Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Onze eerste wedstrijd zit erop! (3 filmpjes toegevoegd!)

Moderator: moderatorteam

marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Leuk om te zien :ok:
Wat een flapdrol is het op de schutting.
Eerst heel lang boven wachten en dan nog over het raakvlak springen :mrgreen:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Rosa schreef:Die laatste hond telkens is toch een tervuerense? Die gaat echt super snel! Weet je van welke fokker die is?
Haha je lijkt mij wel. Ik zat op wedstrijden ook altijd naar de Tervuerensen te gluren en te vragen van welke fokker hij of zij kwam. De keuze is uiteindelijk niet op het ras gevallen, maar ik blijf het leuke honden vinden :ok:

ps Carma ik ga de filmpjes ook nog kijken hoor, kan niet op deze pc, maar ben wel stiknieuwsgierig :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

marye schreef:Leuk om te zien :ok:
Wat een flapdrol is het op de schutting.
Eerst heel lang boven wachten en dan nog over het raakvlak springen :mrgreen:
" King of the world!" Erg he? :oeps:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Zo, eindelijk gekeken hoor, hartstikke goed :ok: Is dat plankje voor de raakvlakken niks voor jou? Hij ging ook afremmen bij de wip om vervolgens er af te springen. Die Golden is ook een leuke hond trouwens!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
suzan25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog

Ongelezen bericht door suzan25 »

Goed gedaan zeg voor een eerste wedstrijd :ok: Erg leuk die filmpjes, misschien is een target onderaan de raakvlakken iets voor Luka?
Succes met de volgende wedstrijden!!
Katja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shelties !!!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Katja »

Gaaf die filmpjes :ok:

Alleen jammer van de schutting . Die van ons deed dat ook :roll: Maar nu ie weet dat aan het eind een minifrisbee ligt die hij moet "touchen" gaat het super :cheer:
Afbeelding
Get a life..... get Shelties !
Like Zoë & Katja !
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Mooie filmpjes. :ok:

Weet je al hoe het met de wedstrijden zit??
Mag jullie team ook lopen??

Beike en ik doen ook behendigheid, maar wij gaan eerst nog niet met wedstrijden beginnen.
We hebben certificaat A en we gaan volgend jaar voor certificaat B en daarna mag je pas aan wedstrijden mee doen, dus wij moeten nog even wachten.
We gaan in elk geval B nog doen en daarna gaan we even verder kijken.
Zoek stok!
Zeer actief

doggy schreef:We hebben certificaat A en we gaan volgend jaar voor certificaat B en daarna mag je pas aan wedstrijden mee doen, dus wij moeten nog even wachten.
Als je hond de toestellen beheerst en je wilt wedstrijden gaan lopen, zie ik niet in waarom je eerst certificaten moet halen. Dat papiertje heeft geen enkele betekenis bij Cyno en FHN. Vraag me altijd af waarom clubs dit zo doen. Het zegt weinig over het niveau van de handler/hond, want 90% van de cursisten slaagt op de club terwijl een groot deel daarvan niet geschikt is om wedstrijden te lopen. Waarom dan niet de mensen die willen en kunnen eerder wedstrijden laten lopen? Ik heb overigens een startlicentie via de rasvereniging, mijn club staat daar dus helemaal los van.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Carma
Zeer actief

Zoek stok! schreef:Zo, eindelijk gekeken hoor, hartstikke goed :ok: Is dat plankje voor de raakvlakken niks voor jou? Hij ging ook afremmen bij de wip om vervolgens er af te springen. Die Golden is ook een leuke hond trouwens!
Ik ga zondag naar Carl, die zal het plankje ook bij ons wrs wel introduceren. Ik zit er wel sterk over te denken om hier mee aan de slag te gaan :ok:
Afbeelding
Carma
Zeer actief

doggy schreef:Mooie filmpjes. :ok:

Beike en ik doen ook behendigheid, maar wij gaan eerst nog niet met wedstrijden beginnen.
We hebben certificaat A en we gaan volgend jaar voor certificaat B en daarna mag je pas aan wedstrijden mee doen, dus wij moeten nog even wachten.
De volgende wedstrijd mag ons team helaas niet lopen, er was iets verkeerd gegaan met de betaling :jank: :boos:
De eerste volgende wedstrijd is dan 25 Januari, maar dan is er ook een workshop raakvlakken bij Jan Sprij,...en gezien Luka's schuttingprobleempje heb ik er voor gekozen om daar maar naar toe te gaan.... Nog effe wachten dus voor we weer op mogen,... :wink:
Afbeelding
kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

Ongelezen bericht door kiki78 »

Carma schreef:
Zoek stok! schreef:Zo, eindelijk gekeken hoor, hartstikke goed :ok: Is dat plankje voor de raakvlakken niks voor jou? Hij ging ook afremmen bij de wip om vervolgens er af te springen. Die Golden is ook een leuke hond trouwens!
Ik ga zondag naar Carl, die zal het plankje ook bij ons wrs wel introduceren. Ik zit er wel sterk over te denken om hier mee aan de slag te gaan :ok:
Hoelaat heb je zondag training bij Carl? Misschien kom ik even kijken
Afbeelding
Carma
Zeer actief

kiki78 schreef:
Carma schreef:
Hoelaat heb je zondag training bij Carl? Misschien kom ik even kijken
De eerste sessie is om 10:30, de tweede ronde is om 14:00 uur. Leuk als je even komt kijken :ok:
Afbeelding
Mijn ras(sen): Hollandse herder, xPodenco, xHusky, xShi Tzu
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door wiek »

Super leuk om te zien!!
Afbeelding
Carma
Zeer actief

Inge O schreef:leuke filmpjes zeg, wat is luka enthousiast :mrgreen: :ok: !
en wat is hij groot zeg :eek: ! veel groter als wat ik me van een herder x rott had voorgesteld :wink: .
Dat hoor ik vaker, ik moet ook eerlijk zeggen dat wij ook dachten dat hij kleiner zou zijn toen wij bij hem gingen kijken. Maar ja, eenmaal kennis gemaakt deed de grootte er niet meer zo toe :I: :wink:
Afbeelding
Noële
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Noële »

Wat leuk om te zien hoe enthousiast Luka is, hij doet het met veel plezier :wink:
Erg leuke filmpjes!
Volgend jaar ga ik misschien met Fellow starten, mij is al verteld dat je er van uit moet gaan dat het eerste jaar slecht gaat. En mijn angst is ook dat ik het parcours niet onthoudt.

Groetjes, Noëlle.
lonneke
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door lonneke »

Carma schreef:
doggy schreef:Mooie filmpjes. :ok:

De volgende wedstrijd mag ons team helaas niet lopen, er was iets verkeerd gegaan met de betaling :jank: :boos:
De eerste volgende wedstrijd is dan 25 Januari, maar dan is er ook een workshop raakvlakken bij Jan Sprij,...en gezien Luka's schuttingprobleempje heb ik er voor gekozen om daar maar naar toe te gaan.... Nog effe wachten dus voor we weer op mogen,... :wink:
dan zie je mij pas weer lopen op de finale.
de andere wedstrijden loopt ons Djucko met Erik misschien loop ik de estafette met hem :mrgreen: .
of er moet iemand uitvallen dan kan ik in principe in het team worden gezet als dat mag :19: .

ik had Luka ook wel iets kleiner verwacht dan wat ie in het echt is. :wink:
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
Afbeelding
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”