Wat een flapdrol is het op de schutting.
Eerst heel lang boven wachten en dan nog over het raakvlak springen

Moderator: moderatorteam
Haha je lijkt mij wel. Ik zat op wedstrijden ook altijd naar de Tervuerensen te gluren en te vragen van welke fokker hij of zij kwam. De keuze is uiteindelijk niet op het ras gevallen, maar ik blijf het leuke honden vindenRosa schreef:Die laatste hond telkens is toch een tervuerense? Die gaat echt super snel! Weet je van welke fokker die is?
Als je hond de toestellen beheerst en je wilt wedstrijden gaan lopen, zie ik niet in waarom je eerst certificaten moet halen. Dat papiertje heeft geen enkele betekenis bij Cyno en FHN. Vraag me altijd af waarom clubs dit zo doen. Het zegt weinig over het niveau van de handler/hond, want 90% van de cursisten slaagt op de club terwijl een groot deel daarvan niet geschikt is om wedstrijden te lopen. Waarom dan niet de mensen die willen en kunnen eerder wedstrijden laten lopen? Ik heb overigens een startlicentie via de rasvereniging, mijn club staat daar dus helemaal los van.doggy schreef:We hebben certificaat A en we gaan volgend jaar voor certificaat B en daarna mag je pas aan wedstrijden mee doen, dus wij moeten nog even wachten.
Ik ga zondag naar Carl, die zal het plankje ook bij ons wrs wel introduceren. Ik zit er wel sterk over te denken om hier mee aan de slag te gaanZoek stok! schreef:Zo, eindelijk gekeken hoor, hartstikke goedIs dat plankje voor de raakvlakken niks voor jou? Hij ging ook afremmen bij de wip om vervolgens er af te springen. Die Golden is ook een leuke hond trouwens!
De volgende wedstrijd mag ons team helaas niet lopen, er was iets verkeerd gegaan met de betalingdoggy schreef:Mooie filmpjes.![]()
Weet je al hoe het met de wedstrijden zit??
Mag jullie team ook lopen??
Beike en ik doen ook behendigheid, maar wij gaan eerst nog niet met wedstrijden beginnen.
We hebben certificaat A en we gaan volgend jaar voor certificaat B en daarna mag je pas aan wedstrijden mee doen, dus wij moeten nog even wachten.
We gaan in elk geval B nog doen en daarna gaan we even verder kijken.
Hoelaat heb je zondag training bij Carl? Misschien kom ik even kijkenCarma schreef:Ik ga zondag naar Carl, die zal het plankje ook bij ons wrs wel introduceren. Ik zit er wel sterk over te denken om hier mee aan de slag te gaanZoek stok! schreef:Zo, eindelijk gekeken hoor, hartstikke goedIs dat plankje voor de raakvlakken niks voor jou? Hij ging ook afremmen bij de wip om vervolgens er af te springen. Die Golden is ook een leuke hond trouwens!
De eerste sessie is om 10:30, de tweede ronde is om 14:00 uur. Leuk als je even komt kijkenkiki78 schreef:Hoelaat heb je zondag training bij Carl? Misschien kom ik even kijkenCarma schreef:Ik ga zondag naar Carl, die zal het plankje ook bij ons wrs wel introduceren. Ik zit er wel sterk over te denken om hier mee aan de slag te gaanZoek stok! schreef:Zo, eindelijk gekeken hoor, hartstikke goedIs dat plankje voor de raakvlakken niks voor jou? Hij ging ook afremmen bij de wip om vervolgens er af te springen. Die Golden is ook een leuke hond trouwens!
Dat hoor ik vaker, ik moet ook eerlijk zeggen dat wij ook dachten dat hij kleiner zou zijn toen wij bij hem gingen kijken. Maar ja, eenmaal kennis gemaakt deed de grootte er niet meer zo toeInge O schreef:leuke filmpjes zeg, wat is luka enthousiast![]()
!
en wat is hij groot zeg! veel groter als wat ik me van een herder x rott had voorgesteld
.
dan zie je mij pas weer lopen op de finale.Carma schreef:De volgende wedstrijd mag ons team helaas niet lopen, er was iets verkeerd gegaan met de betalingdoggy schreef:Mooie filmpjes.![]()
Weet je al hoe het met de wedstrijden zit??
Mag jullie team ook lopen??
Beike en ik doen ook behendigheid, maar wij gaan eerst nog niet met wedstrijden beginnen.
We hebben certificaat A en we gaan volgend jaar voor certificaat B en daarna mag je pas aan wedstrijden mee doen, dus wij moeten nog even wachten.
We gaan in elk geval B nog doen en daarna gaan we even verder kijken.![]()
![]()
De eerste volgende wedstrijd is dan 25 Januari, maar dan is er ook een workshop raakvlakken bij Jan Sprij,...en gezien Luka's schuttingprobleempje heb ik er voor gekozen om daar maar naar toe te gaan.... Nog effe wachten dus voor we weer op mogen,...