Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Je mag noooooit een hond schoppen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Jaap* schreef:Ik vind een heleboel :mrgreen: , maar ik vind beslist niet dat Fenella op een verkeerde manier met haar honden omgaat voor zover ik dat kan, of zou durven :wink: , beoordelen.
Ik zou Felix er zo laten logeren :ok:
En daar gaat het ook helemaal niet om. Het is met Fenella gewoon lekker vilein één-tweeën over sommige dingen. Dat vind ik leuk :ok:
En sommige dingen vraag ik mij gewoon uit pure interesse echt af. Dingen over africhting en hoe mensen uit de africhting tegen sommige zaken aankijken, en dan vraag ik dat :19:
En daar krijg ik keurig antwoord op :pffff:
Dit hele topic gaat trouwens weer eens gewoon over loslopen, zoals er al vele uitgekauwde topics bestaan. Mijn interesse werd gewekt toen de verschillende hondenkarakters ineens in beeld kwamen en ik de indruk kreeg dat er met verschillende maten werd gemeten.
:mann: dank je :ok: heb ook helemaal geen moeite met je hoor :wink:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Wil de hond schreef:Heej, je ziet er leuker uit als ik me je voorstelde. :wink:

Onder andere ongeveer drie keer zo slank, niet dat ik dacht dat je dik zou zijn, maar ik had toch wel een iets massievere dame in gedachten. :denken:
:mrgreen: hahaha kijk da's altijd goed, beter dan het omgekeerde :cheer: :ok:
Echt? raar he hoe je dat kunt bedenken... ik heb dat ook bij een heleboel mensen had ik bij jou eerder ook, toen ik die foto zag was dat echt zo'n :O: - dat - valt - enorm- mee - moment :mrgreen:

de rest overigens natuurlijk ook bedankt voor de complimentjes :N: :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

renee-uk schreef: en ik mis de crocks lolol
weet je hoe koud het is buiten :smile: nope... ik heb nog ff gezocht maar heb er geen foto's van... afgelopen zomer heb ik appel en pakwerk op blote voeten moeten lopen en dat scheen zo goed te gaan dat mn trainer het liefst zag dat ik dat altijd deed... :smile: Moet er nu niet echt aan denken eigenlijk.... Maar crockies zijn nu alleen voor in de auto (staan nu ook nog in de auto voor na het trainen :N: ) en voor binnen in huis/in de kantine.
Afbeelding
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Echt? raar he hoe je dat kunt bedenken.
Ja, echt, ik had een soort kenau-achtig beeld van je. :19:

Op de één of andere onwillekeurige manier heb ik dat toch wel hoor, dat ik me bij mensen die ik op een forum tegenkom een beeld vorm, wat dan eigenlijk nooit blijkt te kloppen. Hoe dat nou komt dat je je voorstellingen maakt van mensen die je alleen maar van hun geschreven tekst kent? :denken:

Maar goed, gelukkig vinden wij elkaar leuker dan we gedacht hadden. Dat had net zo goed andersom kunnen zijn. :mrgreen:
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Minhie »

Hey malinois je staat er leuk op!!
Ik had je al gezien op je site.. maar jij ziet er wel uit zoals ik wat dacht.. ander kleur haar misschien :P maar gewoon jong sportief en pittig dametje! :ok:

Estelle jij ziet er heel anders uit dan ik had verwacht :mrgreen: Leuk om eens te zien!
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Wil de hond schreef:
Echt? raar he hoe je dat kunt bedenken.
Ja, echt, ik had een soort kenau-achtig beeld van je. :19:
heb je met Nanna gepraat? :hmmm: :mrgreen:
Op de één of andere onwillekeurige manier heb ik dat toch wel hoor, dat ik me bij mensen die ik op een forum tegenkom een beeld vorm, wat dan eigenlijk nooit blijkt te kloppen. Hoe dat nou komt dat je je voorstellingen maakt van mensen die je alleen maar van hun geschreven tekst kent? :denken:
hier klopt het ook nooit... heb er nog nooit 1 goed gehad hahahahahaha meestal maar goed ook hoor voor die personen :N: Waar dat inderdaad op gebasseerd is, alleen op tekst idd. denk ik... :19:
Maar goed, gelukkig vinden wij elkaar leuker dan we gedacht hadden. Dat had net zo goed andersom kunnen zijn. :mrgreen:
ja da's een ding wat zeker is :ok:
Afbeelding
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

heb je met Nanna gepraat?
Ik met Nanna praten???

