O ja, dat is waar ook. Ik was in de war met het puppyfarm verhaal van Radar.Yèti schreef:Volgens mij was het Kassa hoor, en hadden ze een van de pups Felix genoemd.
Zie bijvoorbeeld: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... er=3155266
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
die lul uit Medemblik...
Moderator: moderatorteam
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
- Aantal honden: 1
-
Muk
Ja, inderdaad. Moeder zal wel uitgewoond zijn van het fokken. En aan een uitgewoonde teef kun je niks meer verdienen, dus die moet dan wag. En het liefst zo goedkoop mogelijk, dus die worden gedumpt. En dan verhongeren ze. Die honden zien nooit het daglicht tijdens hun "verblijf" daar, liefde krijgen ze niet en ze krijgen maar net voldoende voer en water om te overleven.Zoek stok! schreef:Ikke ikke ikke. En hoe gaat het nu met de moeder en vader van jouw hond? Hoeveel nesten heeft moeder sindsdien gehad? Dat boeit blijkbaar niet?sjef schreef:Ik weet niet hoe vaak jullie bij de da komen, wij gelukkig alleen maar voor de jaarlijkse prik.
Help jij allemaal aan mee sjef. Maar ja, zo kun je wel goedkoop je pup kopen. En daar is het vast allemaal om te doen, om het geld.
-
Muk
Dat denk ik niet, want ze neemt het zelfs op voor Faunaland, dus dan zal sjef deze zaak ook wel aan anderen aanraden.minhie schreef:Misschien wist ze het niet, ik mag iig hopen dat ze hierna er nooit meer heen gaat..En alle mensen die ze kent (want ze kent heel veel mensen die hier een pup vandaan heeft volgens haar) dat in vervolg zal afradenMuk schreef:sjef schreef:Ik weet niet hoe vaak jullie bij de da komen, wij gelukkig alleen maar voor de jaarlijkse prik. Ook de hond uit Medemblik is in al die 5 jaar nooit ziek geweest. En sorry hoor maar alle fokkers fokken om er aan te verdienen, het zijn echt geen filantropen. Als ze het niet voor geld deden zouden ze niet meerder keren per jaar puppen hebben. Die hebben ze namelijk wel ook die keurige betrouwbare fokkers.![]()
Jij bent echt naïef of je wilt het niet weten. Want als je ook maar iets hart voor dieren had, dan had je nooit bij Faunaland je hond gehaald. Maar ja, het was natuurlijk een stuk goedkoper dan een goede fokker.
Het zegt wel genoeg dat die man en zijn broodfokzaak al heel veel in de media negatief besproken is, terwijl een goede fokker dat niet zal overkomen.
Heb je eigenlijk wel eens een documantaire gezien over hoe de moederhonden erbij "gehuisvest" zijn en hoe snel de pups weggehaald worden? Dat help jij mee instandhouden. Kun je trots op zijn...... *not*
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
http://www.blid.be/
Zoeken naar "Auschwitz voor dieren" in het archief.
Zoeken naar "Auschwitz voor dieren" in het archief.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- sjef
- Zeer actief
Jullie weten het allemaal beter merk ik wel. Ik persoonlijk vind zo'n 1000 euro voor een rashond nogal overdreven. De kosten van de DA zijn voor een pup van een keurige fokker zijn toch niet hoger dan voor een andere pup ?. Trouwens hoe het de ouders van onze honden die uit het asiel kwamen is vergaan weet ik ook niet. Net zomin als jullie weten wat er met de ouders van jullie honden van die keurige fokkers is gebeurd toen ze niet meer geschikt waren om mee te fokken. Trouwens je kunt niet eens 100% zeker weten of het de ouders wel waren, ja de fokkers van jullie honden zijn allemaal goudeerlijk ik weet het.. En dan zullen we nog maar even zwijgen over al die mooie raseisen waarop tegenwoordig gefokt word, waarbij de ogen uit de kopjes kunnen rollen. Spanielen allemaal problemen krijgen met lopen, hersenen niet meer in de schedel passen enz. Broodfokken in duistere schuren is niet goed, maar er zijn veel meer foute dingen die ook bij keurige fokkers gebeuren
I'm just a common man
drive a common van
my dogs ain't got no pedigree
drive a common van
-
Muk
Inderdaad!renee-uk schreef:en zolang er mensen als Sjef zijn gaat de broodfok door en door en door en door..............![]()
Mensen die niet teveel geld willen betalen voor een rashond en mensen die op bestelling een pup willen, dat moet verboden worden. Met een beetje voorbereiding was je er zo achter gekomen dat Faunaland een broodfokwinkel is. Maar ja, waarom zou je je nog voorbereiden op de komst van een hond?
