starfleet schreef:Heb je met de paarden en het werk wel tijd om een pup op te voeden? Ik denk van niet. Hoe moet hij leren hoe het in huis toegaat, zindelijk worden, van spulletjes afblijven. Hoe moet hij een band met jullie opbouwen als jullie de hele dag werken en ' s avonds met de paarden bezig zijn. Een uur wandelen ' s morgens dat is prima voor een volwassen hond maar een jonge hond heeft kleine stukjes en vaak buiten zijn gedurende de dag nodig. Een jonge Labrador is meestal heel druk en heeft veel aandacht en opvoeding nodig wil je er een fijne hond aan gaan hebben.
Een hond uit de herplaatsing die gewend is aan een kennel en de dag alleen zijn, dat is een optie. Dan kun je ook gelijk checken of het goed gaat met het andere hondje. Op zich vind ik dat zo'n leven voor een volwassen hond die het gewend is wel kan, maar nee eigenlijk vind ik dat jullie geen hond moeten nemen in dit stadium van jullie leven.
Anne
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Een hond.. iets voor ons?
Moderator: moderatorteam
-
Shirley
Tegen de zomer word mijn paard verkocht... dus dan heb ik tijd genoeg, buiten het werk om natuurlijk... dan heeft enkel men vriend zijn paard nog... een volwassen hond die herplaatst moet worden lijkt me ook niet echt goed, die heeft evengoed (her) opvoeding nodig en aandacht?
- starfleet
- Erelid
Veel mensen wel hoor, of ze werken wisseldiensten of hebben oma die de hond een middag opvangt, of het zijn twee of drie honden die elkaar gezelschap houden overdag.Shirley schreef: maar ik kan bijna niet geloven dat dan iedereen hier deeltijds of niet werkt?
Wat voegt een hond eigenlijk toe aan jullie leven? Jullie hebben het al zo druk met werk en paarden. Ik vrees dat je een beetje een ideaalplaatje in je hoofd hebt van ritten met paard en hond de hond lekker rondscharrelen terwijl jullie in de stal bezig zijn, eens mee op een buitenrit wellicht?
Dat gaat zomaar niet lukken, dat kan alleen als je de hond van pup af aan veel aandacht geeft, langzaam went aan alles en in ieder geval niet de hele dag wegsluit, al is er een andere hond en een tuin, Daar ziet hij niks en leert hij niks.
Anne
-
miekmiek
zeker aandacht, opvoeding misschien iets minder. Je zal gericht moeten zoeken naar een hond die al buiten en alleen kan zijn. maar al met al krijg ik enkel maar meer twijfels, als je bereid was een labradorpup zonder overleg met een andere hond in de tuin te zetten en er vanuit te gaan dat de onderbuurvrouw de boel wel zou oplossen.Shirley schreef:Tegen de zomer word mijn paard verkocht... dus dan heb ik tijd genoeg, buiten het werk om natuurlijk... dan heeft enkel men vriend zijn paard nog... een volwassen hond die herplaatst moet worden lijkt me ook niet echt goed, die heeft evengoed (her) opvoeding nodig en aandacht?
-
Shirley
Hier hebben we het al veel over gehad, dit vormt echt geen probleem...
het lijkt me beter het al niet te doen.... ik kan de opvoeding van men pup niet in handen leggen van de onderbuur, kan ik haar al beter de hond kado doen...
het lijkt me beter het al niet te doen.... ik kan de opvoeding van men pup niet in handen leggen van de onderbuur, kan ik haar al beter de hond kado doen...
Moos schreef:Moet je dat niet sowieso even in overleg gooien? Is toch voor haar ook nogal van belang als er een extra hond door de tuin zal scharrelenShirley schreef:Ach zo ja... sorry![]()
het is wel een dierenvriend ik betwijfel het ten zeerste dat zij de hond zal negeren...![]()
Mij lijkt de meest simpele en voor de hand liggende optie gewoon eens met de buuv gaan praten en kijken of er met haar wat te regelen valt qua opvang en aandacht.
