Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

tja..

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Tulp
Zeer actief
Mijn ras(sen): boerboel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tulp »

Blijkbaar doe je het goed, anders was er geen reden om over je te praten :ok: .
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Leane schreef:
yamie schreef: en zijn vies
Afbeelding

Tja... :wink:

Probeer er boven te staan. Het zegt meer over die mensen dan over jou.
Boef :smile:
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Je weet wat ze zeggen he, een vieze hond iseen blije hond :D
Nou, die van mij waren heel blij vandaag.
Ik pas op huis en honden van een vriendin en mijn honden hebben losgelopen op het bouwland, op de klei.....
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Jojoke

Ongelezen bericht door Jojoke »

Lieve Noor,
Laat ze lekker hun goddelijke gang gaan,JIJ weet wie er gelijk heeft,en ja je mag hier lekker uit je dak gaan,maar het wijste is toch écht om je niet uit je tent te laten lokken.
Iedere gek kan toch zien dat jij een blij stel hondjes hebt :pffff:
Afbeelding
Maryanne
Zeer actief
Contacteer:

fes/lou schreef:Je weet wat ze zeggen he, een vieze hond iseen blije hond :D
Nou, die van mij waren heel blij vandaag.
Ik pas op huis en honden van een vriendin en mijn honden hebben losgelopen op het bouwland, op de klei.....
Hihihi, o dan weet ik wel waar jij aan het oppassen bent :mrgreen:
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Hahaha, klopt, wintersport he :D
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

yamie schreef: mijn honden hebben oogafwijkingen en ik fok daarmee,mijn honden hebben vlooien en zijn vies, mijn honden zijn enorme etters, ze bijten elkaar immers dood, en verder ben ik een heel naar mens :wink:
Degene die dit gelooft komt uit een ei :pffff:
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Maryanne
Zeer actief
Contacteer:

Jojoke schreef:Lieve Noor,
Laat ze lekker hun goddelijke gang gaan,JIJ weet wie er gelijk heeft,en ja je mag hier lekker uit je dak gaan,maar het wijste is toch écht om je niet uit je tent te laten lokken.
Afbeelding
Dat heeft ze! Het heeft ook te maken met jaloezie. Ze zal niet de enige zijn die afgekraakt wordt door het persoon, alleen hier zijn we via een pupkoper toevallig achter gekomen.
Mijn mening is dat het "not done" is om als fokker met (aspirant) pupkopers te kwaad te spreken over andere fokkers :neenee:
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

yamie schreef:
mijn honden hebben oogafwijkingen en ik fok daarmee,mijn honden hebben vlooien en zijn vies, mijn honden zijn enorme etters, ze bijten elkaar immers dood
Gadverdamme wat laag :puker:
Probeer, hoe moeilijk ook, er boven te staan. Jij en vele anderen weten immers beter.
Afbeelding
Jojoke

Ongelezen bericht door Jojoke »

Maryanne schreef:
Jojoke schreef:Lieve Noor,
Afbeelding
Dat heeft ze! Het heeft ook te maken met jaloezie. Ze zal niet de enige zijn die afgekraakt wordt door het persoon, alleen hier zijn we via een pupkoper toevallig achter gekomen.
Mijn mening is dat het "not done" is om als fokker met (aspirant) pupkopers te kwaad te spreken over andere fokkers :neenee:
Daar heb jij weer gelijk in,dat zijn minne streken :devil:
truusje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Contacteer:

Ongelezen bericht door truusje »

Luister Noor, als ik bij een dergelijke fokker een pup zou willen kopen, en die fokker zou gal spuwen over een andere fokker, zou ik meteen mn bedenkingen hebben.
Want waarom zou je als oprecht fokker een ander door het slijk willen halen? Blijkbaar heeft deze fokker erg veel last van onzekerheid en mss stiekem jalours.
Ik zelf zou meteen de kriebels krijgen en geen pup van hem/haar willen hoor. En zo zijn er heel zeker nog meer mensen die zo denken, onderschat de pupkopers niet!

