Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vraag over shows buitenland
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): bullmastiff!
- Contacteer:
vraag over shows buitenland
ik had een vraag, hier in nl is verbod opgeheven dat loopse teven niet mee mogen op show. hoe zit dat met andere landen zoals, duitsland en belgie. niet dat ik met een loopse teef naar de show wil...want heb zelf ook nog n reu..maar ben benieuwd. kan dat namelijk nergens vinden van die andere 2 landen.
alvast bedankt.
alvast bedankt.

- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
Belgie weet ik niet, in Duitsland willen ze het vanaf 1 januari 2009 toe gaan staan, tot op heden mag het daar dus niet, en ik weet niet 100% zeker of de nieuwe regeling nu daadwerkelijk per 1 januari van kracht gaat of niet.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik lees net dat in Duitsland het nog niet toegestaan zou zijn om met een loopse teef te showen, maar ik ben meerdere malen in Duitsland geweest en er is nog nooit gecontroleerd bij de ingang door een dierenarts o.i.d.
Ben zelf al eens met een loopse teef op de Bundessieger geweest zonder problemen...

Ben zelf al eens met een loopse teef op de Bundessieger geweest zonder problemen...

- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
ik denk ook niet dat het an sich problemen op zou leveren, maar ik zou het risico niet willen lopen dat iemand het weet en er melding van maakt, een hoogloopse teef valt wel op, ook bij de organisatie, en bij een kortharige hond helemaal als er bij de vagina nog net een neon pijl ontbreekt :N:LongFields schreef:Ik lees net dat in Duitsland het nog niet toegestaan zou zijn om met een loopse teef te showen, maar ik ben meerdere malen in Duitsland geweest en er is nog nooit gecontroleerd bij de ingang door een dierenarts o.i.d.![]()
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
bedankt voor jullie antwoorden!
maar is er een site waar je dat kunt vinden over belgie en duitsland? vind het moeilijk om een inschrijving te doen met haar op t moment..want ik heb geen idee wanneer ze het wordt natuurlijk. als ik mee wil doen met haar is ze eind 8mnd..dus volgens mij best n riskante leeftijd voor loops te worden of niet..?
maar is er een site waar je dat kunt vinden over belgie en duitsland? vind het moeilijk om een inschrijving te doen met haar op t moment..want ik heb geen idee wanneer ze het wordt natuurlijk. als ik mee wil doen met haar is ze eind 8mnd..dus volgens mij best n riskante leeftijd voor loops te worden of niet..?

- Rosalinde.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik ga zelf ook niet met een hoogloopse teef hoor.Podenji schreef:ik denk ook niet dat het an sich problemen op zou leveren, maar ik zou het risico niet willen lopen dat iemand het weet en er melding van maakt, een hoogloopse teef valt wel op, ook bij de organisatie, en bij een kortharige hond helemaal als er bij de vagina nog net een neon pijl ontbreekt :N:LongFields schreef:Ik lees net dat in Duitsland het nog niet toegestaan zou zijn om met een loopse teef te showen, maar ik ben meerdere malen in Duitsland geweest en er is nog nooit gecontroleerd bij de ingang door een dierenarts o.i.d.![]()

Maar het scheelt inderdaad zowiezo wel wat de vachtlengte van je hond is. Bij een kortharige hond zoals die van jou valt het flink meer op dan bij die krullenbollen van mij.