Je bedoelt, als verklaring waarom die man het zelf niet als een probleem ziet?christo schreef: Ik heb ook geen kritiek op hoe jij met dit probleem met Saar bent omgegaan. Wat ik bedoel is dat je bij discussiëren over dit topic eerder geneigd zal zijn een vriendelijke hond die zonder kwaad in de zin op een aangelijnde hond afkomt als een probleem te zien, in die zin dat jij er andere associaties bij hebt zult hebben als iemand als ik die noch hondagressieve noch bange honden heeft. Voor ik op dit forum zat, was ik wat beide zaken betreft best naief, vooral omdat ik waar ik mijn honden los laat geen hondagressieve of hondangstige honden ben tegengekomen.
Dat ben ik wel met je eens hoor, ik snap ook wel waar die man hoogstwaarschijnlijk vandaan komt qua gedachten over de hele zaak met zijn vriendelijke hond

Alleen tja, het feit dat die meneer nogal onwetend is qua inleven in mensen met honden die niet alles even leuk en gezellig vinden betekent ook weer niet dat hij dan maar zijn hond mag laten doen en laten wat hij wil

Ik wist dat je Marloes heet - maar beschouw mezelf nog teveel als buitenstaander om je zo aan te spreken. Ik heet Linda trouwens
Oh, haha, nou noem me vooral Marloes hoor, Linda