Ben heeft heel veel engeltjes op zijn schouder, en aan de ene kant ben je dan boos omdat hij zomaar de benen neemt, maar het gevoel dat hij er godzijdank nog is, overstemd dan gelukkig
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dat was even schrikken
Moderator: moderatorteam
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Dat was even schrikken
Ik was zoals altijd aan het werk vandaag, razend druk met al die kerstdrukte, en rond een uur of half 6 toen ik thuis kwam, kreeg ik te horen dat Ben al 5 uur foetsie was. Mijn broer had kennelijk de voordeur niet goed dichtgedaan toen hij de krant uit de brievenbus ging halen. En Ben zag zijn kans schoon, en nam de benen. Ben loopt altijd weg als hij die kans ziet, maar heeft wel de neiging om redelijk in de buurt rond te blijven rennen. Dus mijn broer in eerste instantie er alleen achteraan, hij dacht dat hij hem wel zou vinden. Niet dus, dus na een uur politie gebeld, dierenambulance gebeld, aangemeld bij hond vermist. En de hele buurt uitkammen. Geen spoor van Ben. Lokale asiel was onbereikbaar, dus rond 6 uur naar het asiel gefietst. Stond een mevrouw buiten en we vertellen dat we onze lab kwijt zijn etc. en die mevrouw zegt met een ijskoud gezicht " kom maar binnen " dan denk je natuurlijk gelijk het ergste. Maar godzijdank was hij door de dierenambu net een uur geleden opgepikt hier redelijk in de buurt, en naar het asiel gebracht. En daar stond Ben, helemaal happy en uitgeput van zijn avontuur.
Ben heeft heel veel engeltjes op zijn schouder, en aan de ene kant ben je dan boos omdat hij zomaar de benen neemt, maar het gevoel dat hij er godzijdank nog is, overstemd dan gelukkig
Ik hoop dit in ieder geval nooit meer mee te maken.
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Vanochtend belde het asiel waar wij hem 4 jaar geleden vandaan gehaald hebben nog om te vragen of hij alweer terecht was
Toch fijn dat je weet dat er zoveel mensen zich voor je hond inzetten in dit soort situaties.
Ben is trouwens wel aan de poeperitis, hij zal wel als een echte labrador betaamd in de tussentijd dingen hebben gegeten, maar dat vonden zijn darmen kennelijk toch een minder leuk idee.
Ben is trouwens wel aan de poeperitis, hij zal wel als een echte labrador betaamd in de tussentijd dingen hebben gegeten, maar dat vonden zijn darmen kennelijk toch een minder leuk idee.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
pfff zo lang weg! Zou me inderdaad ook niet lekker voelen!!!!
Fijn dat hij weer terecht is.. raar eigenlijk wel dat het dierenasiel waar hij al een uur zat jullie niet heeft gebeld.. hij was immers als vermist opgegeven toch??
Ik weet nog toen ik een hond op het strand vond dat ik zelf direct amivedi heb gebeld en de dierenambulance.. de dierenambulance belde me binnen een half uur op en gaf me het telefoonnummer van de bezorgde eigenaren..die ik uiteraard belde, en ik kon het hondje weer afleveren bij het opvangadres..(woonden stomtoevallig een paar straten bij mij vandaan..)
Fijn dat hij weer terecht is.. raar eigenlijk wel dat het dierenasiel waar hij al een uur zat jullie niet heeft gebeld.. hij was immers als vermist opgegeven toch??
Ik weet nog toen ik een hond op het strand vond dat ik zelf direct amivedi heb gebeld en de dierenambulance.. de dierenambulance belde me binnen een half uur op en gaf me het telefoonnummer van de bezorgde eigenaren..die ik uiteraard belde, en ik kon het hondje weer afleveren bij het opvangadres..(woonden stomtoevallig een paar straten bij mij vandaan..)
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Ik weet ook niet waarom het asiel waar hij naartoe is gebracht niet heeft gebeld, het asiel zelf was ook niet telefonische bereikbaar, niet zo heel goed geregeld dus. Maar ach, ben al lang blij dat Ben er wasblondie schreef:pfff zo lang weg! Zou me inderdaad ook niet lekker voelen!!!!