Moderator: moderatorteam
In de link staat ook dat de honden allebei een stuk wild hadden en niet deden wat ze moesten doen.blondie schreef:elders las ik dat de honden aan de knok gingen om hetzelfde stuk wild..
maar dat zie ik op de foto;s eigenlijk niet echt terug..
de ene hond mag het wild klaarblijkelijk behouden terwijl de ander weggejaagd wordt..
ik had een andere link gelezen. waarin dat stond.. had toen de conclusie onder het mom van.. wat doe je als je alleen ben en twee honden gaan voor de knok om een stuk vreten...marian* schreef:In de link staat ook dat de honden allebei een stuk wild hadden en niet deden wat ze moesten doen.blondie schreef:elders las ik dat de honden aan de knok gingen om hetzelfde stuk wild..
maar dat zie ik op de foto;s eigenlijk niet echt terug..
de ene hond mag het wild klaarblijkelijk behouden terwijl de ander weggejaagd wordt..
Ze leken allebei klappen gehad te hebben.
Dit is ook mijn reactie hierop, je kan niet aan de foto's beoordelen of hij ze daadwerkelijk slaat en zo ja met hoeveel kracht. In de pers wordt alles overdreven en de dieren activisten grijpen alles aan om hun gelijk te halen.Maeve schreef:Maar is dit waar? Sorry hoor maar het zijn fotos, we zouden inderdaad niet kunnen zien of de honden elkaar echt aanvlogen en hij ze uit elkaar haalde. En hij is nou eenmaal een populair persoon om eens lekker over te roddelen.