-
Shirley
Lees hierboven
is echt wel al geregeld en besproken....
ik ben niet iemand die men verantwoordelijkheid zo laat... daarom dat ik me ook uitgebreid informeer over alle zaken waarom wel of niet...
is echt wel al geregeld en besproken....
ik ben niet iemand die men verantwoordelijkheid zo laat... daarom dat ik me ook uitgebreid informeer over alle zaken waarom wel of niet...
miekmiek schreef:zeker aandacht, opvoeding misschien iets minder. Je zal gericht moeten zoeken naar een hond die al buiten en alleen kan zijn. maar al met al krijg ik enkel maar meer twijfels, als je bereid was een labradorpup zonder overleg met een andere hond in de tuin te zetten en er vanuit te gaan dat de onderbuurvrouw de boel wel zou oplossen.Shirley schreef:Tegen de zomer word mijn paard verkocht... dus dan heb ik tijd genoeg, buiten het werk om natuurlijk... dan heeft enkel men vriend zijn paard nog... een volwassen hond die herplaatst moet worden lijkt me ook niet echt goed, die heeft evengoed (her) opvoeding nodig en aandacht?
- doggyfun
- Erelid
- Mijn ras(sen): border collies, whippet, middenslag kees, chihuahua langhaar
Hoi,
Als ik jullie was zou ik nu niet aan een hond beginnen.
Jullie dag is inderdaad goed gevuld, en m.i. past in deze situatie zoals die nu geschetst wordt niet met een hond erbij.
Let er dan nog op: je wil een labrador?
Waarom een labrador?
Een lab is van origine een werkhond, jammergenoeg zie je nog maar weinig slanke of werkende labs.
Heel veel liggen er als vloerkleed voor de tv of dienen als bijzettafel, zo dik zijn ze.
Een dagje tuin is niet genoeg hoor.
Als je het al zo druk hebt, kan ik me niet voorstellen dat je dan een pup er nog bij kunt opvoeden.
Hier gaat veel tijd in zitten.......
Mijn vriend werkt full-time in de horeca, ikzelf parttime (callcenter en ik heb nog een eigen hondenschool)
Onze honden zijn alleen op vrijdag op zijn langst 3 en een half uur alleen.
als je toch graag een hond wil,zou ik zeer zeker geen pup nemen.
Misschien kun je de hond van de buurvrouw meenemen voor wandelingen etc. Zit het beestje ook niet alleen in de tuin.
Ik bedoel dit hele verhaal echt niet rottig, en het is jullie eigen keuze.
Echter in de loop der jaren heb ik aardig wat taferelen voorbij zien komen op de hondenschool, van mensen waarvan de hond toch niet voldeed aan hun ideaalplaatje.
Een pup vraagt veel tijd, en een hond heb je voor het leven, niet om de gok te nemen of het wel of niet gaat lukken
Heel veel succes met het maken van een keuze.
In elk geval wel goed, dat je het eerst overdacht hebt allemaal
Groetjes,
corina
Als ik jullie was zou ik nu niet aan een hond beginnen.
Jullie dag is inderdaad goed gevuld, en m.i. past in deze situatie zoals die nu geschetst wordt niet met een hond erbij.
Let er dan nog op: je wil een labrador?
Waarom een labrador?
Een lab is van origine een werkhond, jammergenoeg zie je nog maar weinig slanke of werkende labs.
Heel veel liggen er als vloerkleed voor de tv of dienen als bijzettafel, zo dik zijn ze.
Een dagje tuin is niet genoeg hoor.
Als je het al zo druk hebt, kan ik me niet voorstellen dat je dan een pup er nog bij kunt opvoeden.
Hier gaat veel tijd in zitten.......
Mijn vriend werkt full-time in de horeca, ikzelf parttime (callcenter en ik heb nog een eigen hondenschool)
Onze honden zijn alleen op vrijdag op zijn langst 3 en een half uur alleen.
als je toch graag een hond wil,zou ik zeer zeker geen pup nemen.
Misschien kun je de hond van de buurvrouw meenemen voor wandelingen etc. Zit het beestje ook niet alleen in de tuin.
Ik bedoel dit hele verhaal echt niet rottig, en het is jullie eigen keuze.
Echter in de loop der jaren heb ik aardig wat taferelen voorbij zien komen op de hondenschool, van mensen waarvan de hond toch niet voldeed aan hun ideaalplaatje.
Een pup vraagt veel tijd, en een hond heb je voor het leven, niet om de gok te nemen of het wel of niet gaat lukken
Heel veel succes met het maken van een keuze.