- Moos
- Zeer actief
Nu ben je alleen nog treurig lachwekkend.sjef schreef:Jullie weten het allemaal beter merk ik wel. Ik persoonlijk vind zo'n 1000 euro voor een rashond nogal overdreven. De kosten van de DA zijn voor een pup van een keurige fokker zijn toch niet hoger dan voor een andere pup ?. Trouwens hoe het de ouders van onze honden die uit het asiel kwamen is vergaan weet ik ook niet. Net zomin als jullie weten wat er met de ouders van jullie honden van die keurige fokkers is gebeurd toen ze niet meer geschikt waren om mee te fokken. Trouwens je kunt niet eens 100% zeker weten of het de ouders wel waren, ja de fokkers van jullie honden zijn allemaal goudeerlijk ik weet het.. En dan zullen we nog maar even zwijgen over al die mooie raseisen waarop tegenwoordig gefokt word, waarbij de ogen uit de kopjes kunnen rollen. Spanielen allemaal problemen krijgen met lopen, hersenen niet meer in de schedel passen enz. Broodfokken in duistere schuren is niet goed, maar er zijn veel meer foute dingen die ook bij keurige fokkers gebeuren

-
Muk
Jij hebt er echt de ballen verstand van.sjef schreef:Jullie weten het allemaal beter merk ik wel. Ik persoonlijk vind zo'n 1000 euro voor een rashond nogal overdreven. De kosten van de DA zijn voor een pup van een keurige fokker zijn toch niet hoger dan voor een andere pup ?. Trouwens hoe het de ouders van onze honden die uit het asiel kwamen is vergaan weet ik ook niet. Net zomin als jullie weten wat er met de ouders van jullie honden van die keurige fokkers is gebeurd toen ze niet meer geschikt waren om mee te fokken. Trouwens je kunt niet eens 100% zeker weten of het de ouders wel waren, ja de fokkers van jullie honden zijn allemaal goudeerlijk ik weet het.. En dan zullen we nog maar even zwijgen over al die mooie raseisen waarop tegenwoordig gefokt word, waarbij de ogen uit de kopjes kunnen rollen. Spanielen allemaal problemen krijgen met lopen, hersenen niet meer in de schedel passen enz. Broodfokken in duistere schuren is niet goed, maar er zijn veel meer foute dingen die ook bij keurige fokkers gebeuren
Bij een goede fokker zie je moeders altijd, zijn de nesten + dekberichten altijd via de rasvereniging aangemeld en krijgen de pups + moeder de best mogelijke zorg en aandacht.
Natuurlijk zijn niet alle fokkers even goed, maar dat is geen excuus om maar een broodfokpup te kopen.
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Ik vind 1000 euro voor een pup ook veel te veel, maar daar gaat het niet om. Er zijn zat fokkers die hun pups verkopen voor een normaal bedrag.
Ik wordt kotsmisselijk van mensen zoals jij die de ogen sluiten voor de realiteit omdat dat ze even beter uitkomt. Als jij maar hebt wat je wilt hebben dan kan de rest in de stront zakken. Ik raad je aan je eens te verdiepen in het fenomeen broodfok, vreemde dierenliefhebber die dáár mee geassocieerd wil worden.
Neem dan een herplaatser in huis.
Ik wordt kotsmisselijk van mensen zoals jij die de ogen sluiten voor de realiteit omdat dat ze even beter uitkomt. Als jij maar hebt wat je wilt hebben dan kan de rest in de stront zakken. Ik raad je aan je eens te verdiepen in het fenomeen broodfok, vreemde dierenliefhebber die dáár mee geassocieerd wil worden.
Neem dan een herplaatser in huis.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
Oh mijn f. god dat jij zo ontwetend bent.. zo .. naief en dat je gewoon niet wilt luisteren, je WILT gewoon meewerken aan het leed dat bij broodfokken te pas komt.sjef schreef:Jullie weten het allemaal beter merk ik wel. Ik persoonlijk vind zo'n 1000 euro voor een rashond nogal overdreven. De kosten van de DA zijn voor een pup van een keurige fokker zijn toch niet hoger dan voor een andere pup ?. Trouwens hoe het de ouders van onze honden die uit het asiel kwamen is vergaan weet ik ook niet. Net zomin als jullie weten wat er met de ouders van jullie honden van die keurige fokkers is gebeurd toen ze niet meer geschikt waren om mee te fokken. Trouwens je kunt niet eens 100% zeker weten of het de ouders wel waren, ja de fokkers van jullie honden zijn allemaal goudeerlijk ik weet het.. En dan zullen we nog maar even zwijgen over al die mooie raseisen waarop tegenwoordig gefokt word, waarbij de ogen uit de kopjes kunnen rollen. Spanielen allemaal problemen krijgen met lopen, hersenen niet meer in de schedel passen enz. Broodfokken in duistere schuren is niet goed, maar er zijn veel meer foute dingen die ook bij keurige fokkers gebeuren
En ja ik denk dat de meesten hier perfect kunnen vertellen wat er gebeurd met de honden die niet meer mogen fokken, gewoon hond zijn dus. Niets gedump of wat dan ook.
