Ik even staan praten en Luuk meteen spelen met haar, nar een paar minuutjes roep ik haar en ze kwam op me af en gaf me een lik over mijn neus. Verkocht dus
Ik heb contact opgenomen met het asiel en zij hebben me het eea over haar verteld. Ze is daar beland omdat ze te druk is en vrij schrikkerig. De eerste eigenaren waren oudere mensen die geen ervaring met schnauzers hadden en begonnen zich aan haar te ergeren. Met het gevolg dat ze na een jaartje bij andere mensen kwam met meerdere honden. Ook daar was ze vrij druk en had moeite met grenzen. Toen er bonje was met een van de andere teven, is ze in het asiel beland.
Ik heb sterk de indruk dat beide "gezinnen" niet echt wisten wat ze met een MS in huis haalden en dat ze haar niet begrepen.
Ik denk dat wij dat wel kunnen/doen, wij hebben iig behoorlijk wat ervaring opgedaan in bijna 25 jaar een MS gehad te hebben.
Maar nu??? Als Luuk er niet was, was het geen enkel probleem, dan twijfelde ik geen moment. Maar ook Luuk is wat schrikkerig. En ik vraag me nu dus af of ik er goed aan zou doen om haar in huis te halen.
We hebben altijd één hond tegelijk gehad en hebben dus geen ervaring met meerdere honden.
Een beetje wel, dat was toen de Mechelpup uit mijn onderschrift, hier een week logeerde en dat ging heel goed. Maar een week logeren of een hond tot aan haar dood hier een plek te geven vind ik toch wat anders.
Twijfel dus.