Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Postbode versus Rottweilers

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Teckel_love<3
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teckel_love<3 »

tura schreef:
ranetje schreef:
tura schreef:
estelle schreef:hmmm ja dan is het misschien wel wat vreemd, maar misschien reden ze toch nog op een behoorlijke afstand van het gebeuren en was die meneer gewoon bezig met letten op de weg, zoontje keek rond en zag het gebeuren.
Geloof mij, als 2 Rottweilers iemand verscheuren hoor je dat mijlenver weg :N: die zijn al luidruchtig in hun spel, neem daar de agressie bij en het geschreeuw van de postbode.... :19:

Wat ik ook zo vreemd vind, de postbode bezorgt aan huis....honden liepen los (anders nooit) neem aan dan wel binnen een bepaald afgezet terrein anders waren ze wel weg geweest, ze waren immers niet gewend om los te lopen daar....

Hoe komt die helpende man het terrrein op met zijn auto.......Lijkt mij dat die afgezet was.......hij heeft 1 Rottweiler overreden.... :19:
Ik denk dat de journalist van het hele gebeuren geen barst heeft begrepen. :19:
Dat denk ik ook :wink: moet ie zijn mond houden :pffff:
aha ja vind ik ook helemaal mee eens al zolang ik leef (tot een paar jaar trug) hadden wij ALTIJD rottweilers en echt, hoor je echt wel en 't is wel ietwat vaag ja...

PS: ik heb de originele versie vertaalt met google teks vertaler, zie hier de slecht nederlands leterlijk vertaalde tekst:

Postbode verscheurd door Rottweilers zoals hij levert kerstkaarten
Nico Hines
Chirurgen zijn strijd om de arm van een postbode vandaag nadat hij werd verscheurd door een paar Rottweilers terwijl hij levert kerstkaarten in Cambridge.

De 54-jarige werd aangevallen in Gazeley Lane, Trumpington, Cambridge, gisterochtend de buurt van een vrijstaande woning in de rustige buitenwijk straat. Zijn leven kan zijn opgeslagen door Anthony Lunn, een metselaar, die probeerden te winnen van de honden af met een ijzeren staaf voor het draaien van een van hen in zijn busje.

Een politie-woordvoerster zei dat het letsel door de postbode zijn? Gruwelijke? en dat zijn arm werd geript door de krachtige honden. ? Hij was zeer ernstig gewond en worden angstig over het gebruik van zijn arm,? zei ze.

PV Lunn, 44, zei dat hij tussenbeide toen hij hoorde de postbode schreeuwen. "De politie zei dat we gered zijn leven. Maar ik heb alleen wat iemand anders zou hebben gedaan,? Zei hij tegen de Cambridge Evening News.

"Ik liep dan met een ijzeren staaf. Toen ik benaderde de honden, zij beiden liep naar me. Ik terug naar mijn wagen en rende een van hen over. Maar elke keer als ik uit het busje, de andere hond kwam naar me .

"Ik heb op de telefoon naar de ambulance en politie, en bewaard revving de motor te afleiden de hond totdat hij gestopt verscheuring hem. Het uiteindelijk gestopt, maar na een lange tijd. Hij was in een enorme hoeveelheid lijdensweg."

A Royal Mail woordvoerster zei: "We zijn geschokt door dit incident en zal dringend onderzoeken wat er gebeurd is. In de tussentijd, onze gedachten zijn met onze collega en zijn familie."

Een ambulance werd opgeroepen op 10:45 en kort na de ambulance arriveerde de East Anglian Air Ambulance geland op nabijgelegen Klei Farm te geven extra steun.

Er wordt gedacht dat de twee honden waren nog in de buurt, terwijl hulpverleners behandelde de benadeelde man. Een ambulance dienst woordvoerder zei bemanning was "getraumatiseerd" door het incident.

Wanneer de honden? eigenaars teruggegeven aan de scène die ze heeft de dieren naar een dierenarts te laten vernietigen.

Een politie-woordvoerster zei vandaag dat de eigenaren zouden worden ondervraagd door ambtenaren, maar dat het incident kan hebben plaatsgevonden op particulier terrein, wat kan betekenen dat de Dangerous Dogs Act niet van toepassing is.

De wet maakt het een strafbaar feit? Om een hond te gevaarlijk uit de hand in een openbare ruimte?. Het is onduidelijk of de postbode had stapte op prive-eigendom of door een hek toen de aanval plaatsvond.

Hij werd behandeld in Addenbrooke het ziekenhuis vandaag.
Al is de inbraak nog zo snel, de Teckel achterhaald 'm wel
Afbeelding
*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

Ik werk een tijdje voor tnt
Van de zomer kwam ik op een straatje van mensen, huisjes met inhammetjes, is gelijk tuin en dan de voordeur.
Die stond de hele zomer open.
Dus ik kom daar de post bezorgen, komt er ineens een woest blaffende doberman op me af rennen.
Ik heb nog nooit zo hard weggerent van schrik.

Die vrouw zei later dat dat beest niks doet.
Kan best wezen, maar ik ben een vreemde en kom wel op zijn terrein, je weet nooit wat zo'n beest kan doen om zn terrein te beschermen.
Ben nu altijd op mn hoede daar.

En als je het echt niet vertrouwd hoef je daar inderdaad de post niet te bezorgen.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”