En ze kunnen wel weten of het 100% die ouders waren als je kijkt naar een officiele stamboom.
Dus jij kiest maar voor een pup waarbij de teven in duistere schuren zitten vervolgens worden gedumpt, omdat je geen 300 euro meer wilt betalen? Er zijn genoeg honden die niet 1000 euro kosten btw. Lekker dierenvriend ben jij.

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wat dacht je van o.a.sjef schreef:De kosten van de DA zijn voor een pup van een keurige fokker zijn toch niet hoger dan voor een andere pup ?
Bloedonderzoek op erfelijke ziektes en afwijkingen
DNA-onderzoek
Stamboomaanvraag
Verplichte chip
En dan nog de 'standaard'dingen zoals de entingen en ontwormen
Die blijven meestal bij de fokker totdat ze overlijden. (van ouderdom en niet van ziekte/verwaarlozing)sjef schreef:Net zomin als jullie weten wat er met de ouders van jullie honden van die keurige fokkers is gebeurd toen ze niet meer geschikt waren om mee te fokken.
Jawel hoor, ook daarvoor wordt vaak DNA onderzoek gedaan.sjef schreef:Trouwens je kunt niet eens 100% zeker weten of het de ouders wel waren, ja de fokkers van jullie honden zijn allemaal goudeerlijk ik weet het.
En jouw 'fokker' werkt het hardst mee aan dat soort praktijken, simperweg door tientallen nestjes per jaar te produceren.sjef schreef:En dan zullen we nog maar even zwijgen over al die mooie raseisen waarop tegenwoordig gefokt word, waarbij de ogen uit de kopjes kunnen rollen. Spanielen allemaal problemen krijgen met lopen, hersenen niet meer in de schedel passen enz. Broodfokken in duistere schuren is niet goed, maar er zijn veel meer foute dingen die ook bij keurige fokkers gebeuren

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
En nee, ik heb geen rashond, en ik fok ook niet.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Misty 2
- Actief
-
Mojuan
- Zeer actief
- renee-uk
- Zeer actief
de moeder van mijn hond is inmiddels 12 jaar en geniet bij dezelfde eigenaar en fokker van mijn hondje van een welverdiende rustige ouwe dag.sjef schreef:Jullie weten het allemaal beter merk ik wel. Ik persoonlijk vind zo'n 1000 euro voor een rashond nogal overdreven. De kosten van de DA zijn voor een pup van een keurige fokker zijn toch niet hoger dan voor een andere pup ?. Trouwens hoe het de ouders van onze honden die uit het asiel kwamen is vergaan weet ik ook niet. Net zomin als jullie weten wat er met de ouders van jullie honden van die keurige fokkers is gebeurd toen ze niet meer geschikt waren om mee te fokken. Trouwens je kunt niet eens 100% zeker weten of het de ouders wel waren, ja de fokkers van jullie honden zijn allemaal goudeerlijk ik weet het.. En dan zullen we nog maar even zwijgen over al die mooie raseisen waarop tegenwoordig gefokt word, waarbij de ogen uit de kopjes kunnen rollen. Spanielen allemaal problemen krijgen met lopen, hersenen niet meer in de schedel passen enz. Broodfokken in duistere schuren is niet goed, maar er zijn veel meer foute dingen die ook bij keurige fokkers gebeuren
Ik weet wel wie de ouders zijn, DNA testen enzo......wordt erg veel gedaan bij duitse herders
Dat er inderdaad ook 'normale' fokkers zijn die het niet zo nauw nemen is waar, maar dat praat het fenomeen broodfok toch niet goed?
Het is net zo erg, dat wel.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Mojuan
- Zeer actief
Zelfs al zou het zo zijn dat de vaders van mijn honden hun echte vaders niet zijn.
De honden hebben tenminste wel een goed leven, in een gezin, met aandacht, liefde en goede verzorging.