In elk geval wel goed, dat je het eerst overdacht hebt allemaal
Groetjes,
corina
http://www.treibball.nl,http://www.kvv-zevenaar.nl: ruim assortiment kvv, barfprodukten, snacks
- Moos
- Zeer actief
Ik ging ervanuit dat jij en je partner toch wel een maand of 2 gezamelijk vrij konden nemen, wellicht zelfs wat langer, of deels halve dagen werken daarna.Shirley schreef:Hier hebben we het al veel over gehad, dit vormt echt geen probleem...
Nee, je kan geen pup aanschaffen en die na een weekje 8 uur in de tuin droppen. Weinig kans dan ook dat een goede fokker je een pup meegeeft

- starfleet
- Erelid
Hoe lang wil je dan vrij nemen om de pup op te vangen, hem leren alleen te zijn, hem helpen met zindelijk worden, hem de hele wereld te laten zien etc.Shirley schreef:Tegen de zomer word mijn paard verkocht... dus dan heb ik tijd genoeg, buiten het werk om natuurlijk... dan heeft enkel men vriend zijn paard nog... een volwassen hond die herplaatst moet worden lijkt me ook niet echt goed, die heeft evengoed (her) opvoeding nodig en aandacht?
Ook al zijn er onverlaten die een pup nemen en gelijk weer aan het werk gaan, dat wil niet zeggen dat dat de manier is. Veel pups hebben moeite met alleen zijn, dat moeten ze echt leren en daar gaat tijd overheen bijvoorbeeld.
Het ligt er echt aan wat je wil. Als je een goed luisterende hond wil en je hebt daarbij geen ervaring, dan gaat dat niet lukken als je een labradorpup neemt en die 9 uur wegsluit overdag. Het zou alleen kunnen als je voldoende vrij neemt de eerste weken en verder het eerste jaar ongeveer elke vrije minuut besteedt aan de hond. Wil je dat? Wil je dat echt?
Er zijn echt wel oplossingen te bedenken en als je opvang hebt kan een pup best leren al vrij snel een dagdeel alleen te zijn, maar geen lange werkdagen aan een stuk. Dat gaat vrijwel zeker niet werken, de hond is superdruk als je thuiskomt, wil eruit eruit eruit en aandacht aandacht. Ik zou daar echt maar goed over nadenken of je behoorlijk lange tijd je hele vrije leven in het kader van de hond wil zetten..
Anne (moet ophouden met tikken want er moet er een sassen)
-
Shirley
Ja geloof ik wel...
eigenlijk is de keuze al gemaakt... beter van niet...
maar zoals ik al eerder zei, het is heel moeilijk aan jezelf toe te geven
dat het niet kan... als het om tijd gaat denk ik enkel aan de tijd dat ik weg ben voor men werk, daarnaast heb ik tijd genoeg... snap je...
dat het niet kan... als het om tijd gaat denk ik enkel aan de tijd dat ik weg ben voor men werk, daarnaast heb ik tijd genoeg... snap je...
doggyfun schreef:corina
-
Shirley
daar moet ik eerlijk in zijn, wij kunnen gewoon geen maanden vrij nemen, of ook geen halve dagen gaan werken...
het lijkt me al beter de topic af te sluiten want alle coments komen op één lijn, en dat is dat het beter is van niet....
toch bedankt allemaal...
het lijkt me al beter de topic af te sluiten want alle coments komen op één lijn, en dat is dat het beter is van niet....
toch bedankt allemaal...
Moos schreef:Ik ging ervanuit dat jij en je partner toch wel een maand of 2 gezamelijk vrij konden nemen, wellicht zelfs wat langer, of deels halve dagen werken daarna.Shirley schreef:Hier hebben we het al veel over gehad, dit vormt echt geen probleem...
Nee, je kan geen pup aanschaffen en die na een weekje 8 uur in de tuin droppen. Weinig kans dan ook dat een goede fokker je een pup meegeeft
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
- starfleet
- Erelid
Dat is ook moeilijk, want op zich is het heel leuk een hond te hebben. Ik heb echt lang een hond gewild, maar het ging gewoon niet.Shirley schreef:Ja geloof ik wel...
doggyfun schreef:corina
Nou hoef je ook weer niet te wachten tot alles ideaal is, want dan zul je zien gebeurt er weer iets wat het ideaalplaatje verstoort, maar wat meer tijd is wel een must denk ik.