Dus, probeer je kalmte behouden en hou de eer aan je zelf....dat waarderen pupkopers des te meer.

Maar ff je gal spuwen kan geen kwaad hoor :ok:
Afbeelding

So Sweet :I:
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

waardeloos en laag zeg, ik kan me voorstellen dat je er kwaad over bent!
Afbeelding
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

Tiny schreef:
yamie schreef: mijn honden hebben oogafwijkingen en ik fok daarmee,mijn honden hebben vlooien en zijn vies, mijn honden zijn enorme etters, ze bijten elkaar immers dood, en verder ben ik een heel naar mens :wink:
Degene die dit gelooft komt uit een ei :pffff:
Precies! :pffff: Maar wat een gezijk, trek het je niet aan Noor!
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

wat vreselijk kinderachtig! Kan me voorstellen dat je er nu spuugzat van bent. Je doet er alleen zo weinig tegen. Er zijn helaas altijd mensen die dit soort roddels voor waar aannemen zonder ook maar zelf te gaan kijken bij je e.d.
En ik weet hoe verdomd moeilijk het is om te moetne lezen dat je niet goed voor je beestjes bent, ook al weet je zelf beter.

Sterkte ermee Noor!
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Gatverdamme wat laag.
Maar ik neem aan dat pupkopers zelf ook wat onderzoek verrichten en erachter komen dat het leugens zijn.
En ik denk dat je zulke pupkopers liever hebt dan degenen die zelf niet nadenken en zich vanalles laten aanpraten toch?
Afbeelding
It's Me!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Parson Russell Terrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door It's Me! »

Ik snap als geen ander dat je woest bent Noor! Maar zoals Jinx ook al zegt, de serieuze pupkopers komen toch wel bij je terecht en het kwaad vernietigd uiteindelijk zichzelf en dan blijven de goeien bovendrijven :wink:

Grtz. Jo
Grtz. Jo
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

yamie schreef:
miekmiek schreef:dat zal je een hele vieze smaak in je mond geven. ik kan me niet zo goed voorstellen dat mensen roddels klakkeloos aannemen zonder na te gaan wat er van waar is, maar goed. die zullen er best zijn. en ik kan me voorstellen dat je daar pissig over wordt. enig idee waar je dit aan te danken hebt? wat verteld ze dan over jou en je honden. mag ook via pb hoor. :wink:
mijn honden hebben oogafwijkingen en ik fok daarmee,mijn honden hebben vlooien en zijn vies, mijn honden zijn enorme etters, ze bijten elkaar immers dood, en verder ben ik een heel naar mens :wink:

ik heb dit te danken aan iemand die zich zelf als fokker enorm hoog zet , maar feitelijk niks weet en is , iemand die er erg graag bij wil horen
:eek: doe normáál! :devil:
Afbeelding
bulletjebe
Zeer actief
Mijn ras(sen): bullmastiff
Contacteer:

Ongelezen bericht door bulletjebe »

Laat haar toch in de stront zakken met dat gelul. Ze zal pups kwijt moeten zeker. Het is niet leuk en het doet pijn, maar je hebt er niks aan om het terug te doen want je verlaagt je naar dat nivo.

Kop op en jij weet hoe je bent en hoe je honden zijn, top dus :ok:

Ik denk dat meerdere fokkers dit wel meemaken, het typeert de bron en niet degene waarover het gaat. Het is bijzonder triest namelijk, als je door anderen af te kraken je pups moet zien te verkopen.
Sylvia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sylvia »

truusje schreef:Luister Noor, als ik bij een dergelijke fokker een pup zou willen kopen, en die fokker zou gal spuwen over een andere fokker, zou ik meteen mn bedenkingen hebben.
Want waarom zou je als oprecht fokker een ander door het slijk willen halen? Blijkbaar heeft deze fokker erg veel last van onzekerheid en mss stiekem jalours.
Ik zelf zou meteen de kriebels krijgen en geen pup van hem/haar willen hoor. En zo zijn er heel zeker nog meer mensen die zo denken, onderschat de pupkopers niet!