Ik heb tien keer liever een leugen over de ouders van mijn honden dan dat de moeders een leven in een broodfokschuur moeten slijten en nooit zullen weten wat het is om een aai over de bol te krijgen, om een leuke wandeling te maken, om te knuffelen, liefde en zorg te krijgen enz enz.
De honden hebben tenminste wel een goed leven, in een gezin, met aandacht, liefde en goede verzorging.
Ik heb tien keer liever een leugen over de ouders van mijn honden dan dat de moeders een leven in een broodfokschuur moeten slijten en nooit zullen weten wat het is om een aai over de bol te krijgen, om een leuke wandeling te maken, om te knuffelen, liefde en zorg te krijgen enz enz.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
dus ze mogen er niets aan over houden om GEZONDE honden te fokken en tevens de MOEDER rustig te laten herstellen en niet elke keer vol te stouwen moet pups voor het geld en verder weg te laten rotten in een stikkend krot... wat jij nu wel hebt gedaan, mams zit lekker weer vol pups zonder ooit daglicht of een veldje buiten te zien... en jij hebt een lekker goedkoop pupje maar mama interesseert je geen hol...sjef schreef:Ik weet niet hoe vaak jullie bij de da komen, wij gelukkig alleen maar voor de jaarlijkse prik. Ook de hond uit Medemblik is in al die 5 jaar nooit ziek geweest. En sorry hoor maar alle fokkers fokken om er aan te verdienen, het zijn echt geen filantropen. Als ze het niet voor geld deden zouden ze niet meerder keren per jaar puppen hebben. Die hebben ze namelijk wel ook die keurige betrouwbare fokkers.
de mama van mijn hond ligt hier heerlijk op de bank... ze mag hier lekker oud worden en heeft een heerlijk leven achter de rug. Dat in tegenstelling tot de mama van jouw hond die je niet eens gezien hebt.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Mojuan
- Zeer actief
- Marian4
- Actief
- Mijn ras(sen): chow chowXcollie?
mens die niet beter weet en ook niet beter wil weten: ik wordt hier heel boos en verdrietig vansjef schreef:Jullie weten het allemaal beter merk ik wel. Ik persoonlijk vind zo'n 1000 euro voor een rashond nogal overdreven. De kosten van de DA zijn voor een pup van een keurige fokker zijn toch niet hoger dan voor een andere pup ?. Trouwens hoe het de ouders van onze honden die uit het asiel kwamen is vergaan weet ik ook niet. Net zomin als jullie weten wat er met de ouders van jullie honden van die keurige fokkers is gebeurd toen ze niet meer geschikt waren om mee te fokken. Trouwens je kunt niet eens 100% zeker weten of het de ouders wel waren, ja de fokkers van jullie honden zijn allemaal goudeerlijk ik weet het.. En dan zullen we nog maar even zwijgen over al die mooie raseisen waarop tegenwoordig gefokt word, waarbij de ogen uit de kopjes kunnen rollen. Spanielen allemaal problemen krijgen met lopen, hersenen niet meer in de schedel passen enz. Broodfokken in duistere schuren is niet goed, maar er zijn veel meer foute dingen die ook bij keurige fokkers gebeuren
Groetjes Marian
www.tierschutzfoerderverein.de
www.tierschutzfoerderverein.de
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Bente's moeder is gewoon van ouderdom gestorven bij Bente's fokker thuissjef schreef: Net zomin als jullie weten wat er met de ouders van jullie honden van die keurige fokkers is gebeurd toen ze niet meer geschikt waren om mee te fokken.
En die fokker was dierenarts dus ik neem aan dat die het daar heel goed heeft gehad.In elk geval beter dan Max' moeder.
En ja,€1000,- is veel geld maar dat maakt niet dat ik de volgende hond weer bij een broodfokker koop.
Bij Faunaland en aanverwanten kun je een pup voor veel minder kopen maar heb je enig idee wat je daarna aan dierenartskosten kunt krijgen door Parvo of nog veel engere ziektes en afwijkingen?Gaat je meer dan €1000,- kosten als het even tegen zit.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- renee-uk
- Zeer actief
ja en met hem vele anderen...
ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat het niet doordringt wat voor misdadige toestanden ze meehelpen in stand te houden.
En dan noemen ze zichzelf nog dierenliefhebbers ook, want ze hebben immers een hond......
ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat het niet doordringt wat voor misdadige toestanden ze meehelpen in stand te houden.
En dan noemen ze zichzelf nog dierenliefhebbers ook, want ze hebben immers een hond......