De meeste mensen blijven niet hun hele leven fulltime werken, misschien loop je een keer zomaar tegen een geschikte hond aan, misschien neem je een keer een half jaar helemaal vrij van werk. Ik heb de indruk dat jullie noi best jong zijn, de tijd voor een hond die komt nog wel.
Anne
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
- MarjaV
- Actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 3
Dit is een discussie waaraan geen einde komt, omdat iedereen hier nou eenmaal een mening over heeft. Je moet zelf kiezen wat naar jouw gevoel het beste is, maar als jullie naast je werk voldoende tijd kunt vrijmaken is het volgens mij wel te doen.
Ik ben single, werk fulltime (4x9) en heb 2 ridgebacks die vanaf de leeftijd van 10 weken bij mij zijn. Jonger zou ik niet doen, want in die twee weken steken ze nog heel wat op van mams. Ik heb een paar weken vrij genomen, toen twee weken halve dagen gewerkt en daarna weer volledig. Dat is alles.
In de tijd dat ik vrij ben steek ik veel energie in de honden, voor wat betreft de opvoeding, wandelen en spelen. Op de dag dat ik 'savonds weg moet, heb ik de uitlaatservice ingeschakeld, die ook komt als ik moet overwerken ofzo. Juist omdat jullie met z'n tweeën zijn, is het gemakkelijker om er voldoende tijd in te steken.
Ik begrijp dat de meningen zijn verdeeld, maar ik weet dat ik behoorlijk wat kwalitatieve tijd steek in mijn honden en ze weten niet beter. Als ik een keertje thuis werk, word ik meestal de deur uitgekeken en doen ze wat ze anders ook doen: de hele dag liggen slapen!
Ik weet ook dat er genoeg mensen zijn die overdag wel thuis zijn, maar geen moment omkijken naar de hond. Ik geloof dan dat die hond liever bij mij is, waar hij wel aandacht krijgt.
En traplopen mag in beperkte mate. Mijn honden zijn van jongs af aan mee naar boven gegaan en het is eenvoudiger ze iets te leren als ze nog jong zijn. Ik zou ze nu niet meer kunnen tegenhouden
1x trap op en 1x trap af in rustige stap, is geen bezwaar. En tillen, daar moet ik helemaal niet aan denken....
Succes met kiezen
Ik ben single, werk fulltime (4x9) en heb 2 ridgebacks die vanaf de leeftijd van 10 weken bij mij zijn. Jonger zou ik niet doen, want in die twee weken steken ze nog heel wat op van mams. Ik heb een paar weken vrij genomen, toen twee weken halve dagen gewerkt en daarna weer volledig. Dat is alles.
In de tijd dat ik vrij ben steek ik veel energie in de honden, voor wat betreft de opvoeding, wandelen en spelen. Op de dag dat ik 'savonds weg moet, heb ik de uitlaatservice ingeschakeld, die ook komt als ik moet overwerken ofzo. Juist omdat jullie met z'n tweeën zijn, is het gemakkelijker om er voldoende tijd in te steken.
Ik begrijp dat de meningen zijn verdeeld, maar ik weet dat ik behoorlijk wat kwalitatieve tijd steek in mijn honden en ze weten niet beter. Als ik een keertje thuis werk, word ik meestal de deur uitgekeken en doen ze wat ze anders ook doen: de hele dag liggen slapen!
Ik weet ook dat er genoeg mensen zijn die overdag wel thuis zijn, maar geen moment omkijken naar de hond. Ik geloof dan dat die hond liever bij mij is, waar hij wel aandacht krijgt.
En traplopen mag in beperkte mate. Mijn honden zijn van jongs af aan mee naar boven gegaan en het is eenvoudiger ze iets te leren als ze nog jong zijn. Ik zou ze nu niet meer kunnen tegenhouden
Succes met kiezen
Marja, Kyara, Tisha & Ayoka

-
Shirley
Bedankt...MarjaV schreef:Dit is een discussie waaraan geen einde komt, omdat iedereen hier nou eenmaal een mening over heeft. Je moet zelf kiezen wat naar jouw gevoel het beste is, maar als jullie naast je werk voldoende tijd kunt vrijmaken is het volgens mij wel te doen.
En traplopen mag in beperkte mate. Mijn honden zijn van jongs af aan mee naar boven gegaan en het is eenvoudiger ze iets te leren als ze nog jong zijn. Ik zou ze nu niet meer kunnen tegenhouden1x trap op en 1x trap af in rustige stap, is geen bezwaar. En tillen, daar moet ik helemaal niet aan denken....
