisha schreef:Tja, als je je fatsoen niet kan houden, vraag je erom. Zomaar mensen ''Pinokkio'' noemen vind ik grof... zeker omdat de man in kwestie ook echt een vrij grote neus had. Dat is gewoon belediging, punt uit!!!

Het ging waarschijnlijk niet om de grootte van de neus, maar om de zaken waar hij deze in stak. Ik vind het een zalige opmerking, flauwekul allemaal :mrgreen:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
MonaToetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door MonaToetje »

malinois schreef:heb nooit legitimatie bij me als ik met de hondjes loop :19:
Je moet ten alle tijden je legitimatie bij je dragen , maar ja , het is van de zotte dat ze die vrouw 2 uur in de cel hebben gegooid. :wink:
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
MarijeEnBoomer
Actief

Ongelezen bericht door MarijeEnBoomer »

M@ri@nne schreef:Waarom er in godsnaam bij staat dat ze net van de kapper kwam omdat ze die avond een feesje had. :19: :denken:
dat was ook de vraag die ik overhield nadat ik het stukje had gelezen :smile:
misschien mag je niet bekeuren als iemands haar goed zit?!?!
Afbeelding
samantha1986
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse Bulldog
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door samantha1986 »

malinois schreef:heb nooit legitimatie bij me als ik met de hondjes loop :19:
Nee ik ook niet
Senna 11.12.04 - 12.11.12 (Am.Staff), Diesel 10.01.08 - 09.05.14 (Boxer) herplaatser, Harrie 15.08.06 - 09.05.16 (Franse Bulldog) herplaatser
Afbeelding
Bob 27.08.11 (X Fr.Bulldog) herplaatser
Kaya 12.09.16 (X Bullterrier)

Reflecterende hesjes voor de hond! Het kan gevaarlijk zijn om je hond in het donker uit te laten. Jaarlijks gebeuren er aanrijdingen waarbij honden en auto's betrokken zijn.
Met de reflecterende hesjes of ben je er zeker van dat jij en je hond sneller gezien worden in het donker.
https://hondenhesjes.jimdo.com/
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”