Jaap* schreef:Ik vind een heleboel, maar ik vind beslist niet dat Fenella op een verkeerde manier met haar honden omgaat voor zover ik dat kan, of zou durven
, beoordelen.
Ik zou Felix er zo laten logeren![]()
En daar gaat het ook helemaal niet om. Het is met Fenella gewoon lekker vilein één-tweeën over sommige dingen. Dat vind ik leuk
En sommige dingen vraag ik mij gewoon uit pure interesse echt af. Dingen over africhting en hoe mensen uit de africhting tegen sommige zaken aankijken, en dan vraag ik dat
En daar krijg ik keurig antwoord op![]()
Dit hele topic gaat trouwens weer eens gewoon over loslopen, zoals er al vele uitgekauwde topics bestaan. Mijn interesse werd gewekt toen de verschillende hondenkarakters ineens in beeld kwamen en ik de indruk kreeg dat er met verschillende maten werd gemeten.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Je mag noooooit een hond schoppen
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Wil de hond schreef:Heej, je ziet er leuker uit als ik me je voorstelde.![]()
Onder andere ongeveer drie keer zo slank, niet dat ik dacht dat je dik zou zijn, maar ik had toch wel een iets massievere dame in gedachten.
Echt? raar he hoe je dat kunt bedenken... ik heb dat ook bij een heleboel mensen had ik bij jou eerder ook, toen ik die foto zag was dat echt zo'n
de rest overigens natuurlijk ook bedankt voor de complimentjes :N:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
weet je hoe koud het is buitenrenee-uk schreef: en ik mis de crocks lolol

-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, echt, ik had een soort kenau-achtig beeld van je.Echt? raar he hoe je dat kunt bedenken.
Op de één of andere onwillekeurige manier heb ik dat toch wel hoor, dat ik me bij mensen die ik op een forum tegenkom een beeld vorm, wat dan eigenlijk nooit blijkt te kloppen. Hoe dat nou komt dat je je voorstellingen maakt van mensen die je alleen maar van hun geschreven tekst kent?
Maar goed, gelukkig vinden wij elkaar leuker dan we gedacht hadden. Dat had net zo goed andersom kunnen zijn.
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Aantal honden: 1
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
heb je met Nanna gepraat?Wil de hond schreef:Ja, echt, ik had een soort kenau-achtig beeld van je.Echt? raar he hoe je dat kunt bedenken.![]()
hier klopt het ook nooit... heb er nog nooit 1 goed gehad hahahahahaha meestal maar goed ook hoor voor die personen :N: Waar dat inderdaad op gebasseerd is, alleen op tekst idd. denk ik...Op de één of andere onwillekeurige manier heb ik dat toch wel hoor, dat ik me bij mensen die ik op een forum tegenkom een beeld vorm, wat dan eigenlijk nooit blijkt te kloppen. Hoe dat nou komt dat je je voorstellingen maakt van mensen die je alleen maar van hun geschreven tekst kent?![]()
ja da's een ding wat zeker isMaar goed, gelukkig vinden wij elkaar leuker dan we gedacht hadden. Dat had net zo goed andersom kunnen zijn.

-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
jaWil de hond schreef:Ik met Nanna praten???heb je met Nanna gepraat?
Nanna schreef:Toen ik haar nog nooit ontmoet had dacht ik dat het het standaard africhtingswijf was dat ik als beeld voor me had, terwijl ik er niets van weetGollum schreef: ik ben wel zo retebenieuwd wat voor persoon Mallinois isDus mannelijk, grote bek, stekeltjeshaar en legerschoenen.
Niets van dat al, Mal is gewoon een hele aardige meid![]()
Ik peins er niet over, ik praat niet met een Kenau van twee meter lang, met stekelhaar, schoenmaat 46 en een explosief karakter, is mij veel te link. :N:

-
tineke
Maar daar is ts haar probleem toch ook mee of door begonnen een loslopnde hond die op haar hond dook.Jaap* schreef: Dit hele topic gaat trouwens weer eens gewoon over loslopen, zoals er al vele uitgekauwde topics bestaan. Mijn interesse werd gewekt toen de verschillende hondenkarakters ineens in beeld kwamen en ik de indruk kreeg dat er met verschillende maten werd gemeten.
Ik ben echt niet voor het wegtrappen van buurtende honden hoor en ook ik ben van mening dat als je een hond hebt die echt flink uitpakt bij zo'n ontmoeting je daar als eigenaar maatregelen voor moet treffen.
Maar hier gaat het niet om een vrolijk buurtende hond maar om eentje die aanvalt en daar ligt de veranwoording bij voor de eigenaar van die hond ben ik van mening.
Zo'm hond moet je gewoon wat selectiever en creatiever los laten lopen zodat andere daar geen last van hebben.
Een vrolijk buurtende hond of een ruziezoeker vind ik echt een wezenlijk verschil en ook hoe daar mee omgegaan kan worden
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
waaaaaaaahahahhaha nou dat gaat niet gebeuren hoorMARC_S schreef:Hee Fenella. Leuke foto maar nu met je hanekam en die spijkerhalsband zie je er toch anders uit vind ik hoor. Niet meer echt zoals op die foto van 10 jaar geleden![]()
10 jaar geleden had ik lang haar trouwens hahahahaha

- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckel
- Contacteer:
Eh, (oow typische tienerreactie tijd) ja DUHU!S@ndr@ schreef:Go Linda
k schop normaliter ook geen honden, tot ze de mijne echt lastig vallen , en dan gaan alle regels overboord.
Van mijn honden blijven ze ook af
tuurlijk doe je dat zou ik ook doen! (ongeacht mijn leeftijd)
maar ik schop normaal ook geen honden mijn vader en zus wel als ze iets gedaan hebben wat absoluut niet door de beugel kan (mijn vader is bouwvakker en heeft van die stalen neuzen :N:
Al is de inbraak nog zo snel, de Teckel achterhaald 'm wel

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Lekker weer, schopt hij met die schoenen de honden? Niet te geloven zeg.Teckel_love<3 schreef:Eh, (oow typische tienerreactie tijd) ja DUHU!S@ndr@ schreef:Go Linda
k schop normaliter ook geen honden, tot ze de mijne echt lastig vallen , en dan gaan alle regels overboord.
maar ik schop normaal ook geen honden mijn vader en zus wel als ze iets gedaan hebben wat absoluut niet door de beugel kan (mijn vader is bouwvakker en heeft van die stalen neuzen :N:(en een typische bouwvakker afzak broek kont hihi) )
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Daar schrok ik ook even heel erg van. Ik zie een ontzettend kwetsbaar tekkeltje in je onderschrift staan en je gaat me toch niet vertellen dat dat hondje een trap met stalen neuzen krijgt als hij stout is?Maryanne schreef:Lekker weer, schopt hij met die schoenen de honden? Niet te geloven zeg.Teckel_love<3 schreef:Eh, (oow typische tienerreactie tijd) ja DUHU!S@ndr@ schreef:Go Linda
maar ik schop normaal ook geen honden mijn vader en zus wel als ze iets gedaan hebben wat absoluut niet door de beugel kan (mijn vader is bouwvakker en heeft van die stalen neuzen :N:(en een typische bouwvakker afzak broek kont hihi) )
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Sorry hoor, maar jullie hebben 3 honden s'nachts in een ijskoude schuur...en dan een vader en zus met schopgedrag...vader zelfs met schoenen met stalen neuzen... :N: :N: Wat een held is je vader zegTeckel_love<3 schreef:Eh, (oow typische tienerreactie tijd) ja DUHU!S@ndr@ schreef:Go Linda