Succes met kiezen
aan iedereen trouwens
- iones
- Zeer actief
Shirley, waarom alleen een pup? Die moet je nog helemaal leren om alleen te zijn. Er zijn echter honden waarvan je weet dat ze het kunnen. Waarom doe je dát dan niet? Overigens, het is nog de vraag als je naar een asiel gaat, of die je een hond meegeven. Maar als je inderdaad hulp kunt krijgen van die oudere vrouw die daar woont, dan zou ik me ook niet tegen laten houden. MAar neem dan géén pup. Wat betreft jack russels, dat zijn taaie rakkers. Die kunnen best bij een grotere hond.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Mijn ex vriend en ik hebben een labrador opgevoed terwijl we beiden werkten, we werkten echter wel in wisseldiensten en het was goed op elkaar af te stemmen zodat de hond niet te lang alleen hoefde te zitten. En we hadden een netwerk van opvang geregeld zodat we ingedekt waren als het eens niet lukte. Er gaat echt een hoop tijd zitten in een jonge hond..
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik werk 4 uurtjes per dag..bewust voor gekozen om zo voor de honden thuis tekunnen zijn.
Mijn vriend is er de hele week niet alleen in het weekend dus de honden zijn mijn verantwoording.
Toen onze laatste hond kwam Bowie zijn wij om en om vrij geweest een periode van 2 maanden... en waar dat bij andere honden helemaal mooi en super is geweest was het voor Bowie bij lange na niet genoeg.
Bowie heeft als jonge hond super veel begeleiding nodig gehad, was met een maand of 7/8 pas enigzins zindelijk, ze sloopt nog steeds als een bezetene, is zo enthousiast dat je als mens moet leren lopen met haar anders lig je geheid op je giechel, ik kan met haar fietsen maar met een andere komen daar ongelukken van.
ik vertel dit om aan tegeven dat wij al 2 honden hadden 1 van pup af en 1 herplaatser en we dachten dat we bij nr 3 het wel zouden redden..maar dat viel dus even fijn tegen..Bowie kan moeilijk ergens mee naartoe ( op visite ofzo) omdat ze dan helemaal uit haar goddelijke stekkertje gaat, of ze gaat als een bange wezel het hele bezoek brullen als er maar iemand beweegt...
Ga er niet klakkeloos vanuit dat een hond zich wel schikt naar jou leven.. soms gaat dat dus niet lukken.
Ik kan het niet en het gebeurt ook niet over mijn hart verkrijgen om haar teherplaatsen oid dus ja... ik pas me aan aan haar... en met alle liefde maar dat komt omdat dat in mijn geval ook super kan..
Als jij zo een hond zou hebben zou je dus mega problemen krijgen... vraag jezelf af of je daarmee aan de slag zou kunnen gaan.
Mijn vriend is er de hele week niet alleen in het weekend dus de honden zijn mijn verantwoording.
Toen onze laatste hond kwam Bowie zijn wij om en om vrij geweest een periode van 2 maanden... en waar dat bij andere honden helemaal mooi en super is geweest was het voor Bowie bij lange na niet genoeg.
Bowie heeft als jonge hond super veel begeleiding nodig gehad, was met een maand of 7/8 pas enigzins zindelijk, ze sloopt nog steeds als een bezetene, is zo enthousiast dat je als mens moet leren lopen met haar anders lig je geheid op je giechel, ik kan met haar fietsen maar met een andere komen daar ongelukken van.
ik vertel dit om aan tegeven dat wij al 2 honden hadden 1 van pup af en 1 herplaatser en we dachten dat we bij nr 3 het wel zouden redden..maar dat viel dus even fijn tegen..Bowie kan moeilijk ergens mee naartoe ( op visite ofzo) omdat ze dan helemaal uit haar goddelijke stekkertje gaat, of ze gaat als een bange wezel het hele bezoek brullen als er maar iemand beweegt...
Ga er niet klakkeloos vanuit dat een hond zich wel schikt naar jou leven.. soms gaat dat dus niet lukken.
Ik kan het niet en het gebeurt ook niet over mijn hart verkrijgen om haar teherplaatsen oid dus ja... ik pas me aan aan haar... en met alle liefde maar dat komt omdat dat in mijn geval ook super kan..
