Hij is geboren in Knegsel en daarna met al zijn broertjes en zusjes verkocht aan een opkoper en daar heb ik hem gekocht
En dat was bij de Fam de Groot in Lithoijen
Ik was op zoek naar een ruwharig teckeltje,op marktplaats stond de advertentie waar nog twee ruwharige reutjes werden aangeboden.
Ik ben gaan kijken en twijfelde over of het echte teckels waren maar ik was zo verliefd en heb besloten hem te kopen en ik heb er nog steeds geen spijt van.
In zijn paspoortje stond het adres van de eigenaar uit Knegsel,ik heb met die man contact opgenomen en heb daarna ook nog een foto van de moeder van Mutley gekregen.
Volgens de man was het een raszuivere teef en de reu een raszuivere maar als ik mams bekijk twijfel ik,maar zoals ik al zei ik ben zo blij met mutley dus teckel of niet,het gedrag van een teckel is wel aanwezig
Ik ben op zoek naar Mutley's broertjes en zusjes
Dit is Mutley ,nu 9 maanden (even geen ander foto beschikbaar staat op andere pc)

En mams genaamd Keetje

Mutley heeft dus geen stamboom en ook mams en paps niet,de eigenaar van Keetje zei dat ie een keer een gelegenheid nestje had maar deze foto's zijn van twee weken geleden en volgens mij ligt er nu weer een nestje bij zo te zien