Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waar maak jij je hond nu helemaal gelukkig mee???
Moderator: moderatorteam
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
- Puma
- Actief
- Mijn ras(sen): Podenco
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Mijn ras(sen): Hollandse herder, xPodenco, xHusky, xShi Tzu
- Aantal honden: 4
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
- Liesbeth
- Zeer actief
Luuk begint te springen, rondjes draaien en piepen als ik de riem pak die aankondigt dat we gaan FIETSEN.
Tessa weet ik nog niet, maar dat kan goed zijn dat ze vogeltjes etc wil gaan (op)jagen. Mag dus niet van mij, dus zal ze met wat anders moeten komen
.
Tessa weet ik nog niet, maar dat kan goed zijn dat ze vogeltjes etc wil gaan (op)jagen. Mag dus niet van mij, dus zal ze met wat anders moeten komen
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Voor Finn wandelen met mogelijkheid om te zwemmen
vaak strand dus.. en Bluf.. gezien het trekgedrag van beiden vandaag.. begint dat rauzen op strand ook al als favoriete bezigheid te zien..
maar Pakwerk is voor Finn ook geweldig, al mag hij slechts af en toe nog even los op de mouw hmm maar speuren vindt hij ook geweldig
hmm eigenlijk alles als hij maar met mij bezig kan zijn..
En Bluf geniet echt van aandacht of dat nu met wandelen is of knuffelen, dat is echt een troeteldoos..
maar Pakwerk is voor Finn ook geweldig, al mag hij slechts af en toe nog even los op de mouw hmm maar speuren vindt hij ook geweldig
hmm eigenlijk alles als hij maar met mij bezig kan zijn..
En Bluf geniet echt van aandacht of dat nu met wandelen is of knuffelen, dat is echt een troeteldoos..
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
-
loony
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
-
nance
- Erelid
-
buffy16
- Vaste gebruiker
Buffy ..autorijden ....wandelen ....vers bot ....eten ....spelen met Tasja & Ursus ....lekker op de bank tegen mij of tegen Nikta aan hangen ....overal tussen & bij liggen waar Nikta aan het spelen is ....de hele dag het liefst overal mee naartoe ....slapen.
Ursus ....wandelen ....vers bot ....lekker met Nikta knuffelen en tutten in zijn mand ....spelen met Buffy & Tasja ....eten ....slapen.
Tasja ....autorijden ....wandelen ....bullepees ....spelen met Buffy & Ursus ....knuffelen met Nikita ....met mijn ex mee op roet of daar logeren (was zijn hond en komt haar ook elke week bezoeken net als zijn dochter) ....eten ....slapen.
Ursus ....wandelen ....vers bot ....lekker met Nikta knuffelen en tutten in zijn mand ....spelen met Buffy & Tasja ....eten ....slapen.
Tasja ....autorijden ....wandelen ....bullepees ....spelen met Buffy & Ursus ....knuffelen met Nikita ....met mijn ex mee op roet of daar logeren (was zijn hond en komt haar ook elke week bezoeken net als zijn dochter) ....eten ....slapen.
- gizmo
- Zeer actief
-
Addy
Tante Door: meemogen met het vrouwtje waar naar toe maakt dan niet uit, op nr 2 eten, het liefdst zoveel en zovaak mogelijk
Tico: naar het Leesten en daar uren blijven
Pommetje Terror: gekke Henkie treiteren, oren en staart happen, streng verboden helaas voor hem, verder pens
Shadow: onder het dekbed bij het vrouwtje en het liefst 24 uur per dag daar samen liggen meuren en op nr 2 staat eten
Moonligth: eten
Barf: mee met het vrouwtje, waar naar toe maakt dan niet uit en hoeveel honden meegaan is ook niet belangrijk, als zij maar meegaat
Pip the Lip: slopen wat er maar te slopen valt, hetzij levend of dood maakt voor haar niet zoveel uit
Gizziebeertje: knuffelen en fruit eten met de vrouwtjes
Tico: naar het Leesten en daar uren blijven
Pommetje Terror: gekke Henkie treiteren, oren en staart happen, streng verboden helaas voor hem, verder pens
Shadow: onder het dekbed bij het vrouwtje en het liefst 24 uur per dag daar samen liggen meuren en op nr 2 staat eten
Moonligth: eten
Barf: mee met het vrouwtje, waar naar toe maakt dan niet uit en hoeveel honden meegaan is ook niet belangrijk, als zij maar meegaat
Pip the Lip: slopen wat er maar te slopen valt, hetzij levend of dood maakt voor haar niet zoveel uit
Gizziebeertje: knuffelen en fruit eten met de vrouwtjes
- Es
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack russell terriers, wat anders?
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Met stip op nr. 1 piepspeeltjes. Ze hapt er net zo lang in tot het niet meer piept, vandaar dat ik goedkope zooi koop want anders wordt ik ramgek. Mocht het ondanks een lage prijs toch een goede piepkwaliteid hebben; moet ik na een tijdje ruilen voor iets lekkers waarmee we op de 2e plaats komen:eten.