Als jij zo een hond zou hebben zou je dus mega problemen krijgen... vraag jezelf af of je daarmee aan de slag zou kunnen gaan.
-
Muk
Als je hond trappen moet lopen (je appartement heeft geen lift) dan zou ik zowiezo geen hond overwegen, tenzij je je hond kan optillen.
Maar ook omdat je hond zo vaak alleen is, dat is gewoon niet eerlijk naar je hond toe.
Hier werk ik parttime en mijn man fulltime. Onze hond is nooit langer dan 4 uur alleen en dat komt ook al zelden voor. En wij hebben ook oppas voor noodgevallen in de buurt waar onze hond meer dan welkom is. Kortom, aandacht komt hij niet te kort. En zo zou het ook moeten. Een hond heeft ook recht op aandacht, tijd en een leuk leven.
Maar ook omdat je hond zo vaak alleen is, dat is gewoon niet eerlijk naar je hond toe.
Hier werk ik parttime en mijn man fulltime. Onze hond is nooit langer dan 4 uur alleen en dat komt ook al zelden voor. En wij hebben ook oppas voor noodgevallen in de buurt waar onze hond meer dan welkom is. Kortom, aandacht komt hij niet te kort. En zo zou het ook moeten. Een hond heeft ook recht op aandacht, tijd en een leuk leven.
- Daphne
- Zeer actief
Allemaal heel mooi en aardig maar jij hebt dus gewoon geluk gehad dat jouw honden dit accepteren.MarjaV schreef:Dit is een discussie waaraan geen einde komt, omdat iedereen hier nou eenmaal een mening over heeft. Je moet zelf kiezen wat naar jouw gevoel het beste is, maar als jullie naast je werk voldoende tijd kunt vrijmaken is het volgens mij wel te doen.
En traplopen mag in beperkte mate. Mijn honden zijn van jongs af aan mee naar boven gegaan en het is eenvoudiger ze iets te leren als ze nog jong zijn. Ik zou ze nu niet meer kunnen tegenhouden1x trap op en 1x trap af in rustige stap, is geen bezwaar. En tillen, daar moet ik helemaal niet aan denken....
Succes met kiezen
Wat had je gedaan als jouw hond, toen je weer naar je werk ging, de hele buurt bij elkaar gegild had?
Of dat je hele huis verbouwd blijkt te zijn........
Het asiel zit vol van die gevallen en die mensen dachten ook allemaal dat het wel kon....
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Nero 11/1998 - 16/06/2014

Nero 11/1998 - 16/06/2014
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Als je toch wel besluit een hond te nemen zou ik zeker niet voor een pup gaan maar voor een herplaatser. Die hebben ook genoeg liefde en aandacht nodig, maar op een andere manier dan een pup. En veel herplaatsers kunnen goed alleen thuis zijn.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
Broekie
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Hoi hoi,
Wij hebben een pup van nu 13 weken, een labrador.
Wij wonen ook in een flatje op de eerste verdieping, met 1 trap.
Ik til haar zelf de trap op en af.
Ik moet er wel bij vertellen dat ik tijdens de schoolperiode 1,5 uur van huis ben, 4 dagen in de week om de overblijf te doen bij mijn zoontje op school en de rest van de dag heb ik alle tijd voor haar en ook mijn dochtertje schenkt haar een hoop aandacht.
Ik woon vlakbij een park en bos, maar ook is er voor de deur voldoende uitlaat gelegenheid. Ze gaat om de 2 uur naar buiten. Ik heb geen tuin, maar dat mis ik nu ook niet echt, aangezien ze gek is op graven
Succes met beslissen.
Liefs, Sam
Wij hebben een pup van nu 13 weken, een labrador.
Wij wonen ook in een flatje op de eerste verdieping, met 1 trap.
Ik til haar zelf de trap op en af.
Ik moet er wel bij vertellen dat ik tijdens de schoolperiode 1,5 uur van huis ben, 4 dagen in de week om de overblijf te doen bij mijn zoontje op school en de rest van de dag heb ik alle tijd voor haar en ook mijn dochtertje schenkt haar een hoop aandacht.
Ik woon vlakbij een park en bos, maar ook is er voor de deur voldoende uitlaat gelegenheid. Ze gaat om de 2 uur naar buiten. Ik heb geen tuin, maar dat mis ik nu ook niet echt, aangezien ze gek is op graven
Succes met beslissen.
Liefs, Sam