Ja, duh!malinois schreef:juist... maar schijnbaar merk je dat pas als je honden daarop reageren...chrico schreef:Patsen gebeurd niet voor niets, de hond wil de ander onderwerpen en als dat niet goedsschiks gaat dan desnoods kwaadschiks. Daar is het patsen voor namelijkMoos schreef:En ook dat is dus geen patsen meerchrico schreef:
Vind je? Ik vind dta dus niet. Ik hou rekening met het feit dat ik niet wil dat er een knokpartij komt dus jaag ik de hond weg en als die daar niet op reageerd en wil knokken dan geef ik hem een schop zodat hij weg gaat zonder dat mijn honden dat hoeven op te lossen. Als ik het hun zou laten oplossen dan is juist dat geen rekening met elkaar houden.
Zo een reu moet je gewoon niet los laten lopen, dat is pas rekening met elkaar houdenJe hebt het nu over een reu die erop wil klappen, dat is toch iets heel anders dan een beetje patsen?
Ik weet heus wel wat jullie bedoelen hoor, maar net wat je zegt, je hebt pas dat probleem als het met jouw eigen hond een slechte wisselwerking geeft. Net zoals ik dus een probleem heb met veel Herders omdat dat met Saar een wisselwerking geeft. Overigens is iedereen hier het daar altijd over eens; ligt niet aan die Herders hoor, neeeee, ligt net zoveel aan Saar.
Is in het geval van patser reuen net zo. Als je eigen hond dat dus niet aankan is dat net zo goed jouw eigen probleem en heb je dat maar op een andere manier op te lossen dan te gaan trappen.
Vind ik