Dat zou ik wel willenNanna schreef:Je ouwe trouwtrui?Jaap* schreef:Ik heb er maar één zie ik, en die is niet zo flateus![]()
Nee, deze is gebreid door een bewoonster van de leefgroep voor verstandelijk gehandicapten waar mijn eega werkt
Moderator: moderatorteam
Dat zou ik wel willenNanna schreef:Je ouwe trouwtrui?Jaap* schreef:Ik heb er maar één zie ik, en die is niet zo flateus![]()
Ze heeft hem zelf de maat genomenNanna schreef:Aha.Jaap* schreef:Van restjes wol, vandaar de psychedelische styling
En die bewoonster, die zich het vuur uit de sloffen heeft gebreid, met haar tong uit haar mond van inspanning en supertrots op het resultaat en alvast genietend van jullie vást heel blije gezichten, wéét dat de hond in haar bloed zweet en tranen rondloopt?

de galgomeisjes krijgen een jasje aan na de wandeling, dan hebben ze zich helemaal het schompus gerend maar moeten daarna nog tien minuten in de auto eer we thuis zijn. Dat voorkomt dat ze dan teveel afkoelenMoos schreef:Nee, maar sommige andere honden wel, vandaar nu die jasjes.
En die -3 vind ik dan voor Hollandse temperaturen best onder fiks koud vallen![]()
Voeten in een teiltje met warm water. Werkt perfect!Nakisha schreef:De heren hier vinden het geen probleem, hoewel Branco (de franse bulldog) na een tijdje er wel genoeg van heeft en dan naar binnen wandelt.(We laten het stel even niet de tuin uit tot het hele vuurwerkgebeuren weer voorbij is, dus hij kan zo het huis weer in)
Rhodi rent en speelt als vanouds. De grond is nu ook bevroren, en dat vind hij wel prettig, want meneertje houd niet van drassige grond aan de pootjes.Dus hij geniet wel.
Ikzelf echter heb er flink last van. Ik kan veel slechter tegen de kou dan vroeger en ik weet niet waarom, maar ik word er echt niet happy van.... En het ergste is... het heeft me de HELE dag gekost om wat warmer te worden; kou kruipt bij mij direct tot in mijn botten. Ik zit nu vlak naast de verwarming, met een dikke trui en een lange mouwen-shirt eronder, MET een fleecedeken én een warmtekussen in de nek, en NU pas heb ik een beetje een normale temperatuur....
Ik zal blij zijn als het lente word....