Dus, probeer je kalmte behouden en hou de eer aan je zelf....dat waarderen pupkopers des te meer.

En dat is precies hoe ik er over denk!

Maar ik kan me voorstellen dat je er erggggg pissig van wordt!
Groetjes Sylvia
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Sylvia schreef:
truusje schreef:Luister Noor, als ik bij een dergelijke fokker een pup zou willen kopen, en die fokker zou gal spuwen over een andere fokker, zou ik meteen mn bedenkingen hebben.

En dat is precies hoe ik er over denk!

Maar ik kan me voorstellen dat je er erggggg pissig van wordt!
idd, denk er ook zo over.... :ok:
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

dat gekraak op elkaar is altijd al zo geweest in het fokkers wereldje , daar moet je gewoon boven staan , er zijn wel ergere dingen om je druk om te maken :wink:
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
MonaToetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door MonaToetje »

Hoi Noor,

Laat het van je afglijden. Dat mens is het niet waard om je tot hetzelfde niveau te verlagen.
Je moet maar zo denken " ze kunnen beter over me lullen dan van me vreten "
Maar ik snap je frustratie. :wink:
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

yamie schreef:
miekmiek schreef:dat zal je een hele vieze smaak in je mond geven. ik kan me niet zo goed voorstellen dat mensen roddels klakkeloos aannemen zonder na te gaan wat er van waar is, maar goed. die zullen er best zijn. en ik kan me voorstellen dat je daar pissig over wordt. enig idee waar je dit aan te danken hebt? wat verteld ze dan over jou en je honden. mag ook via pb hoor. :wink:
mijn honden hebben oogafwijkingen en ik fok daarmee,mijn honden hebben vlooien en zijn vies, mijn honden zijn enorme etters, ze bijten elkaar immers dood, en verder ben ik een heel naar mens :wink:

ik heb dit te danken aan iemand die zich zelf als fokker enorm hoog zet , maar feitelijk niks weet en is , iemand die er erg graag bij wil horen
Meis, laat je niet gek maken door dat soort figuren, jij weet beter en dit forum weet ook beter. Dorpsgekken die goede sier willen maken over andermans rug heb je altijd. Laat je door dat soort ongein niet gek maken :wink:
Daar moet je boven staan en gewoon om lachen :ok:
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita

Ongelezen bericht door Minhie »

Pff wat ontzettend laag zeg :S
Ik zou diegene opbellen denk ik.

Maar serieuze puppykopers doen hen onderzoek wel voordat ze wat geloven en wat doen, die zullen zelf erachter komen wat de waarheid is. En diegene die toch niet serieus onderzoek doen, die wil je als verantwoordelijke fokker toch niet.. :ok:
Maar kan me goed voorstellen dat je enorm pissig bent.
Afbeelding
moon-C
Zeer actief

Ongelezen bericht door moon-C »

Hallo Noor,

Reageer hier eigenlijk nooit,ben meer een lezer!
Wat zul je jezelf hier rot onder voelen...
Maar Noor..ik lees je berichten graag en ben het vaak eens met de kijk die jij op hondenzaken hebt :ok:
Dusss ALS ik ooit een Jack Russel zou willen dan meld ik me beslist bij jou aan!

Groetjes Monique
Afbeelding
labberdebab
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door labberdebab »

Sommige mensen zijn nu eenmaal lager dan laag...Je doet het inderdaad denk ik TE goed waardoor mensen over je gaan praten.

Heb ik idem dito met mijn reu, die van een ''onbekende"'fokker komt en het super doet. Men kan dat niet hebben en dan gaan ze roddelen, lukoek verkopen. Zo word er over mij reu verteld dat zijn zaadjes het niet zouden doen, tsja vandaar dat ie een nest van 8,7 en 9 gegeven heeft waarvan de laatste dateerd van 4 december 08 :roll:

Lekker laten lullen die eikels!!
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”