Ik peins er niet over, ik praat niet met een Kenau van twee meter lang, met stekelhaar, schoenmaat 46 en een explosief karakter, is mij veel te link. :N:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Wil de hond schreef:
heb je met Nanna gepraat?
Ik met Nanna praten???
ja :pffff:
Nanna schreef:
Gollum schreef: ik ben wel zo retebenieuwd wat voor persoon Mallinois is :mrgreen:
Toen ik haar nog nooit ontmoet had dacht ik dat het het standaard africhtingswijf was dat ik als beeld voor me had, terwijl ik er niets van weet ;-) Dus mannelijk, grote bek, stekeltjeshaar en legerschoenen.
Niets van dat al, Mal is gewoon een hele aardige meid :smile: :mrgreen:
Ik peins er niet over, ik praat niet met een Kenau van twee meter lang, met stekelhaar, schoenmaat 46 en een explosief karakter, is mij veel te link. :N:
:smile: :smile: **proest** :smile: :smile: Nanna valt in het echie ook reuze mee :N: Voldoet ook niet echt aan bovengenoemd signalement :mrgreen:
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Jaap* schreef: Dit hele topic gaat trouwens weer eens gewoon over loslopen, zoals er al vele uitgekauwde topics bestaan. Mijn interesse werd gewekt toen de verschillende hondenkarakters ineens in beeld kwamen en ik de indruk kreeg dat er met verschillende maten werd gemeten.
Maar daar is ts haar probleem toch ook mee of door begonnen een loslopnde hond die op haar hond dook.
Ik ben echt niet voor het wegtrappen van buurtende honden hoor en ook ik ben van mening dat als je een hond hebt die echt flink uitpakt bij zo'n ontmoeting je daar als eigenaar maatregelen voor moet treffen.
Maar hier gaat het niet om een vrolijk buurtende hond maar om eentje die aanvalt en daar ligt de veranwoording bij voor de eigenaar van die hond ben ik van mening.
Zo'm hond moet je gewoon wat selectiever en creatiever los laten lopen zodat andere daar geen last van hebben.
Een vrolijk buurtende hond of een ruziezoeker vind ik echt een wezenlijk verschil en ook hoe daar mee omgegaan kan worden :wink:
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Hee Fenella. Leuke foto maar nu met je hanekam en die spijkerhalsband zie je er toch anders uit vind ik hoor. Niet meer echt zoals op die foto van 10 jaar geleden :19: :mrgreen:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

MARC_S schreef:Hee Fenella. Leuke foto maar nu met je hanekam en die spijkerhalsband zie je er toch anders uit vind ik hoor. Niet meer echt zoals op die foto van 10 jaar geleden :19: :mrgreen:
waaaaaaaahahahhaha nou dat gaat niet gebeuren hoor :smile:
10 jaar geleden had ik lang haar trouwens hahahahaha
Afbeelding
Teckel_love<3
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teckel_love<3 »

S@ndr@ schreef::cheer: Go Linda :ok: k schop normaliter ook geen honden, tot ze de mijne echt lastig vallen , en dan gaan alle regels overboord.
Van mijn honden blijven ze ook af :wink:
Eh, (oow typische tienerreactie tijd) ja DUHU!
tuurlijk doe je dat zou ik ook doen! (ongeacht mijn leeftijd)
maar ik schop normaal ook geen honden mijn vader en zus wel als ze iets gedaan hebben wat absoluut niet door de beugel kan (mijn vader is bouwvakker en heeft van die stalen neuzen :N: :moon: (en een typische bouwvakker afzak broek kont hihi) )
Al is de inbraak nog zo snel, de Teckel achterhaald 'm wel
Afbeelding
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Teckel_love<3 schreef:
S@ndr@ schreef::cheer: Go Linda :ok: k schop normaliter ook geen honden, tot ze de mijne echt lastig vallen , en dan gaan alle regels overboord.
maar ik schop normaal ook geen honden mijn vader en zus wel als ze iets gedaan hebben wat absoluut niet door de beugel kan (mijn vader is bouwvakker en heeft van die stalen neuzen :N: :moon: (en een typische bouwvakker afzak broek kont hihi) )
Lekker weer, schopt hij met die schoenen de honden? Niet te geloven zeg. :evil:
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Maryanne schreef:
Teckel_love<3 schreef:
Lekker weer, schopt hij met die schoenen de honden? Niet te geloven zeg. :evil:
Daar schrok ik ook even heel erg van. Ik zie een ontzettend kwetsbaar tekkeltje in je onderschrift staan en je gaat me toch niet vertellen dat dat hondje een trap met stalen neuzen krijgt als hij stout is? :eek: Die hele afzakbroek interesseert me niks en ik snap ook niet helemaal waarom dat leuk zou zijn na die opmerking. Je hondje in je onderschrift ziet er al zo kwetsbaar en fragiel uit. Of krijgt dat hondje geen trap zo nu en dan?
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

allemachies........ :N:

Eerlijk gezegd hoop ik dan maar dat jouw pa ooit eens de verkeerde hondeneigenaar tegen het lijf loopt.... koekje van eigen deeg enzo
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Teckel_love<3 schreef:
Sorry hoor, maar jullie hebben 3 honden s'nachts in een ijskoude schuur...en dan een vader en zus met schopgedrag...vader zelfs met schoenen met stalen neuzen... :N: :N: Wat een held is je vader zeg :boos: :boos: Wat een dierenvrienden.... :eek:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”