en elke keer op en neer rijden , 2 uur heen , 2 uur terug
maar ben er weer bij nu
afijn de uitslagen: zaterdag met de podencos:
Cy: 1 U res.CAC CACIB
Smitthy: 1 U
Solar: 1 U CAC CACIB WINSTER + BOB en ook nog eens geselecteerd bij de laatste 8 voor BIG ! als enigste "kale" tussen de fluffy honden

zondag de galgo:
Barakah : 1 U + JEUGDWINNER

daar gingen we voor

Het was een druk en gezellig én vermoeiend weekend met bijzondere uitslagen bij vele rassen

De Finse Spits kreeg een ZG omdat dr staart niet voldoende krulde en dat terwijl de staart precies zo krult zoals in de standaard staat , de keurmeester vond dat Cy zijn staart te ver over zijn rug droeg en daarom werd hij 2e

Smitthy kreeg het res.CACIB niet omdat ze haar te verlegen vond, ja ze dook weg toen ze op dr af kwam banjeren maar ze deed verder niet angstig of raar, gewoon normaal podencogedrag, voor hetzelfde soort gedrag kreeg de pharaohhond in de jeugdklasse een ZG, dus sja, weer een keurmeester waar ik mijn vraagtekens bij zet, mede veel mensen aan de kant van de ring.
Bij de galgos ( andere km ) kregen 3 van de 11 galgos een G , overigens in mijn ogen wel terecht. De BOS en BOB gingen naar dezelfde eigenaar, die helemaal uit Italie gekomen was........ ( juist ja

wat fotootjes: ( met dank aan Kim

Cy in de ring:

lopen: ( dat kan beter :N: )

Solar BOB