Nou vliegt een teckel daar niet in en na het verorberen van het ruilmiddel wordt het piepspeeltje weer opgeeist en wordt al mokkend gezocht waar dat rotmens haar piepje verstopt heeft.
Nou vliegt een teckel daar niet in en na het verorberen van het ruilmiddel wordt het piepspeeltje weer opgeeist en wordt al mokkend gezocht waar dat rotmens haar piepje verstopt heeft.
-
L@nghaar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
Wandelen in het bos totdat de baas een cm van de schoenen afgelopen heeft en dan 's avonds geknuffeld worden.
Gelukkig krijg ik dan wel een lebber over mijn gezicht dat compenseert mijn zere voeten weer.
Als hij onze pantoffels moet opzoeken en een voor een bij ons brengen, dan is hij superblij en trots, geweldig om te zien.
En de poezen aflebberen maar dat mag niet altijd van de poezen dus soms lukt dat en soms niet, helaas.
Oh en natuurlijk kippen najagen maar ja dat mag dus nooit
Gelukkig krijg ik dan wel een lebber over mijn gezicht dat compenseert mijn zere voeten weer.
Als hij onze pantoffels moet opzoeken en een voor een bij ons brengen, dan is hij superblij en trots, geweldig om te zien.
En de poezen aflebberen maar dat mag niet altijd van de poezen dus soms lukt dat en soms niet, helaas.
Oh en natuurlijk kippen najagen maar ja dat mag dus nooit

Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
-
Gos
- Zeer actief
Max: apporteren, maakt niet uit wat, maakt niet uit waar, en het liefst zo lang mogelijk achter elkaar. Eten is een goede tweede, maar op beduidende afstand
Noeska: pakwerker bijten, kistje revieren, slachtoffer revieren, voorwerpen revieren, balletje apporteren. En als ze echt moe is, lekker sloom knuffelen.
Laika: bijtwerk en op schoot liggen en geaaid worden.
Noeska: pakwerker bijten, kistje revieren, slachtoffer revieren, voorwerpen revieren, balletje apporteren. En als ze echt moe is, lekker sloom knuffelen.
Laika: bijtwerk en op schoot liggen en geaaid worden.
- Pol
- Vaste gebruiker
- Maxiem
- Zeer actief
- Burnie
- Zeer actief
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Devlin: zolang ze maar zo dicht mogelijk bij mij kan zijn.
Vinou: vind eigenlijk alles leuk, als het maar heel aktief is.
Beiden zijn wel ongelooflijk dol op eten
Vinou: vind eigenlijk alles leuk, als het maar heel aktief is.
Beiden zijn wel ongelooflijk dol op eten
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
-
miekmiek
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
- Marieta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer
Ohana kan ik helemaal wreed maken met een pluche rammelaar :N: Die heeft ze al pup zijnde ooit voor de deur gevonden, ik denk dat een kindje die had laten vallen ofzo, maar dat is ook het enige wat ze niet sloopt. Het moet mee naar buiten als ze gaat plassen en weer mee naar binnen om lekker mee te slapen. Ik kan haar niet blijer maken als met dat! hahahaha.
Groetjes Marieta
Groetjes Marieta
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Biry met een lange losloop wandeling waar ze lekker haar eigen ding kan doen. Beetje snuffen hier en daar, af en toe eens een spurtje achter een konijntje aan en natuurlijk de baas goed in de gaten houden. Blijer kan je haar niet maken geloof ik en al helemaal als haar vriend Maestro, de golden mee gaat
Joris maak ik niet blijer als met een bal. Daar doet hij echt alles voor. Neem ik de werpstok ook nog mee met wandelen, dan loopt hij met loslopen bijna aan je been geplakt tot je gaat gooien. Hij gaat ook gewoon door en stopt niet als hij moe is. Daar moeten wij dan maar even voor zorgen
Joris maak ik niet blijer als met een bal. Daar doet hij echt alles voor. Neem ik de werpstok ook nog mee met wandelen, dan loopt hij met loslopen bijna aan je been geplakt tot je gaat gooien. Hij gaat ook gewoon door en stopt niet als hij moe is. Daar moeten wij dan maar even voor zorgen
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
- madrieka
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Jack Russel en Ruwhaar Teckel
Jacky ,door hem lekker te laten slapen (bijna de hele dag)
Met de baas mee naar opa en oma
Mutley,Met een bal (dan draait ie net niet helemaal door)
en met een lekkere wandeling
Met de baas mee naar opa en oma
Mutley,Met een bal (dan draait ie net niet helemaal door)
en met een lekkere wandeling
De gemiddelde hond is een beter persoon dan de gemiddelde persoon
Als je denkt dat een hond niet kan rekenen, stop dan eens 3 koekjes in je zak en geef hem er maar 2