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
Misselijkmakend die website van die kerel
Hij zet de pups op de foto in een mooie omgeving met leuke bloemetjes op de achtergond maar ondertussen zitten die kleine pupsels de rest van de dag in een kenneltje.
Sjef, ik snap niet dat jij je ogen sluit voor dit soort praktijken. Door mensen zoals jij blijft de broodfok bestaan, helaas.
Sjef, ik snap niet dat jij je ogen sluit voor dit soort praktijken. Door mensen zoals jij blijft de broodfok bestaan, helaas.
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
jij bent echt zielig... ik weet heel goed waar de moederhonden zijn hoor...sjef schreef:Jullie weten het allemaal beter merk ik wel. Ik persoonlijk vind zo'n 1000 euro voor een rashond nogal overdreven. De kosten van de DA zijn voor een pup van een keurige fokker zijn toch niet hoger dan voor een andere pup ?. Trouwens hoe het de ouders van onze honden die uit het asiel kwamen is vergaan weet ik ook niet. Net zomin als jullie weten wat er met de ouders van jullie honden van die keurige fokkers is gebeurd toen ze niet meer geschikt waren om mee te fokken. Trouwens je kunt niet eens 100% zeker weten of het de ouders wel waren, ja de fokkers van jullie honden zijn allemaal goudeerlijk ik weet het.. En dan zullen we nog maar even zwijgen over al die mooie raseisen waarop tegenwoordig gefokt word, waarbij de ogen uit de kopjes kunnen rollen. Spanielen allemaal problemen krijgen met lopen, hersenen niet meer in de schedel passen enz. Broodfokken in duistere schuren is niet goed, maar er zijn veel meer foute dingen die ook bij keurige fokkers gebeuren
moeder van mn oudste dober is gestorven bij de fokker thuis toen ze 11 jaar was;
moeder van mn jongste dober is sporthond waar nog diverse wedstrijden mee gedraaid wordt en woont dus bij de fokker
moeder van mn teef woont bij een oudere man, als die doodgaat komt ze terug naar de fokker en mag daar blijven wonen tot ze dood gaat
moeder van mn oudste mechelreu woont bij de fokker,
moeder van mn jongste reu ligt hier op de bank...
dus wat weet ik niet zei je?
Ik heb het geld er graag voor over als ik wat goeds heb, dus waar ik op kan terugvallen indien nodig etc.
Waar ik de gezondheid van de ouders en voorouders weet en ja ik weet dat het de honden zijn die ook echt de ouders zijn...
Daar heb je tegenwoordig ook nog DNA voor bij de DH wordt dit al gebruikt.
En er rollen geen oogjes uit, geen hersentjes of wat dan ook... allemaal prima fokkers die weten wat ze doen... tja je moet er een beetje voor zoeken maar goed dan heb je ook wat.... sommige mensen willen het alleen makkelijk en goedkoop hebben zoals jij en dan ben je zielig bezig.. maar dat maakt jou toch niet uit want als jij het maar hebt he... hoe is het met de moeder van jouw hond? Wie is dat? Waar woont die? Wat doet ze?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Muk
Het zou mij niet verbazen als hij de foto's ook van het internet heeft gejat.Frenkie schreef:Misselijkmakend die website van die kerelHij zet de pups op de foto in een mooie omgeving met leuke bloemetjes op de achtergond maar ondertussen zitten die kleine pupsels de rest van de dag in een kenneltje.
-
doggy
Dit hondje zit ook op het forum, geloof ik, ik herkende de foto.
( Door scrollen tot je de naam : Beau ziet, een Jack Russel).
http://www.puppywereld.nl/pupverhaal2008.htm
( Door scrollen tot je de naam : Beau ziet, een Jack Russel).
http://www.puppywereld.nl/pupverhaal2008.htm
- sjef
- Zeer actief
Ik heb even overlegd met Boomer, maar ze is blij dat ze bij ons woont en dat we haar niet daar hebben laten zitten. Lezen is bij sommigen reageerders duidelijk niet hun sterkste kant. Van de 11 honden die deel uitmaakten en/of nog deel uitmaken van ons gezin, zijn er 4 herplaatsers. 2 pupjes van onzelf (ja de anderen uit dat nest kregen een goed tehuis bij mensen die ik kende) 3 van particulieren, 1 een rashond met stamboom en een Oh grote schande uit een dierenwinkel. Dit maakt ons ongetwijfeld tot de grootste dierenbeulen van 2008.
I'm just a common man
drive a common van
drive a common van
- #linda#
- Actief
- marian*
- Erelid
- Contacteer: